Pasaule caur divām prizmām

« previous entry | next entry »
Jan. 18th, 2026 | 01:13

Tu esi bite - tu redzi pasauli citādi, uztver citādi - pasaules uztveri veido maņas orgāni. Tu redzi polarizētu gaismu, izmanto to navigācijā.
Tu esi astoņkājis, redzi citādi, uztver citādi, vari maskēties absurdā līmenī - tava pasaule ir astoņkāja pasaule.
Tu esi Pēteris - tev dotas maņas, kādas dotas - elektromagnētisko spektru dots uztvert attiecīgajā diapazonā, kamēr bite redz citu daļu šī spektra.
Tu esi Jānis - tu fotografē ar polarizācijas filtru, caur kuru pasaule izskatās citāda, jo tu selektīvi izvēlies elektromagnētiskā spektra "vizuālās daļas" (tīri cilvēka definēts -cilvēkam) polarizāciju - tu caur instrumentu uztver pasauli citādi. Tevi ir ilgtermiņa atmiņa un personība.
Tu esi Miķelis - tu fotografē ar Infrasarkano filtru un ar to ieskaties elektromagnētiskā spektra daļā, kura ikdienā nav dota - pasauli tur uztver citādi. Tev ir Miķeļa personība.
Tu esi Līga - tev ir neiroloģiskas īpatnības vizuālā signāla apstrādē - tā mijiedarbojas ar dzirdes lietām un tu redzi skaņas. Tev ir sava personība un tu pasauli redzi caur Līgas prizmu, kas sakarā ar maņu sinestēziju, ir pavisam atšķirīga no "normālās", lai gan tu jūties pavisam normāli.

Tu esi Valdis - tev patīk pa retam paņemt psihedēliskās vielas. Tev jau ir divas prizmas, caur kurām uzlūkot pasauli. Ar vienu tev īslaicīgi un paredzami mainās smadzeņu darbība - mazāk asinsapgāde tā dēvētajam Default Mode Network, vairāk apgādā citas daļas, kuras nu savā starpā sāk runāt pa tiešo un citādi. Tu vielas ietekmē uztver pasauli pavisam citādi, pamainās inputs no sensorajiem aparātiem un tu redzi iekšējo "kosmosu" un pasauli pavisam citādi. Iekšēja vai ārēja pasaule, reāla vai iedomāta - ja reāla, tad to materializē pamainītais sensorais aparāts, tā noskaņošana citā darbības režīmā? Un tev ir otra prizma - tas, ko dēvējam par "realitāti" - jo varam vienoties par kopīgo, sekmīgi navigēt. Bet kopīgais ir arī tripos, pat absurdi kopīgs...
Tu esi Matilde - viņa ir Valda draudzene un viņi mēdz tripot kopā. Nereti ir abi vienās un tajās pašās ārvietās un ārsituācijās, lai gan ir pilnīgi dažādas personas. Visbiežāk gan viņi pieredz savas lietas, savu iekšējo pasauli, kamēr mainīta ir arī ārpsasule.
Valdis ar Matildi mēdz patripot arī plašākā draugu lokā. Tur arī kopīgais novērots. Pat tādā līmenī, ka cilvēki atrodas vienā vidē, komunicē neverbāli savā starpā. Kad kārtējais tripa vilnis pārgājis un var sākt komunicēt redzēto, tad visi kā viens un reizē, un stāsta to pašu - apraksta to pašu un turpina komunicēt, ko viļņa augstumā darīja neverbāli... Vielas prizma ir ieskats kur, ja ir tikpat kopīgs un tikpat navigējams?

Ja indivīdiem sensorie aparāti strādā mazliet citādi, tad katram sava realitāte, kuru vēl ietekmē apstākļi visdažādākie - sociums, vēsture, viedokļi. Subjektīvo uztveres dabu vēl apliecina visas mūsu dzirdes un redzes ilūzijas, kuras citām sugām nav/būs citādas - un tā tālāk. Kādas maņas, tāda pasaule rādās. Un atšķiras vēl indivīdu starpā - kādam luksofors spīd dzeltens, kādam - oranžs. Kleitai strīpas kādā krāsā? Viena gaismas frekvence, viens un tas pats sensorais aparāts, bet indivīdiem uztvere pilnīgi dažāda pat sugas ietvaros. Paņem hihidēliķa prizmu un pavisam interesanti jau paliek - lietas pavisam citas gan kopīgas, gan atšķirīgas, gan tādu sensoro lietu pieredzes tripos, kas manifestējas arī grupā un realitātē, kuru novēro tripa pieskatītājs... Analizēt vai kā, bet fakts uz delnas. "More research needed!"


Objektīvā realitāte ārpus zinātniski verificētas vides, kurā dzīvojam - eksistē?

Kas ir trips, ja ne ņemšanās gar sensorā aparāta kontroles svirām, gūstot leģitīmas un pat kolektīvas pieredzes ar vienādām iezīmēm? Interesanta būšana ir personība, smadzenes un uztvere - gan indivīda, gan grupas līmenī.


EDIT:
Par terapeitiskajiem, neiroloģiskajiem u.c. pienesumiem:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC12565330/
https://www.psychologytoday.com/us/blog/consciousness-matters/202601/how-psychedelics-can-catalyze-creative-breakthroughs

EDIT 2:
Par gut-brain jeb smadzeņu mijiedarbību ar zarnu mikrofloru - transhumānistiem jākopē arī zarnu info, visa nervu sistēma, nevis tikai iedomāti izvēlēta tā daļa. Šis aspekts gan man vēlreiz norāda: cilvēks ir visu viņa maņu kopums, ka psiholoģija no ķermeņa, tajā notiekošā atkarīga. Ja ne atkarīga, tad cieši identitāti veidojoša, turoša lieta, raksturojoša: https://www.youtube.com/watch?v=fIeVrVm1W1A

EDIT 3:
Vai hihidēliķi atklāj dziļāku patiesību? Par vēsturi, izpēti, legalitāti, mikrodozēšanu, iedarbību. Kultūru. Par aizliegumu kā politisku līdzekli minoritāšu apspiešanai - melniem diegiem šūta otmazka sliktai varas uzvedībai: https://www.youtube.com/watch?v=g17-mzQemUw

Pilns rublis | Komentēt | Add to Memories


Comments {57}

Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 02:06
Pilns rublis

Skaņas ilūziju piemēri:
https://www.youtube.com/watch?v=kzo45hWXRWU

Atbildēt


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 02:32
Pilns rublis

/Kas ir trips, ja ne ņemšanās gar sensorā aparāta kontroles svirām,/

Kā jau secināja tajos pašos MKultra utt projektos - precīzāk noregulēt sensoro aparātu, padarīt to efektīvāku šādi nevar.

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 02:33
Pilns rublis

Kurš tad apgalvo, ka var? Tu man liekas tikai izcel šo aspektu, šos nelegālos eksperimentus ar cilvēku.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 02:39
Pilns rublis

Bet ja nevar - tad no šīs psihonautikas ir tikai subjektīva jēga un te pat nav analoģijas ar fiziskajiem treniņiem- ja tu ej uz sporta zāli, tu kļūsti fiziski stiprāks, ja tu kaut ko mācies vai kaut vai spēlē datorspēles tu kļūsti mentāli stiprāks, Bet šeit?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 02:41
Pilns rublis

Intronauts mierīgi var pretendēt uz:
- plašāku/bagātāku/raibāku dzīves pieredzi;
- ieskatiem - lai cik banāli tie arī nebūtu, tripā tie iemanto visspēcīgāko svaru;
- pieredzi ārpus ikdienas režīma;
- zinātnieki ir atsaukušies, ka psihedēliķi palīdzējuši vizualizēt molekulas - ir ieguvums arī realitātē.
- u.tml.

Tas nepretendē ne uz koriģēšanu, ne uz ko "pareizi", ne "efektīvi", ne "treniņš". Tas ir citādi, nereti ekstrēmi par labu nākoši, maģiski, dievišķi, citpasaulīgi - kā fantastisks dzīves kāpinājums. Pienes bonusu gan zinātnei, gan kā pašadministrēts antidepresants, gan psiholoģijai un neiroloģijai, gan vienkārši kā dzīves bagātinātājs intronautiem ar minimālu, bet pastāvošu risku.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 02:44
Pilns rublis

Tas ko tiešām šādi var pētīt - pašu smadzeņu darbība, jo piemēram DMT vīzijās visticamā psihonauts redz pats savu smadzeņu iekšējos procesus. Bet nu saprotams ka šādai pētīšanai jānotiek laboratorijā, citādi netiks piefiksēti rezultāti.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 02:48
Pilns rublis

Un tas ir leģitīms neiroloģijas instruments.

Un jā, mana paša doma ir bijusi, ka trips ir ieskats savos procesos - maģiski fraktālos, kad kādi kognitīvie procesi aiziet vizuālajā ceļā un redzi abstraktas lietas - nereti biedējošos, bet savos un, kas interesanti - arī grupas settingā kopīgas pazīmes parādās, ka ne tikai uz iekšu vērsts pasākums - kā jau ierakstā pieminēts.

Nevajag nozākāt garāžas zinātniekus - tak būs tev zināms, cik atklājumu nākuši no pašdarbnieka garāžās?! Zinātniekiem kā reiz nebūs jābaidās par ētiku - in vivo cilvēki lieto paši, paši gatavi būt eksperimentu trusīši - es arī neatteiktos pamēģināt tripu terapijas settingā.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 02:57
Pilns rublis

Šis ir jau daudz sarežģītāks jautājums - par zinātnisko pašdarbību.

Jā to var un vajag. Bet te ir 2 lietas:

1) Drošība. Jā internetā ir pieejams ebolas izraisītāja genoms un ebajā var nopirkt ģenētisko manipulāciju instrumetus. Par laimi cilvēki kuriem tas interesē saprot arī kā to darīt droši. Parasti.
2) Ir svarīgi lai zinātnieku entuziastu rezultāti netiktu pazaudēti. Jo citādi tas ir bijis veltīgi.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 03:04
Pilns rublis

Nav opiāts un stimulants - drošību drīzāk pret alķīti jāpielieto un visiem papučiem Maskiem, kas nosvilina savu ķermeni stimulantos, kuru apnarkoto "darbaholismu" glorificē.

Drošību pret alco un tabaku drīzāk vajag - īstajām Gateway Drug.

Trips var paraut panikas epizodi, kad tavu ego izvazā pa taviem paša dubļiem visspēcīgākajā veidā. Cilvēks-pieskatītājs jebšu tripsiteris un mierinošs tā vārds, atgādinājums, ka esi tripā un, ka nebaidies no tā, jo pats vien esi, mēģini ieskatīties, nevis panikā raut prom... Mierināt, iedot tēju. Tā ir visa drošība, kas psihedēliskajā tripā nepieciešama. Turklāt šādu stāvokli sasniegs augsta deva - ne vienmēr lietotājs izvēlas augstu devu, ne vienmēr grib ņurcīties. Pamatā cilvēki paņem mazas devas, lai būtu šeit, bet reizēm maigi tur.

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 03:44
Pilns rublis

Tiesa, sēņuks varētu būt piemērotāks pētījumiem - stipri ilgstoša iedarbība ar viļņveidīgiem kāpinājumiem. Beidzas vilnis, vari pakomunicēt, veikt terapiju līdz nākamajam vilnim. Un tā var stundas 4-6. Augstās devās efekti ir līdzvērtīgi DMT/Aiahuaskai. Aiahuaska ir ilgstšas iedarbības, bet eksotiska manta. Lokāli var smērēties sēnēs.

Smagvakars sākas no 4+ gramiem sēņu - tad tu jau pilnībā sliecies būt tur un ir spēcīgi, pat muskuļus paralizējoši momenti - ja nenobīstas, ir labs trips. Ja nobīstas - tevi vazā pa visiem elles kambariem, tavu ego izsmērē visneiedomājamākajā un totālākajā nāvē, kāda vien iespējama.
Mans "Bad Trip", no kura patapināju arī veselu sevi tādu kā pašanalizējošu foto sēriju:

Manu esenci samala mehāniska, fraktāla mašīna visas redzes plašumā, 360. Gravitācija nepārprotami velk iekšā un tu zini - tā aparāta uzdevums ir dzēst pēdējo tavu būtību - pat informācijas līmenī. Mirst ego, ir nāvīgi bail.
Tripsitere nomaina mūziku no Lustmord un citiem tumsas ņurcītājiem uz pavisam gaišu dziesmu - albatross bija nosaukumā laikam. Emocionāli šobrīd atceros, ka pēkšņi parādās gaismas stars un mani tā ceļ augšā - prom no mašīnas, esmu dzīvs... Visu vakaru diezgan spēcīgi raudāju, bet biedri labi nomierināja un asaras nomainījās pret spēcīgu apbrīnu.

Vairākus gadus ar šo info un pieredzi strādāju, samīzies un satraukts. Nevis kā būtu kas bojāts, bet gan mītiski dievišķi pateikts un es - niecība tā priekšā. Caur simboliem parādīts, kāds nejauks pidars esmu, ka vajag vairāk gaismu, vairāk smaidu, vairāk cilvēku un apskāvienu. Kādus 2 gadus strādāju un ieguvums? Bagātināta dzīves pieredze, kas nogludināja manus ērkšķus, esmu iejūtīgāks un saprotošāks. Mani no totālas mīlestības strauji iesvieda ellē, bet mīlestība beigās uzvarēja. Mani tripsiteri bija visa palīdzība, kas nepieciešama :)

Vai es gribētu to vēlreiz tik spēcīgi? Nu, bļāāā. Nezinu. Kopš tās reizes ļoti prātīgi attiecos pret mantiņām, jo nu - man parādīja, es apdirsos un sapratu. Kamēr korekcijas nav 100% nostabilizētas, vēlreiz tik dziļi ieskatīties sevī īsti negribas. Un beigās - esmu pateicīgs tai dubļu vannai. Ļoti.


Ar LSD - stundas laikam 10 tevi smērē - šķiet neizturami par daudz.

Atbildēt | Pirmvārds


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 02:42
Pilns rublis

Par to molekulu vizualizēšanu, ir tādas pilsētas leģendas, rūpīgāk ar tām iepazīstoties viņas neiztur kritiku. Tas ir līdzīgi kā stāsti pat Nikolu Teslu kurš izgudroja bezmaz antigravitāciju un par to kā Darvins atteicās no savas teorijas.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 02:48
Pilns rublis

OK, tas varētu būt interesanti un noskaidrojami, es vienmēr esmu teicis ka MKultra var un vajag turpināt, tikai saprātīgi un ņemot vērā iepriekšējos rezultātus.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 03:24
Pilns rublis

Neaizmirsti mērķi pamainīt arī - nevis militārus mērkaķus radīt, bet pētīt smadzeņu darbību, veikt bias-free zinātni.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 03:27
Pilns rublis

Protams ka vissvarīgākie ir fundamentālie pētījumi, mums ir jāsaprot smadzeņu darbība - to vajadzēs priekš mind uploading, priekš psihisko slimību ārstēšanas, bet protams arī priekš zilvēku uzlabošanas, tajā skaitā aizsardzības vajadzībām. Visas šīs lietas ir nepieciešamas, bet tev taisnība primāri mums vajag zināt un saprast kā tas darbojas.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

from: [info]zazis
date: Jan. 18th, 2026 - 03:45
Pilns rublis

"jāsaprot smadzeņu darbība "

jā, jāsaprot, kamēr tas nav izdarīts, vajadzētu neaizrauties ar kategoriskiem apgalojumiem, tā it kā mēs saprastu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 03:48
Pilns rublis

Veselīgi gārgts

Atbildēt | Pirmvārds


zazis

par kognitīvo disonansi runājot

from: [info]zazis
date: Jan. 18th, 2026 - 03:44
Pilns rublis

oho tu sinhroni esi spējīgs divās diskusijās paust pretējas nostājas. stilīgi.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

Re: par kognitīvo disonansi runājot

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 03:47
Pilns rublis

: D

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

Re: par kognitīvo disonansi runājot

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 03:49
Pilns rublis

zazis neuztvēra ka es vienmēr esmu bijis par izpēti bet pret šādu rekreāciju.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

Re: par kognitīvo disonansi runājot

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 03:56
Pilns rublis

Zinātne šobrīd lago aiz prakses. Ko zina tripotājs, to "atklāj" zinātnieks. Kurš pirmais - zinātne, kas liegumā nevarēja pētīt, vai cilvēks, kas riskē un tripinās jau nezkurotūkstošogadu? ;)

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

Re: par kognitīvo disonansi runājot

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 03:58
Pilns rublis

Liegumus, t.i. visādas pārspīlētas ētikas vajag aizvākt, es piekrītu. Bet tehnoloģiska jēga ir tikai no tā kas ir atklāts, aprakstīts, atkārtojams. Tikai tad ir saprasts. Subjektīvās vīzijas var izmainīt personu bet mēs no tā labāk nesapratīsim kā tas strādā un kā to var izmantot.

Atbildēt | Pirmvārds


ctulhu

Re: par kognitīvo disonansi runājot

from: [info]ctulhu
date: Jan. 18th, 2026 - 04:04
Pilns rublis

tie ir linki uz manu žutnālu

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

Re: par kognitīvo disonansi runājot

from: [info]zazis
date: Jan. 18th, 2026 - 04:23
Pilns rublis

tiešām?

tie ir linki, kuros var lasīt kā tu nonāc pretrunāar savu apgalvojumu - "zazis neuztvēra ka es vienmēr esmu bijis par izpēti bet pret šādu rekreāciju."

Atbildēt | Pirmvārds


zazis

from: [info]zazis
date: Jan. 18th, 2026 - 03:47
Pilns rublis

par šo avotu (psychologytoday) man ctulhu teica, ka es papagilējot narkomānu pasakas. sīkums, bet smieklīgi

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 18th, 2026 - 03:49
Pilns rublis

Multiple Personality Disorder?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


zazis

from: [info]zazis
date: Jan. 18th, 2026 - 04:04
Pilns rublis

man aizdomas, ka ir daudz garalicīgāk, ka zazis ir tik tracinošs personāžs, ka ctulhu, ar zazi diskotējot, pazūd pēdējās loģiskās domāšanas paliekas

bet hvz, mož tomēr halucinogēniem aizraujās vai varbūt arī tas ko tu saki vai kāds cits disorders.

Atbildēt | Pirmvārds


Kitty McOutrage

from: [info]black_robin
date: Jan. 19th, 2026 - 02:29
Pilns rublis

edit 2 ir ļoti labs punkts. ja atmiņa neviļ, tad gadu gaitā cibas transhumānistam tas ir norādīts neskaitāmas reizes no visādiem leņķiem.

Atbildēt | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 02:42
Pilns rublis

Tā ir nenovēršama, neizbēgama realitāte, tāpēc esmu viņa virzienā arī izteicies: tev prosta bail, neesi ticis galā ar savas mirstības ideju, dzīvo iluzorā eskeipismā ar distopiju elementiem.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 06:57
Pilns rublis

Tas ir tas pats kas pateikt ka cilvēks kurš ārstējas no vēža nav ticis galā ar vēža ideju un nodarbojas ar eskeipismu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:01
Pilns rublis

Vēlu veiksmi nodzīvot mūžu sakarīgi.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:04
Pilns rublis

labojums: Nevis mūžu bet mūžību

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:06
Pilns rublis

Sāc ar vārdnīcu, lai noskaidrotu jēdzienus, kas ir slimība, kas ir novecošana, kas ir ārstējams.

Un kas tevī īpašs, lai tu mēģinātu aizbēgt no nāves? Tas ir izdevies tik dižvārdiem - palikt dzīviem kultūrā, zinātnē. Un tu ar ko izcelies?

Talk about hubris... Ņem vērā, ka lepnums ir negatīva īpašība. Kur nu vēl dieva sindroms.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:30
Pilns rublis

/Un kas tevī īpašs, lai tu mēģinātu aizbēgt no nāves? /

Es esmu suverēna saprātīga būtne. Ar to pietiek.

Atbildēt | Pirmvārds


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:32
Pilns rublis

Lepnība un dieva sindroms ir pozitīvas īpašības, netaisos zaudēt.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:36
Pilns rublis

Lepnums ir savu spēju un unikalitātes masīva pārvērtēšana. Tā ir masīva realitātes šķobīšanās.

Kabāk iepis sēnes, nekropļo realitāti ilgtermiņā.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:48
Pilns rublis

Kļūda ir gan pārvērtēšana gan nenovērtēšana. Un jā te ir vēl viens halucinogēnu lietošanas risks - tie var sabojāt ego, salauzt cilvēku mentāli, padarīt bailīgu un pazemīgu, tas ir - sakropļot psihiski.

Atbildēt | Pirmvārds


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:53
Pilns rublis

Un jā saprāta mērķis ir nevis pielāgoties bet pielāgot.

Atbildēt | Pirmvārds


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 06:56
Pilns rublis

Tas tā īsti nav jo ir zināmas slimības pie kurām zarnu mikrobioms pilnīgi nomainās (parasti kaut kas tāds kas jāārstē ar ļoti spēcīgām antiniotikām) un nav tā ka no šīs slimības un terapijas mainās persona.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:00
Pilns rublis

Ķermenis lēnām atjauno savu. Citādi antibiotikas nozīmētu beigas/gremošanas problēmas.

Fēču teraoija eksistē - transplantē un pacientam uzlabojas virkne lietu. Nosksties tos video, kurus ieliku rakstā - tur viss pateikts. Tā ka nevari teikt dzelžaini, ka bulšits, ja medicīnas speciālisti un zinātne stāsta pretējo.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:04
Pilns rublis

Nu jā bet tas ir jau cits mikrobioms, līdzīgs bet ne tas pats

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:10
Pilns rublis

Bet ārstējošs, holistiski. Jebšu cilvēku veidojoša simbioze, no kuras pat hormoni atlec - to skaitā smadzeņu darbību regulējoši.

Fantazēt jau var un reliģija beigās vien ir. Tehnosātanisms

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:31
Pilns rublis

Tu nesaprati. Ja nomaina mikrobiomu- nemainās persona. Secinājums -personas saglabāšanai pietiek saglabāt neiro konnektomu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:34
Pilns rublis

Hirmonus ņemsi mēģenē, kā dabūsi visu to aparātu? Kiborgs pie sistēmas?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:49
Pilns rublis

Protams. Modelēt molekulas un rekacijas nav nekas jauns.

Atbildēt | Pirmvārds


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:48
Pilns rublis

Bet ok, ideju saprotu - migrācija uz totālu e-vidi, bioloģija nav aktuāla transplantā... Taču to holistiski jāņem vērā, taisot infoklonu, nevis tikai smadzenes. Nē nu, nofeilojušu transeksperimentu būtu interesanti redzēt, ka paņemtas būtu ne īstās lietas, ne pilnā komplektā :D

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:50
Pilns rublis

Tas ka jāņem vērā dažādi dati ir taisnība.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:52
Pilns rublis

Hohma ir tad, kad tu dabiski nomirsi pirms izdomāsi veikt kriomumificēšanos

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 07:53
Pilns rublis

Neuztraucies, krionēšanas pirmie soļi ir vienkārši

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 07:55
Pilns rublis

Vienkārši mirkli nenoķersi. Hopc un miris miegā piemēram. Vai uz ielas/darbā.
Info deģenerējas strauji, pārstāj notikt bioķīmija pilnā komplektā, mirst nervu šūnas. Iesaldēt dārzeni, veikt kriopašnāvību rīt?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 08:08
Pilns rublis

Tehniska problēma, biometriski sensori kas izsauc avārijas komandu.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 08:15
Pilns rublis

Tad jau pusdārzeņus saldē, ja nevar saņemties uz kriosuicīdu premium paradīzes solījuma vārdā.

Gribas tak arī pēc iespējas vecuma nedeģenerātam būt afterpārtijā, ne?

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 08:17
Pilns rublis

Jākrionē max ātri, tas ir taisnība

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 08:20
Pilns rublis

Tad nākamais loģiskais points: nekavējies, tu deģenerējies! You can't have a cake and eat it too!

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


ctulhu

from: [info]ctulhu
date: Jan. 19th, 2026 - 08:42
Pilns rublis

Tā būtu mazākā problēma, uz pārnestās konnektomas es varēšu uzlikt atpakaļ fiksētos datus no ārfējiem nesējiem.

Atbildēt | Pirmvārds | Pavediens


Ivo

from: [info]disfigurator
date: Jan. 19th, 2026 - 09:48
Pilns rublis

Saki, esi jau skenēts, jaunāka versija pieejama?

Atbildēt | Pirmvārds