(bez virsraksta) @ 23:56
Nav saprotams, kāpēc Ķimelei bija jātaisa parodija par Mihalkova filmu "Pieci vakari". Aizgājām pēc pirmā cēliena, atradām internetā filmu un noskatījāmies labāk īsto.
| | Add to Memories | Tell A Friend
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|
12. Februāris 2010(bez virsraksta) @ 23:56Nav saprotams, kāpēc Ķimelei bija jātaisa parodija par Mihalkova filmu "Pieci vakari". Aizgājām pēc pirmā cēliena, atradām internetā filmu un noskatījāmies labāk īsto. | | Add to Memories | Tell A Friend CommentsTiešām? Filma, protams, ir nezcik reižu labāka, bet man jādomā, ka ir bijis kaut kas, ko Ķimele ir gribējusi pateikt savu par to visu. Es īsti nesapratu, kas tas bija, bet respektēju to vēlmi. Nav jau viņa mērķtiecīgi neko parodējusi. Pirmais cēliens gan arī bija visļaunākais,
(Reply to this)
(Thread)
nu, bet ko - paķiķināt par siltajām apakšbiksēm, zaļajiem zirnīšiem un piena pudelēm? cik var? Mihalkova filma ir sāpīga, iejūtīga, visas detaļas ir emocionālas un krāšņas, un kāds spēks ir Gurčenko un Ļubšina varoņos! turklāt, Ķimele ir ņēmusi par pamatu tos pašus tēlus, nevis iestudējusi savu lugas versiju, taču sanākušas vienkārši karikatūras
Nu taisnība jau, taisnība. Man arī tās karikatūras nepatika. Un Gunas Zariņas varone - nu, es atvainojos - nu kā tāda var būt mīlēta? Jā, ĶImele spēlē ar rekvizītiem, bet, pazīstot viņu, es domāju, bija taču kaut kāda liela iecere? Bet kāda? Nu, nesanāca. Man tikai negribētos uzbrukt - sak, parodēja. Ne jau paridēja, vienkārši nemācēja laikam.
(Reply to this)
(Parent)
Protams, kad Tu vēl bildes tā atlasi un noliec blakus, tad izskatās pavisam bēdīgi. Nu, labi - man patika kā lukturi šūpojās un kā Čivzele meta sev virsū sniegu. Bet tas jau laikam bija otrajā cēlienā.
man, patiesībā, laikam Zariņa vismazāk patika. šķiet, ķimele nebija spējusi viņu atvērt tai lomai, visa tāda pilna ar saviem štampiem. kuri šai izrādei nebija diezko piemēroti. kaut drusku bijuša seksiguma atblāzmas taču gribējās.
(Reply to this)
(Parent)
Ķimele nebija paņēmusi kaimiņpāri, kuri nāca skatīties baletu un jutās par to neērti. Mihalkova filmā tie bija kā bija sprieguma noņēmēji. Bet uz beigām arī Ķimelei bija izdevies atrast tās pašas Livšica piedzīvotās ilgas.
(Reply to this)
(Thread)
Nu, es tikai vienreiz dzivē esmu aizgājusi prom no izrādes, un tā bija kaut kāda Aladina burvju lampa Dailē. Es vienmēr mēģinu sgaidīt beigas, lai vismaz būtu droša, ka sūds vien ir. Bet, kā Tu jau teici, kaut kas drusku beigās pat aizķēra, vai ne.
(Reply to this)
(Parent)
Laikam esam dažādas izrādes skatījušies.
Ļubšins protams ir talantīgāks aktieris kā Keišs, bet Zarņa talantīgāka kā Gurčenko. Lai saskatītu G. neiroklīrīgajā pašaizgrābtībā ko seksīgu ar iztēli vien nepietiek :D, bet Zariņa un Keišs spēlē ko pavisam citu - "biedrus ko dzīve ir izdzērusi sausus kā vītušus ziedus". Krūmiņš Timofejevu arī nospēlē labāk nekā Adabašjans filmā.
(Reply to this)
(Thread)
tev vienkārši patīk JRT aktieri (ok, man arī patīk, bet nu cik var vienu un to pašu tēlot), mani nokaitināja tas, cik acīmredzami tika spēlēts uz publikas smiešanos par padomju dzīves detaļām. parāda apakšbikses - publika smejas, parāda zeķes uz sildītāja - smejas, parāda piena pudeles - smejas. diezgan primitīvi. tas viss, tikai ar daudz lielāku mīlestību jau bija izspēlēts izrādēs XX gadsimts. Pojezd prizrak. Vission Express, Tālāk, Latviešu stāsti, Mans nabaga marats. šeit tas viss tika atražots (domāju, arī rekvizītu līmenī tika izmantoti vecie krājumi) un bija novests līdz anekdotei. Nē, es tiešām nebūtu tik kategorisks, ja vien uzreiz pēc izrādēs nebūtu mājās noskatījies filmu. tas kontrasts bija pārāk liels.
(Reply to this)
(Parent)
|
|
Powered by Sviesta Ciba |
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|