Nepabeigtā dienasgrāmata


5. Augusts 2009

(bez virsraksta) @ 10:00

LETA. Šovasar uz nenoteiktu laiku darbu pārtraukusi interneta grāmatnīca "www.kukii.lv". Kā aģentūru LETA informēja "Dienas mediju" Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Anna Muhka, lēmums par "kukii.lv" pagaidu slēgšanu pieņemts, jo projekts strādāja ar zaudējumiem.

p.s. kādam ir bijis jābūt biznesa plānam, lai interneta grāmatnīca strādātu ar zaudējumiem? es saprotu, ka var nenest cerēto peļņu, ja neviens neko nepērk, bet - ar zaudējumiem?
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]melora
Date: 5. Augusts 2009 - 10:08
(Link)
Vai nu ienākumi nenosedza darbinieku algas un pārējās izmaksas, vai arī viņi iepirka grāmatas uz priekšu un nespēja tās pārdot, ne?
[User Picture Icon]
From:[info]markizs
Date: 5. Augusts 2009 - 10:12
(Link)
nu iepirktas grāmatas kuras stāv noliktavā jau nav gluži zaudējumi, tie ir asseti. Bet nu algas(algu) varētu būt, ka nevarēja nosegt.

Nav jau nekāds arī brīnums, šie lūk negribēja sadarboties 'ar mazām izdevniecībām' - tb tirgoja tikai to ko drukā lielie grāmatu nami, to pāsu ko var nopirkt katrā lv grāmatnīcā, kaut gan interneta grāmatnīcai pēc definīcijas ir jāmēģina utilizēt savas iespējas piedāvāt daudz lielāku grāmatu klāstu, jo to neierobežo grāmatplauktu skaits veikalā
[User Picture Icon]
From:[info]antuanete
Date: 5. Augusts 2009 - 10:14
(Link)
Ja nemaldos, viņiem cenas arī nebija nekādas ūber draudzīgās, vismaz darbības sākumā.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 5. Augusts 2009 - 10:16
(Link)
īstenībā jau viņi varēja vispār neko "neiepirkt" - gaidīt, kad kāds pasūta grāmatu un tad skriet pie pircēja, pa ceļam iegriežoties pie izdevēja un paķerot preci.
[User Picture Icon]
From:[info]f_a_s
Date: 5. Augusts 2009 - 10:27
(Link)
piegādes termiņš bija vismaz trīs dienas
strādāja tur, ja nemaldos, viena darbiniece - tas pasākums bija zem "Diena"
piegādi nodrošināja Latvijas pasts

es pāris reizes pirku pie viņiem un arī neliela sadarbība darba darīšanās gadijās
interneta projekts nevar būt veiksmīgs, ja pirmkārt tiek domāts par procesu un izmaksu optimizēšanu, nevis par to, ko klients vēlas
viņiem nebija nekā tāda, kāpēc cilvēks pats viņus varētu gribēt meklēt
[User Picture Icon]
From:[info]dominika
Date: 5. Augusts 2009 - 10:28
(Link)
nu tā būtu ļoti personiska attieksme :)
[User Picture Icon]
From:[info]siltavieta
Date: 5. Augusts 2009 - 10:28
(Link)
tagad šitā strādā lielākā daļa veikalu.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 5. Augusts 2009 - 10:30
(Link)
tu aizej uz Maksimu un saki - gribu desu, šie - tūlīt, kundzīt, un iešmauc pa durtiņām kaut kur iekšā, bet paši žigli zvana uz Lietuvu, lai sūta desu
[User Picture Icon]
From:[info]siltavieta
Date: 5. Augusts 2009 - 10:36
(Link)
nu labi, maxima nē :))
From:[info]king
Date: 6. Augusts 2009 - 01:30
(Link)
Tā notiek, ja Hotel de Rome restorānā Otto Schwarz pasūta pelmeņus mājas gaumē - tad pavārs skrien uz Galeriju Centrs pēc pusfabrikātiem.

Nepabeigtā dienasgrāmata