Nepabeigtā dienasgrāmata


7. Jūnijs 2009

(bez virsraksta) @ 11:01

 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 7. Jūnijs 2009 - 13:35
(Link)
lai gan tas ir fenomens, ko būtu vērts iekļaut politiskā mārketinga klasikā - nekas sarežģīts jau nebija, vienkārši Stendzinieks atrada precīzu Šlesera būtības sektoru, kas nostrādāja ar savu brutalitāti un godīgumu (ja melo, tad melo atklāti), ar citu kandidātu tas varēja arī nenostrādāt. kā teiktu reklāmisti - prieks strādāt ar ejošu preci
From:[info]blondulla
Date: 7. Jūnijs 2009 - 13:39
(Link)
plus vēl Stendzenieks ļoti labi zināja arī patērētāju, kam šis sū.. t.i., prece garšos.
[User Picture Icon]
From:[info]kconcrete
Date: 7. Jūnijs 2009 - 13:54
(Link)
tieši tā, viņa teiktais bija ticams... visi zina, ka Šleseram patiik biidit tur visaadus projektus un skaitiit naudu

Nepabeigtā dienasgrāmata