lai gan tas ir fenomens, ko būtu vērts iekļaut politiskā mārketinga klasikā - nekas sarežģīts jau nebija, vienkārši Stendzinieks atrada precīzu Šlesera būtības sektoru, kas nostrādāja ar savu brutalitāti un godīgumu (ja melo, tad melo atklāti), ar citu kandidātu tas varēja arī nenostrādāt. kā teiktu reklāmisti - prieks strādāt ar ejošu preci
(bez virsraksta) @ 13:35
dienasgramata:
lai gan tas ir fenomens, ko būtu vērts iekļaut politiskā mārketinga klasikā - nekas sarežģīts jau nebija, vienkārši Stendzinieks atrada precīzu Šlesera būtības sektoru, kas nostrādāja ar savu brutalitāti un godīgumu (ja melo, tad melo atklāti), ar citu kandidātu tas varēja arī nenostrādāt. kā teiktu reklāmisti - prieks strādāt ar ejošu preci
lai gan tas ir fenomens, ko būtu vērts iekļaut politiskā mārketinga klasikā - nekas sarežģīts jau nebija, vienkārši Stendzinieks atrada precīzu Šlesera būtības sektoru, kas nostrādāja ar savu brutalitāti un godīgumu (ja melo, tad melo atklāti), ar citu kandidātu tas varēja arī nenostrādāt. kā teiktu reklāmisti - prieks strādāt ar ejošu preci