Nepabeigtā dienasgrāmata


Reply To:

(bez virsraksta) @ 13:35

[info]dienasgramata:

lai gan tas ir fenomens, ko būtu vērts iekļaut politiskā mārketinga klasikā - nekas sarežģīts jau nebija, vienkārši Stendzinieks atrada precīzu Šlesera būtības sektoru, kas nostrādāja ar savu brutalitāti un godīgumu (ja melo, tad melo atklāti), ar citu kandidātu tas varēja arī nenostrādāt. kā teiktu reklāmisti - prieks strādāt ar ejošu preci
 

Your Reply:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..

Nepabeigtā dienasgrāmata