(bez virsraksta) @ 18:58
| | Add to Memories | Tell A Friend
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|
18. Maijs 2008Commentstātad patērētājiem nav absolūti nekādas iespējas ietekmēt politiskos procesus?
šis jau arī laikam neko nav reāli ietekmējis: http://ickevald.net/vineandfigtreeplant bet kāpēc gan humanoīdiem sēdēt rokas klēpī salikušiem?
(Reply to this)
(Thread)
tātad visas kampaņas ir bezjēdzīgas? protams, ka aktīvistu organizācijas izmanto tos rīkus, kādi šajā kapitālistiskajā sabiedrībā ir pieejami. reklāmists dara savu darbu - un manuprāt ir labāk, ja viņš uztaisa šādu materiālu, nevis reklāmu tiem pašiem ķīnā ražotajiem apģērbiem.
protams, var jau padiskutēt par reklāmu kā tādu, bet tas ir bik cits līmenis, imo... nu, to jau es arī centos noskaidrot. bet tad ne tikai bezjēdzīgas, bet arī kaitīgas ir arī visas reklāmas. =P
lai gan ir bijušas arī veiksmīgas kampaņas, kas vainagojušās ar rezultātiem - piemēram, pagājušā gadsimta 20. gados kādas vācu jauniešu organizācijas iteiktais aicinājums boikotēt ebrejiem piederošus veikalus
(Reply to this)
(Parent)
lai gan tava loģika ir aizkustinoša - "ja kaut viena kampaņa nav bijusi bezjēdzīga, tad par kampaņām pavīpsnāt nav brīv!"
atkarīgs no tā, kas slēpjas aiz vīpsnāšanas. un galu galā - ne jau par to ir runa... bet par to, ka - jā, arī vīnam var būt sakars ar atombumbām!
|
|
Powered by Sviesta Ciba |
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|