Edgars ([info]daysleeper) rakstīja,
@ 2004-07-25 20:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mūzika:Toto - Africa

pirmais ieraksts par nometni, kursh gandriz pazuda :)

Diskusija: "Sabiedrisko attiecību un reklāmas mijiedarbība"

shada bija pirmaa nopietnaa diskusija nometnee. Andris Blaka ir pazistams reklaamistu viduu, cienijams profesionaalis. Saturiski diskusija izveertaas ar lielam mokaa, jo lektors staastija par savu pieredzi saistibaa ar reklaamu utml. Diemzhel taa ari nekaa jauna kopumaa neuzzinajam. Tikai notika kaarteejaa dalishana PR un reklaama. Cik nu katram vajadzetu teret naudas reklamai un cik PR. Protams, ka PR njem naudu nost reklamas budzhetiem, par to reklamisti nav stavaa sajuusmaa. Diskusijaa vaaji bet tomer izskaneeja problema par to, ka daudzviet pastav nespeeja savienot shis lietas vienotam meerkjim. Uzskatu, ka vislabak butu viens cilveks uznjemumaa kursh izprot gan uznjemuma vajadzibas gan PR un reklaamas darbibas specifiku, lai vaditu shis marketinga lietas. Neviens arejais konsultantu dienests nespees sniegt tik precizu uzstaadijumu, meerkjus kaa ieksheejais konsultants, lai kopigi saprastu kaadi ir sasniedzamie meerkji un lai nebutu taa ka PR un reklaama katrs velk uz savu pusi jo nav vienotu meerkju. SLikts piemers manaa skatijumaa: Eiropas Savienibas informormeshanas kampanja, kuraa reklaama bija klaji atrauta no PR aktivitiateem. Par lielisku piemeru jaamin LMT darbiiba shajaa jomaa. Par to es runaaju personigi ar Daavidu Dani, LMT preses sekretaru jau pagajushajaa nometnee. Vinjiem tas ir attistits un to var redzeet. Labs piemers, kursh butu janjem veraa arii citiem.

Diemzhel diskusijaa taa ari netika parrunats lietas kuras butu vairak vai mazak praktiskas, kaadelj un kaa butu jaizmanto PR un reklama lai tie sniegtu vislielaako efektu. Bija dazhas labas domas, tomeer taas taa ari netika attistitas talak un runa turpinajas par to kadelj PR atnjem naudu reklaamas jomai. Likaas ka pastav it kaa kareivigi divas puses kuras tad ari aizstaav sevi. Diskusija beigaas verteejama kaa divu jomu intereshu parsprieshana, nevis efektiva un prakstiska sho liidzeklju izmantoshana uznjemumu darbaa.

mans viedoklis par shaadu mijiedarbibu ir shaads: ja uznjemums ir jauns un vinjam teela nav, bet nepiecieshama turpmak reklama/parliecinashana, tad nepiecieshams izveidot uzticamu teelu ar PR lidzekljiem. Veiksmiiga parliecinataja teela veidoshanai, lai varetu notikt parliecinashanas process (reklaama). Skaidrs, ka no uzticamas personas sanjemsiet labak vestijumu, kaa no jums neveelamas, nepazistamas, neatpazistamas personas (komunikatora). Savukart citreiz reklamas kampanja var tikt papildinata ar PR liidzekljiem. (Principaa veletos iziet uz to, lai saaktu lietot ari savaa leksikaa vairak apzimejumu SA, tomer daudz lasiitaaa anglju valodas lietoshana dara savu.) Uzskatu, ka sho abu lidzeklju mijiedarbibu nosaka tieshi gadijums un nepiecieshamiba kaadi meerkji ir jasasniedz. Musdienas viss kljust integreets un tas ir ljoti nozimigi lai ari SA un reklama tiktu integreeti kopeejaa koncepcijaa. Jaa, SA ir strateegisks vadiibas riks un tadelj palieku pie uzskata ka reklaamai (pareizak sakot taa koncepcijai un vestijumam) ir japakljaujas SA noteiktajiem uzstaadijumiem.  



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]daysleeper
2004-07-25 21:14 (saite)
kaut kaa padaudz sanaaca. tad nu laikam bus jadara taa, ka leenaa garaa rakstishu arii par paareejiem iespaidiem un laipni aicinashu izteikties arii citus par to, kaa bija un kaa patika.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?