Nepabeigtā dienasgrāmata ([info]dienasgramata) rakstīja,
domāju, ka arī Diena ne tuvu neizpārdod spāņu metienus, šaubos, ka tā tipogrāfija spānijā strādā tik elastīgi, lai mainītu tirāžas, atkarībā no nedēļas laikā noteiktā pieprasījuma. pilnīgi skaidrs, ka tam pasākumam ir finansiāli jāizgāžas - grāmatas ir jau reiz vai vairākkārt izdotas, kvalitāte ir zema, tās nav ne aktuālas, ne pirmās nepieciešamības prece, tām ir mārketinga preces pieskaņa, tāpēc šaubos, ka kāds viņas liks zem eglītes. šķiet, ka Diena vienkārši izmantojusi spāņu (kas patiesībā ir itāļu Berluskoni firmas meitas uzņēmums) lētticību un, nodarot viņiem finansiālus zaudējumus, sagādājusi sev reklāmas kampaņu.

bet konkurences likumā ir kaut kas par to, ka nedrīkst dempingot, ja tev pieder vairāk kā 20 procenti tirgus.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?