extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
Sabiedrisko visvairāk lieto tie, kam vēl nav vadītāja apliecības, vai nespēj vadīt auto vecuma dēļ: bērni, studenti, seniori.

Senioriem reizēm arī noiet puskilometru ir problēma. Tāpēc māti pie ārsta es biežāk vedu ar auto, jo sabiedrisko lietot viņai artrīta dēļ ir diezgan apgrūtinoši.

Palielināt reisu skaitu 7 reizes nebūs ekonomiski izdevīgi.

Latvijā vispār ir mazs iedzīvotāju blīvums. Rīgā varētu iztikt ar sabiedrisko transportu, bet mazpilsētās un laukos nu nekādi.

Es kaut kad 2000. gadā kādu laiku strādāju Rīgā un man tad vēl nebija auto. Atceros, ka brauciens uz darbu ar diviem autobusiem bija ļoti ilgs un neērts. Salšanai pieturā nav nekāda ieguvuma. Citreiz braucu ar velosipēdu, bet ziemā un rudenī arī tas bija neiespējami.

Vispārīgi es esmu par attīstītu sabiedrisko transportu, bet jāsaprot, kas tas strādā tikai noteiktos apstākļos, un nekad nebūs ērts visiem.

Rīgas problēma ir tā, ka tā ir sena pilsēta, kurā grūti izveidot modernu ielu plānojumu. Paredzu, ka Rīgas centrs pamazām kļūs tukšāks un attīstīsies nomales un piepilsētas.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?