antiprojekcija ([info]antiprojekcija) rakstīja,
Negribu skanēt kā veca plate, bet Tu atkal aizmirsti par efektivitāti. Elektriskais auto pat lādēts no TEC rada būtiski mazāk CO2 nekā analoģisks ar iekšdedzes dzinēju. Re kur tabula ar salīdzinājumu.

1) EV ir tik efektīvi, ka tērētu par ~20% mazāk degvielas, nekā iekšdedzes dzinēji, pat ja elektrības ražošanai lietotu naftu ar visiem izrietošajiem zudumiem. TEC lieto gāzi, kas sadeg izdalot mazāk CO2 uz enerģijas vienību, un, ja ir kur likt T, tad vēl arī ar ļoti augstu efektivitāti (>80%, salīdzinot ar 50% tīri elektroģenerācijas scenārijā).

2) Jau ūdeņraža bateriju auto patērē 2x vairāk enerģijas nekā bateriju elektriskie, sintētiskajām degvielām vēl jārēķina papildus zudumi. Rezultātā katram nobrauktajam kilometram vajadzēs 2.5-3x vairāk enerģijas nekā ar bateriju.

Šobrīd iemesls, kāpēc EV tiek daļēji lādēti ar TEC elektrību ir zaļās enerģijas trūkums. Pārejot uz sintētiskajām degvielām šis trūkums trīskāršojas.

P.S. Nesaku, ka nevajag strādāt pie sintētiskajām degvielām - iespējams, būs nišas kurās to īpašības būs svarīgas, piem., aviācija vai kravu pārvadājumi.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?