jā un nē ([info]dzeltens) rakstīja,
Plānotāji, kas ar to nodarbojas, ka reiz ir sapratuši, ka NAV iespējams uzlabot satiksmi. Tikko kaut kur izbūvē platjoslu ceļu, satiksme pieaug, un daudzjoslu maģistrāle tāpat sēž sastrēgumā.
Autobūves lobijs arī neguļ un atrod veidus, kā iestāstīt cilvēkiem, ka auto=brīvība [kā labi redzam tavā piemērā], un, ja cilvēkiem ir pieejami lēti auto un degviela, viņi par sastrēgumu spēs pārvērst teju jebkuru ceļu, būve, cik platu un dārgu gribi.
15 min. pilsēta kā reizi ir modelis, kā to risināt kompleksi. Un nav jau tā, ka nekur pasaulē tas nedarbotos. Eiropas lielpilsētās ar labu sabiedriskā transporta sistēmu (Vīnē, piemēram) retais brauc ar auto. NYC centrs pat filmās tiek portretēts kā piemērs. Pie tā cilvēku daudzuma, kas tur apgrozās, kaut kā nav novērots, ka centrālparks būtu pārvērsts par stāvlaukumu, ja nu gribas ticēt, ka tieši šis aspekts filmās ir ķirzaka propaganda, lai iebarotu ideju pat atteikšanos no brīvībām.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?