Varbūt ne pa to tēmu, par kuru gribēji runāt, bet nianse. Manuprāt šis sūta ļoti nepareizus signālus - pat lādēts no pārvietojama dīzeļa ģeneratora (kam efektivitāte salīdzinot ar TEC ir ļoti zema) -
i3 pārrēķinot tērē 4.4l/100km. Citiem vārdiem sakot - pat ja mēs nolemtu vienkārši dīzeļdegvielu nevis vest uz benzīntankiem, bet kurināt TECos, EV sniegtu būtisku degvielas ekonomiju.
Savukārt, par tēmu - rādīju jau rakstu par Franciju, kuri arī
baidījās no iespējamiem blackoutiem. AES nav atbilde uz šīm problēmām, jo tās izbūvēt ir pārāk lēni, lai reaģētu uz akūtām pieprasījuma izmaiņām. Plus, AES nepieciešama apkope, kas mēdz nebūt "regulāra" un bieži var aizņemt daudzus mēnešus arī radot situāciju, kad, kā saki, "nav elektrības" (kā šobrīd Francijā). Varbūt ekstrēms piemērs, bet parāda potenciālu -
kādam Dienvidkorejas reakotram bija nepieciešama 5 gadu ilga "apkope".
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: