ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2019-10-07 12:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par patriarhālismu un tā efektiem

https://www.tvnet.lv/6795310/kurs-pateica-ka-karalis-ir-kails-un-kas-pec-tam-notika


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mindbound
2019-10-07 15:57 (saite)
> Tas ko nevajadzētu - nevajadzētu ļaut pierunāt pirkt, izmantojot tam konstruētus izteiksmes līdzekļus.

Tātad institucionēt tirgus kontrolei domātu visaptverošu cenzūras aparātu, kas aizliedz patvaļīgi plašus verbālās un neverbālās komunikācijas līdzekļus. Es domāju, ka nebūs pārspīlēts, ja teikšu, ka pat mūsdienu Ķīna ir stipri ekonomiski brīvāka par šo variantu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-10-07 16:01 (saite)
Also es pašreiz par to ka no visiem ierobežošanās priekšlikumiem šitas - reducēt mārketingu - ir vienīgais kurš izklausās debatējams. Visi pārējie ir vai nu neefektīvi un paši ir tikai reklāma vai arī ir bīstami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2019-10-07 16:03 (saite)
Well, nobriedušā sabiedrībā debatējams ir pilnīgi viss, bet jā, tiktāl piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-10-07 16:13 (saite)
Kamēr tirdzniecība ir loģistikas in resursu sadales instruments, viss ir kedā. Kad tirdzniecība kļūst pašveicinoša, reāla labuma no tā nav nevienam, izņemot šo reklāmas kompāniju īpašniekus, patiesībā ražošanu un izstrādājumu kvalitāti arī tas bojā jo tad uzdevums no ``uztaisīt labu lietu ar tādiem un tādiem parametriem`` pamainās uz uzdevumu ``uztaisīt labi pārdodamu lietu`` vai vēl precīzāk `` izdarīt tā, ka lietas pērk`` un tas viss nav viens un tas pats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?