Nopietns posts. Kādā veidā viņa uzskatu, PAT ja stereotipiski ir slikti un ja pāķīgi, tad kas slikts tieši pāķīgumā?
Es saprotu, ka pie pastāvoša ekonomiskā modeļa daudz kur Rietumu civā ir nereālistiski ekspektēt klasisku vīrs-mamuta medītājs/sieva-pavarda turētāja attiecības, jo globālisma un kreiso ideoloģiju konglomerāts radījis situāciju, kur vairumā ģimeņu vaiga sviedros jāstrādā kā vīram tā sievai, tāpēc siltu vakariņu taisīšana paliek savstarpējas laipnības un mīlestības jautājums. Es pats labprāt gatavotu sievai vakariņas, ja pirmais ierastos mājās. Man padodas gatavošana, tāpēc why the fuck not. Es ēdīšu pats un būs sieviņai prieks.
Ja vīrs pelna tā, ka spēj nodrošināt sievai dzīvi, kur tā var būt mājsēde, kas var pēc iegribas arī kaut ko pastrādāt pusslodzē, nodarboties ar kādu hobiju, šoppingot cauru dienu un sieviete to pieņem, tad ir tikai optimāli, ka šāds vīrietis meklēs otro pusi, kas nevis pursuēs savu megakarjeru, bet būs viņam dienišķais atbalsts. Netiek jaut runāts par normatīviem aktiem, bet ekspektācijām no sava potenciālā partnera.
Intersanti, ka pēdējos laikos rocīgi Rietumu vīrieši nereti izvēlas sievas no austrumāzijas. Smukas, maziņas un ļoti tradicionāli audzinātas, bez jebkādas neapmierinātības par savām genderlomām.")
Ctulhu vienkārši ir neirotisks salmvīrotājs, kas ļoti nekreatīvi atgremo kultūrmarksistu kulturālās/seksuālās revolūcijas sloganus un acīmredzami ir mazpieredzējis dajebkādās attiecības da ar jebko siltu un asiņojošu, lai rakstā minētajos izteikumos spētu ieraudzīt kaut ko ofensīvu.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: