creature ([info]creature) rakstīja,
@ 2005-07-25 14:43:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mīti un realitāte
Es kaut kā vienmēr neesmu gribējusi ticēt mītam, ka vīriešiem nepatīk gudras sievietes, bet īstenībā sava daļa taisnības tajā ir. Vispār, cik atceros, es laikam tikai vienreiz mūžā iepatikos vienam vīrietim arī tāpēc, ka mums iepazīšanās reizē izvērtās interesanta diskusija, citreiz vienmēr "nostrādā" izskats, smaids utt. Viena mana draudzene (kura īstenībā ir ļoti, ļoti gudra) speciāli tēlo stulbeni, jo ir pārliecinājusies, ka gudras sievietes vīriešiem nepatīk. Nezinu, kā tur īsti ir, varbūt vīrieši vienkārši baidās no gudrām sievietēm, baidās tādā ziņā, ka viņu tuvošanās mēģinājumi varētu izrādīties smieklīgi, nezinu...


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]creature
2005-07-25 19:07 (saite)
Hmmm....ja? Vēl pirms kāda laika tu man teici, ka intelekts tev jau kādu laiku nav īpaši svarīgs, bet par smukajām meitenēm gan tu runā nepārtraukti ;)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]smejmoon
2005-07-25 20:28 (saite)
Intelekts jau nav visa gudriiba :-) Savukaart 'smukaa meitene' ir taads teelains izteiciens - atkariigs no intonaacijas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-25 21:25 (saite)
Nu jā, ai, vispār cilvēki man nepārtraukti piekasās pie vārda "gudrs" lietošanas. Laikam būs šī vārda vietā jālieto tādus izteicienus kā spriest spējīgs, saprātīgs, domājošs, ar augstu IQ, zinošs, utt. atkarībā no situācijas.
A kas tavuprāt ir gudrība?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]smejmoon
2005-07-26 03:36 (saite)
laika sajūta - sajūta kurā brīdī, kas jādara.
bet Tu man patīc tapēc ka eksplozivitāte ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 04:55 (saite)
nu...dažreiz jau arī esmu diezgan mierīga meitene

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]smejmoon
2005-07-26 11:01 (saite)
ai,nu!
manlieks Tu visu vienkāršo. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 11:06 (saite)
protams, pasaule taču ir tik sarežģīta, nevienkāršojot vispār nevar orientēties ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hey_blonde
2005-07-25 19:10 (saite)
Nu, par to, ka prasme diskutēt un gudrība ir divas dažādas lietas, mēs manuprāt, jau runājām :/

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-25 19:15 (saite)
Ok, tagad vienalga par jēdzieniem, pat par prasmi diskutēt vienalga, es bet es šeit domāju par saistošo, kas vispār piesaista.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krauklis
2005-07-25 20:22 (saite)
Galvenais, ka pupi lieli.

Ja nopietni, tava draudzene labaak vareetu paveerot, ar kaadiem viirieshiem un kur meegjina iepaziities.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-25 21:30 (saite)
Mjā, tā laikam ir mūsu visu (mana un manu draudzeņu) jaunības problēma - mēs iepazīstamies ar visādiem mūzķiem, māksliniekiem un filozofiem Rīgas krogos (šitais, protams, teikts mazliet ar ironiju, bet uz to pusi jau ir ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-25 22:01 (saite)
He, he, aizvelc savu draudzeni uz matemaatikju atveertajaam diskusijaam, lekcijaam, pasaakumiem, kur nopietni, baali zeeni brillees (gandriiz vai savs apraksts sanaaca ;)) diskutee par telplaika liekumiem. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-25 22:20 (saite)
Nu labi, un kas tālāk? Es jau nesaku, ka mums trūkst sarunu biedru, draugu utt ;) (no tiem bālajiem zēniem gan mēs varētu nobīties, jo viņi varētu būt mums par gudriem ;)). Es tagad runāju par tīri par seksuālām-mīlestības utt attiecībām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]creature
2005-07-25 22:25 (saite)
Ar to domāju, ka tiem bālajiem zēniem arī varētu labāk patikt (tīri seksuāli) ne īpaši gudras blondīnes (kaut arī nevienu matemātiķi nepazīstu).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-25 22:34 (saite)
Iisu briidi varbuut, bet ilgstoshi taada dumja blondiine kjuust kaitinosha.

Un ko noziimee 'tiiri seksulaali'? Vai tava gudraa draudzene arii seksa laikaa censhas izraadiit savu intelektu? Pieljauju, ka daudziem viirieshiem tas vareetu neshkjist iistais briidis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-25 22:41 (saite)
;) nu nē taču, kaut arī nezinu, gulējusi ar viņu neesmu. Tīri seksuāli es domāju, ka viņiem vispār rodas vēlme sākt seksuālas attiecības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-25 22:55 (saite)
Tipa, vai intelekts seksuaali uzbudina? Domaaju nee. Uzbudina tomeer miesa. Tomeer intelekts var likt saausiities un piesaistiit interesi citiem labumiem. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-25 23:07 (saite)
Tā bieži notiek ar mani (kaut arī es diezgan konkrēti slimoju ar skaistuma kultu - tas ir, man biežāk gribas aiz skaistas miesas meklēt intelektu nevis otrādi). Tomēr vīriešiem, manuprāt, bieži pietiek tikai ar skaistu miesu, bet nu laikam jau ir visādi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-25 23:37 (saite)
Nee nee, kur nu, visi viirieshi ir pilniigi vienaadi. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-25 23:57 (saite)
Kaut kādā ziņā jau nu noteikti, tā pat arī sievietes - pilnīgi nobrīnītis var cik Latvijā sievietes pašas konkrēti dzīvo pēc tradicionālajiem dzimuma stereotipiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 00:16 (saite)
Pag, pag, tu neesi feministe?

Shtrunts ar tradicionaalajiem dzimuma stereotipiem. Manupraat, tie ir labi. Tas, ka cilveeki vienkaarshi ir iecikleejushies un notrulinaajushies - taa ir cita lieta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 00:22 (saite)
Un vaino visaa citus - 'vienaados Latvijas viirieshus', piem. Tieshi sievietes ir taas, kas nemitiigi puceejas, lasa visaadus suuda zhurnaalus (kaa Cosmopoliten), skataas modes skates un ko tik veel ne, maksimaali demonstreejot savu 'seksuaalo miesu'. Amerikaa tas nav ne tuvu tik traki kaa Riigaa, lai gan arii ir. Un tad veel vinjas suudzas, ka viirieshi nekaadi citaadi kaa galjas gabalus vinjas arii neuztver!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 00:33 (saite)
Jā, es piekrītu, to jau es arī teicu par Latviju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]creature
2005-07-26 00:37 (saite)
Par tām pašām kāzām, mācītājs citēja no Bībeles kaut ko aptuveni tādu: "Vīrs būs tava galva un viņš tevi vadīs, tev viņam jāklausa utt."
Nu bāc...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 00:45 (saite)
Un arii viiram jaaklausa sievai. Kas tur tik slikts?

Protams, atbildiibas sveeras var sadaliit, ja juut, ka viens ir speejiigaaks vienaa lietaa, otrs otraa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 00:47 (saite)
Bet to, ka vīram būtu jāklausa sievai mācītājs neteica ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 00:49 (saite)
Piemirsa :)
Varbuut ne gluzhi jaaklausa, bet jaamiil un jaaciena gan.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 00:56 (saite)
Nepiemirsa gan, tas teksts bija tīri dzimumu diskriminējošs, tāpat kā daudz kas Bībelē. Un tu pats teici, ka sievietes ir radītas būt par vīriešu palīgu, kas izklasas vienkārši drausmīgi. Sieviete un vīrietis viens otru papildina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 01:00 (saite)
Kura tieshi vieta Biibelee? Varbuut dazhas seno juudu tradiicijas arii ir mazliet novecojshas, bet redz cik daudz shie ir sasniegushi!

Tieshi taa, papildina. Katram ir savas stipraas puses. Viirietim savas, sievietei savas. Leemumu pienjemshanu viirietis biezhi veic labaak, jo havo labaakas (statistiski) analiizes speejas. Protams, ir veerts ieklausiities arii sievietes intuiicijaa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 01:04 (saite)
Es nezinu, kurā vietā Bībelē bija tas teksts, tomēr atceros, ka arī tad, kad pati lasīju Bībeli redzēju daudzas diskrimitējošas vietas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 01:24 (saite)
Tas ir komentaars tikai par manu pirmo dalju. Otrajai tu piekriiti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 02:50 (saite)
Es atkal domāju, ka šeit ir jāskatās tīri individuāli. Piemēram, mana māte vienmēr ir bijusi praktiskāka un analizēt spējīgāka par manu tēvu, tāpēc arī lēmumus biežāk pieņēma viņa. Turpretī manam tēvam (lai arī pēc profesijas programmētājam) ir labāka gaume.
Man skolā daudz labāk veicās eksaktajos priekšmetos nekā manam brālim (es tiešām biju pārsteigta, kad, mācot šim matemātiku, pamānīju, ka viņa domāšana ir ļoti atšķirīga no manas. Principā viņš bija spējīgs strādāt tikai pēc gatavām formulām. Es tiešām brīnījos, kad redzēju, ka viņš vienkārši nav spējīgs izdomāt alternatīvus variantus kāda piemēra risināšanai). Tomēr mans brālis labāk var iemācīties valodas utt.
Varbūt pēc statistikas tik un tik procentiem vīriešu ir labākas dotības tur un tur, bet tas nenozīmē, ka tāpēc vīrieši vienmēr būs labāk konkrētajā sfērā. Katru gadījumu vajag, pirmkārt, apskatīt individuāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 03:17 (saite)
Pilniigi piekriitu, ka katrs gadiijums ir individuaals. Es jau neko citu arii nesaku. Es runaaju tikai par:
1) statistiski videejo cilveeku,
2) gjeenijiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]creature
2005-07-26 00:32 (saite)
Šeit jājautā, ko tu saproti ar vārdu feministe? Ja feministes ir tās, kas uzskata, ka vīriešiem un sievietēm ir jādod vienādas tiesības, tad, jā, es esmu feministe.

Jums varbūt tradicionālie dzimumu stereotipi ir labi, bet es kaut kā baigi nevēlētos, lai man pasaka: "Sēdi mājās un audzini bērnus". Ai, bet tas ir ļoti diskutējams jautājums, tāpat es neuzskatu, ka cilvēkiem būtu pilnīgi jāatkāpjas no sava dzimuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 00:40 (saite)
Vienaadaam tiesiibaam - jaa! Tam, ka sievietes un viirieshi ir vienaadi - nee! Piemeeram, nosauc man veel bez Marijas Kirii un Emijas Neeteres veel kaadu izcilu sievieti matemaatikji vai fizikji! Vai tu uzskati, ka shahaa buutu jaapaartrauc shii 'diskrimineejoshaa' prakse atdaliit sievieshu turniirus no viirieshu? Ja nee, tad kaapeec?

Sieviete tomeer ir radiita buut viirasha paliigam. Jaa, un arii beernu radiishanai. Tas nav nekas slikts, tieshi otraadi, par to vinjas ir iipashi jaaciena.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 00:46 (saite)
Es nekad neesmu teikusi, ka sievietes un vīrieši ir vienādi.
Tas, ka nevaru nosaukt nevienu izcilu sievieti matemātiķi, fiziķi (tāpat arī ir maz izcilas rakstnieces, mākslinieces, mūziķes) ir tieši saistīts ar to, ka agrāk sievietēm bija liegta (vai bija daudz nepiejamāka) izglītība. Sievietēm bija tieši iedalīta mātes-sievas loma. Tomēr tas ļoti strauji mainās un es domāju, ka būs mums izcilas matemātiķes un fiziķes.
Sievietes ir domātas bērnu radīšanai, bet jārūpējas un jāaudzina bērni ir abiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 00:56 (saite)
Nu izklausies jau nu toch peec feministes. Tu tieshaam gribi visaa nopietniibaa teikt ka 20gs (vismaz viduu un beigaas) sievieteem ir mazaak pieejama izgiitiiba, piem. ASV? Joprojaam ljoti maz sievietes vispaar studee eksaktos priekshmetus, kaut gan vinjaam ir speciaalas stipendijas un atviegloti apstaaklji. Nabadziites, laikam veel joprojaam juutas apspiestas.

Un kaa ar manu shaha piemeeru? Arii apspiestas? Briesmiigie steriotipi, kas traucee sievietei labi speeleet shahu?

Bet beernus tieshaam jaaaudzina (un arii jau audzina) abi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 01:03 (saite)
Ja nebūtu feministes, tad sievietēm vēljoprojām nebūtu vēlēšanu tiesības.

Protams, ka "nabadzītes vēl jorojām jūtas apspiestas". Tagad ir tikai pārejas posms. Bet vai pēdējos gados nav vairāk sievietes kaut ko sasniegušas ekzaktajās zinātnēs? (es par to nevaru spriest, jo arī man (kopā ar daudziem vīriešiem un sievietēm) ekzaktās zinātnes īpaši neinteresē, kaut ārī skolā ļoti labai padevās.

Neviena sieviete nemāk labi spēlēt šahu??? Nu nezinu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 01:22 (saite)
1) Kaapeec vinjas nejuutas apspiestas sociaalajaas zin., humanitaarajaas zin., maakslaas? Tieshi eksaktajaas? To, ka personiigi tev padevaas, nemaz neapshaubu, es vairaak te par "videeji statistiko cilveeku" un "gjeenijiem".
2) Tu nekorekti sagrozi manu teikto. Tas ir tik tipiski feministeem. Es saku tikai to, ka
a)riiko atsevishkjus turniirus siev. un viirieshiem un jautaaju: "Vai taa ir diskriminaacija?"
b)starp top shahistiem ir ljoti maz sievieshu (ja vispaar ir).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 02:58 (saite)
1) Kā jau teicu, arī humanitārajās, eksaktajās un mākslas jomās līdz šim sieviešu sasniegumi ir krietni pieticīgāki nekā vīriešu. Tomēr pēdējos gados tie pieaug kaut arī vīriešu sniegums joprojām ir ievērojamāks.
2) Es nevis sagrozu tevis teikto, bet vienkārši iepriekš īsti neizlasīju to, ko teici. Tas, ka rīko atsevišķus turnīrus sievietēm un vīriešiem ir diskriminējoši. Starp citu, es pati esmu ar to sastapusies. Tad, kad vidusskolā mācījos Rīgas komercskolā (toreiz tur bija diezgan grūti tikt iekšā) brīnījos, kā tas var būt, ka visās klasēs ir vienāds siev-vīr. skaits. Tikai vēlāk uzzināju, ka neoficiāli ir noticis rīkots atsevišķs konkurss. Savādāk būtu daudz vairāk meitenes mācījušās ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 03:27 (saite)
1) Redzeesim, redzeesim. ;)
2) Bet vai tu apzinies, ka likvideejot sievieshu sadalju shahaa, sievietes-shahistes smagi cietiis, jo tikai pavisam nedaudzas speej konkureet ar viiriem? Tad varbuut likvideet sievieshu speeles sportaa vispaar? Kur ir taa buutiskaa atshkjiriiba? Vai varbuut tu uzskati, ka sievietes no viiriesha atshkjiras tikai fiziologjiski?

Sheit es atkal apraudaajos par nabaga diskrimineetajaam meiteneem :) Ja nopietni, beerniem tas jautaajums jaaskata savaadaak, jo dzimumiem atshkjiras augshanas aatrumi. Meitenes nobriest aatraak.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 04:53 (saite)
Lai cieš, viņām būs stimuls censties.

Nedomāju, ka sievietes no vīriešiem atšķiras tikai fizioloģiski, bet šaubos, ka atšķirības ir tīri intelektuālas, bet, ja viņām ir labāka intuīcija, lai izmanto to arī šahā. Ai, vienalga vispār man par tām šahistēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 05:08 (saite)
Ha haa, shaha arguments kaut kaa neiet kopaa ar taviem pienjeemumiem, ne? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 09:45 (saite)
Labi, piekrītu, par šahu man nav argumenti (jāmāk jau dažreiz atzīt, ka varu kļūdīties)...Bet es tāpat neizslēdzu, ka nekad nebūs izcilu šahistu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krauklis
2005-07-26 05:43 (saite)
Tad jau tu arii droshi vien uzskati, ka neegjeri nav eksakto zinaatnju departamentos arii taapeec, ka ir diskrimineeti (lai gan tas vinjiem netraucee studeet citaas studiju programmaas). Un zhiidi, protams, diskriminee visus paareejos, jo vinju ir LJOTI daudz, gan pagaatnee, gan tagad tajos pashos dep. Vai es pareizi uzmineeju?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 09:50 (saite)
Nē, neuzminēji. Ebreji vispār, manuprāt, ir kaut kādi izcili cilvēki (labi, ar viņiem ir arī daudz saistītas problēmas), bet tieši prāta ziņā. Īstenībā man jau ir apnicis, ka katru reizi, kad lasu kāda izcila cilvēka biogrāfiju atklājas, ka viņš ir ebrejs.

Melnie nu...es negribu par viņiem spriest (nu savādāk baidos izlikties rasistiska)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 10:08 (saite)
Baidiities runaat nevajag. Mums tak te esot vaarda briiviiba, ko?
Tas, ko es gribeeju paraadiit ir, ka ne visas cilveeku grupas ir vienaadas. Taapeec jau nevienu nevajag apspiest, protams, bet tieshi otraadaak, to vajag izmantot, lai kopumaa sanaak 'kaa labaak'.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krauklis
2005-07-26 03:29 (saite)
Bet, ja tu ljoti gribi paariet uz personiigo pieredzi, nevis vispaareejaam tendenceem, tad es arii varu pastaastiit, ka nereti jutos diskrimineets un skolotaaju nesaprasts varbuut arii taadeelj, ka to vairums bija sievietes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 04:54 (saite)
Tiešām tādēļ? Un kā tad viņas tevi diskriminēja?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krauklis
2005-07-26 01:31 (saite)
Varbuut feministes ir kaadreiz izdariijushas arii kaut ko labu, nezinu, bet muusdienaas taas (un tie) ir paarsvaraa citaadi vairs realizeeties nespeejoshi radiijumi, kas visaas savaas nelaimees vaino tikai viirieshus.

Un eksaktajaas zin. sho to muusdienaas sievietes ir sansiegushas, bet ne paaraak daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 03:01 (saite)
Muļķības, vēl joprojām (pēc statistikas Latvijā un arī daudz kur citur Eiropā) sievietēm par to pašu darbu maksā mazāk nekā vīriešiem. Feministes cīnās katu vai par to, lai tas tā nebūtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 03:20 (saite)
Uj, es pat apraudaajos. Lai nu ciinaas, tikai lai shamaas paaraak nepaarspiilee un izveelas korektus ciinjas ierochus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 04:49 (saite)
Tieši tā, lai cīnās, bet, pirms tu par viņām ironizē, varbūt mēģini saprast kontekstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 05:06 (saite)
OK, izlasiishu http://en.wikipedia.org/wiki/Feminism#Effects_of_feminism_in_the_West

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 06:19 (saite)
Izlsiiju visu rakstu. Saakumaa likaas smiekliigi, bet veelaak skumji. Tieshaam nabadziites. Gara nabadziites.

Tur bija aprakstiitas visaadas saslimshanas, ar ko tieshi tu esi aplipusi (ja esi)?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 09:56 (saite)
Ai, man gan ir slinkums lasīt visu rakstu...es jau neapgalvoju, ka tur nav daudz sviesta, es neapgalvoju, ka, piemēram, vajag mainīt valodu (varbūt vajag mainīt to, kā to uzlūko)...Man pietiktu ar vienādām algām un vienādām konkurences iespējām (tb. vienādām tiesībām, kā jau iepriekš minēju).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 10:11 (saite)
Nu tevis teiktais izklausaas pienjemami. Peec taa, ko izlasiiju tajaa shkjirklii, iistaas feministes tevi nolinchotu kaa viirieshu kolaboracionistu par shitik meeraniem uzskatiem. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krauklis
2005-07-26 10:16 (saite)
Un vai tu esi atteikusies no priekshrociibaam, ko dod tavs sievishkjiigais sharms?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 10:34 (saite)
Ne taču, īstenībā mans labākais draugs man arī šito pārmet, ka "ierēcu" par visām šitām cosmo meitenēm, bet pati esot tipiska sieviete. Vienkārši tas viss ir OK, kamēr netiek nenormāli pārspīlēts un aizmirsts par svarīgākām lietām. Un ar šarmu toč daudz ko var panākt (vidusskolā pat labas atzīmes fizikā pie ļoti slikta (slikta kā pedagoga) pasniedzēja vīrieša ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 10:50 (saite)
Kameer sievietes nebuus gatavas atteikties no savaam priekshrociibaam, tameer ariii viirieshi neizliksies neredzam vinju truukumus. Tieciet vispirms pashas skaidriibaa, ko gribat.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 11:01 (saite)
Pag, pag, katram dzimumam ir savas priekšrocības, kuras viņi izmanto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 11:16 (saite)
Uhhh, creature, par ko mees vispaar tad sheit runaajaam. Es tevi vairs nesaprotu, kas tad tev iisti nepatiik? Viirieshi izmanto savas prieskhrociibas, sievietes savas, kur tad ir probleema? Tas, ka sievietes it kaa zaudee shajaa 'ciinjaa'?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 11:21 (saite)
Man jau lieks, ka šī mūsu diskusija jau toč ir mazliet aizgājusi tikai diskutēšanas pēc (nu tas arī dažreiz ir veselīgi). Man nepatīk:
1) Tas par tām vienādajām tiesībām, ko jau pieminēju.
2) Tas, ka visādas muļķes pārāk noņemas ar savu izskatu (nu ar patērēšanu ja vēlies) un lasa kaut kādus idiotiskus žurnālus (bāc, es tādus rakstus varētu sarakstīt bez problēmām, varbūt naudas pelnīšanas nolūkos jāpamēģina) no kuriem samācās visādas stulbības, kas rada priekštatus par visām sievietēm kopumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 11:31 (saite)
1) Kammer tu veeleesies izmantot savu galju guustot priekshrociibas, vari man par it kaa nevienaadajaam tiesiibaam nezheeloties. Nenjemshu veeraa shiis krokodila asaras.
2) Nu, ljoti liidziiga probleema jau ir viirieshiem un taa saucas - gara trulums.

Njaa, mees te mazliet aizraavaamies, bet ja godiigi - es tevi tieshaam iisti nesaprotu, ceru, ka feminisms naak tikai no tiem pashiem zhurnaaliem un neguleetaas nakts. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 12:02 (saite)
Bāc, es speciāli nerīkojos manipulatīvi, nu un, ka esmu dabiski smuka. Piekrītu, ka tas dažreiz nostrādā, bet es reti (īstenībā gandrīz nekad) speciāli neizmantoju kaut kādām nopietnām lietām.
Vīrieši manā kursā (viņi tur nabadziņi ir tikai trīs) nemitīgi izmanto savas priekšrocības. Pasniedzēji viņus lolo, jo viņu ir tik maz un arī kursa biedrenes pret viņiem izturas "īpaši" labi. Es pati vienma puisim nemitīgi palīdzu ar mājas darbiem, jo esmu labs cilvēks ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 20:15 (saite)
Tu nu gan ilgi guleeji...

Nu tieshaam baac, vai tad tu nesaprati, ko es gribeeju teikt! Ne jau, ka tu esi slikts cilveeks vai visi viirieshi ir dikti labinjie. Es vienkaarshi saku, ka tas tavs "feminisms" ir vairaak taads beernishkjiigs "es arii gribu gribu gribu!", kad lielais braalis par kaadiem nopelniem ir sanjeemis konfekti. Protams Tu neatcereries visas taas reizes, kad tevi kaa "mazinjo" visi iipashi lutinaaja. :)

Un no shitiem puisiishiem tad arii izaugs "feministi" (esot arii taadi - "viirieshi"). Bet slinkums jau ir gan cilveeku, gan sievieshu seerga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 21:21 (saite)
1) Es sevi vispār neuzskatu par nekādu feministi, vienkārši kā jau teicu daudz kas man šajā pasaulē neliekas īsti godīgi.
2) Varbūt tev mazliet taisnība (dīvaini, parasti es nepiekāpjos, bet nu OK, varbūt jābeidz uzvesties bērnišķīgi), vienkārši mani nupat palutināja (it kā vienkārši piedāvāja naktsmājas, bet šaubos, ka piedāvātu, ja būtu vīrietis) tāpēc jūtos gana apmierināta, jo nevajadzēs gulēt uz soliņa :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-26 21:41 (saite)
1) Pasaulee tieshaam daudz kas nav godiigi. Visvienkaarshaakais ir taapeec vainot visus viirieshus.
2) Mozh shitas topiks ir jaasleedz ciet, jo citaadi mees te saaksim visu no gala katru reizi, kad tev pamainiisies garastaavoklis. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]creature
2005-07-26 21:44 (saite)
Peace :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krauklis
2005-07-27 00:17 (saite)
uci duci :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?