covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 11:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
arī tā var dzīvot
man reiz stāstīja par vienu vīru kaut kur viduseiropās, kurš no vecākiem bij mantojis īres namu

rīts viņam sākās pēc 12 pārsoļojot pāri ielai maiznīciņā iepērkot svaigi ceptus kruasānus, kurus notiesāt pie svaigas kafijas uz ielas izliktā soliņā pie savas mājas. tā esot pagājis rīts čilojot ar kafijas kannu un bezmaksas rīta avīzi. strādāt iet bijis nav obligāti, jo īres māja, kaut arī ne bagāto rajonā, spējusi vīrietim virs 30 nopelnīt rīta kruasānam un pēcpusdienas vīno, kas kostēts turpat uz soliņa pie mājas uz ielas un čilojot ar garāmgājējeim vai vietējiem bomāriem. atvaļinājums - traks, vai, īres nams taču jāpieskata, ja grib atpūsties var ielīst bakjarda aizaugušajā dārzā, izvilkt šezlongu un izkāpt no iešļūcenēm

tāds ļoti Big Lebowsky

lūk, šis cilvēks dzīvo 15 min pilsētā, tālāk viņam vispār horizonts nesniedzas ... un pa lielam arī neinteresē


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]covid_19
2021-09-02 18:40 (saite)
ok, solītais pastāsts, osta faking osta visam pie vainas, mēs varētu dzīvot ar pilsētas cilvēkiem svētajām govīm - veloceliņiem, vai ottiņa raibajām govīm ganoties uz bijušajiem lielceļiem, ja vien

ja vien nebūtu ogļraču - osta, industrija, fabrikas kādas nekādas utt

redzi, kad 90 bija tikai 3 ostas rīgā, tirdzniecības, volleri un zvejas, nebija bēdu - tikai tirdzniecības osta ar konteineru terminālu pievilka smago mašīnu kravas

ak, jā - vēl elevators, tirdzniecības ostas paspārnē un pasažieru osta ar prāmjiem

tad visu privatizēja un pēkšņi booom investīcijas bijušajās kuģu remonta vai ziemas stāvēšanas vietās un labais ostas krasts attīstās - pat 4 prāmju līnijas, ne tikai no pasažieru ostas bija

tas viss pievilka kravas transportu kravas automobīļu veidā

kad mācījos RTU tad izbiruši baļķi pie prezidenta pils nebija nekāds retums - nu kā tā var, pilsētas centrs un baļķi uz ceļa, labi ka cūkas neveda, bet uz arābu emirātiem ved govis, buļļus un citus lopus no ostas un visi viņi labi ka ne savā gaitā līdz ostai nokļūst

nu lūk, tieši tad radās kādam ideja (pieļauju pirmais izšāva Birkerts Gunārs) ka jātaisa spec ielas pa industriāliem rajoniem priekš ostas, pēc tam noslēdzot kravas transportam piekļuvi centram

ok, sacīts darīts, bet investīcijas sabiedriskajā sektorā nekad neapsteidz investīcijas privātajā (izņēmums daugavgrīvas iela, akropolis pārdomāja)

sāka attīstīties osta kreisajā krastā - volleri paņēma apaļkoku, blakus tur pāris piestātnes ir betona rūpnīcai, tālāk krievu sala, bolderāja darbojas ar konteineriem sperot no kundziņsalas termināla kravu plūsmas

jebaķ, ko darīt tagad - strauji jāattīsta kreisais krasts, kurš gadsimtiem bija ciemi un tagad tur pār akmens tiltu bizo karavānas ar pārkrautām apaļkoku mašiņām

reāli pa 20 30 vienībām karavānas - tā nav diršana, pats stāvēju un vaļā muti skaitīju

nu jādomā ko darīt - pie kam akropole ja būtu uzstutējusies daugavgrīvas ielā tur vispār būtu kolapss - vanšu tilts nomirtu, var būt tas bija iemesls kāpēc akropole pārdomāja

jebkurā gadījumā risinājums ir ziemeļu šķērsojums, bet līdz viņam kā līdz zvaigznēm, pagaidām jādomā ko darīt

vuala = daugavgrīvas ielas projekts

un nesaki ka viņš slikts, pagaidām ir ok, ar akropoli būtu pat pamatotāks, bet arī bez viņas bija nepieciešams dēļ ostas

pēc tam, kad uzbūvēs ziemeļu šķērsojumu un pieslēgumu apvedceļam tas kļūs nevajadzīgs tāpat kā akmens tilts priekš smagā transporta, bet līdz tam ir jādzīvo arī


un govs svētās vai melnraibās nolikšana ceļa vidū nerisina problēmas, tikai sagādā vairāk izdevumus nabaga ogļračiem, kuri izmanto sabiedrisko - privātie auto kaut caur ķegumu izbrauks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?