covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2020-11-09 11:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par māžošanos uz ekrāniem
mnja ... aktierus māca tie paši, kas mācījušies pie liniņa un rozenštrauha smiļģa un citiem tipa grandiem, kuriem par pamatu ir pārspēle - emociju pārsātinājums, runas īpatnības, lai tālākajā zāles stūrī nedzirt tikai s-sss-sss-ssss-sss no skatuves .. utt utjp

bet neparto, te nesenkā pārskatot pa diagonāli lv tv un filmu garadarbus radās pārdomas, aiz kam latviešu aktrišu tēli velk uz neirotiskām dāmītēm ar izteiktu egocentrismu tēlu atveidojumā? tā pati emociju pārspēle? lai pat šveicars pie teātra durvīm izdzird ciešanas un sāpes uz skatuves - nu bet ne zilajos ekrānos, dārgās manas!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2020-11-09 18:07 (saite)
Krieviem,vismaz vecajās filmās gandrīz visi aktieri bija arī teātra aktieri un tur šāda problēma nebija. Pieļauju, ka arī tejāteri viņi spēlē dabiskāk. Tā tiešā ir kaut kāda latviešu tradīcija plus, varbūt, arī mentalitāte. Kāds pietuka krustiņa vai kārklu vācieša sindroms. Jūsmīga lišča instinkts saglabājies no ilgajiem kalpības gadsimtiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?