palasīt īsti neatrodu ko. spēle ir veca, uz lu datoriem nemaz neejot, pasniedzēja bija atstiepusi savu aizvēsturisko laptopu.
ir karte [osta+piekraste+tālā jūra] un kuģu fiškas. spēles sākumā katram spēlētājai komandai ir noteikt [neliels] kuģu skaits un kapitāls bankā [bet ar procentiem mīnusos, kas teorētiski jāpārvērš plusos]. tālā jūrā dzīvo vairāk zivju, nekā piekrastē [lielāki lomi], bet arī kuģa zvejas izmaksas gada laikā [degviela+algas zvejniekiem] ir lielākas. spēlētāji var palielināt savu floti, pasūtot kuģi no būvētavas par fiksētu cenu [bet gatavs tikai uz nākošo gadu], pirkt tos dažādās izsolēs vai no citiem spēlētājiem, ja var vienoties par cenu.
spēlētāji izvērtē situāciju un sarakstu visu lēmumu lapā [cik kuģu ir, cik kur stāvēs, vai ir nopirkt jauns kuģis utml] un sabīda arī fiškas uzskatāmībai.
tālāk cipari tiek ievadīti datorā, kas aprēķina gada peļņu [kuģu skaits x fiksētais zivju skaits lomā x cena par vienu zivi - kuģa ekspluatācijas izdevumi...], ieviešot nejaušības faktoru [laikapstākļi], kas arī ietekmē loma lielumu.
uzvar tas, kurš spēles beigās ir ar lielāko rēķinu bankā, bet, ja koncentrējas tikai uz to, tad jūra ir izsmelta pāris gados, tāpēc jāseko līdzi [izdalām zivju pieauguma skaitu ar maksimālo skaitu, ko var nozvejot viens kuģis, un uzzinām, cik kuģi var atrasties noteiktā apgabalā utml].... ... ...
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: