Esmu lasījusi skaidrojumu par tramvajiem, ka tiem noteikti jāapstājas, jo bieži vien tramvaja sliedes ielai ir pa vidu - autovadītājam, redzot, ka tramvajs tuvojas pieturai, arī obligāti jāapstājas, nevis jāzīlē - stāsies vai nestāsies, varēs šmaukt cauri vai nē.
hm, tagad ar visu konvenciju autovadītāji reizēm neapstājas :)
nu, būtu kautkāds signāls - apstāsies vai nē. Pašiem vien būtu izdevīgi.
"autovadītājam, redzot, ka tramvajs tuvojas pieturai, arī obligāti jāapstājas"
Nav vis. Vienīgais noteikums par pieturām un tramvajiem ir:
164. Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kuri iet uz tajā pašā braukšanas virzienā pieturā (ceļa vidū) apturētu tramvaju vai nāk no tā.
Viss. Apstāšanās pirms pieturas ir vairāk realitātes uzspiesta - pedestriāņi izlien stāvēt uz brauktuves, kad pie apvāršņa pamana tramvaju, kas vispār ir nelikumība. Ja nobrauksi kādu, būs neērti. Bet noteikumos nekas nav teikts par obligātu apstāšanos.
Pie pašizinātkā bija par šo tēmu ņerkstēšana – kā, jupis, autovadītājam jāmin svešā rajonā, ka lūk šeitan būs mistiska tramvaja pietura, kur garāmejošais tramvajs stāsies, un ļaudis birs (lamādamies uz tevi) ārā: ir lieks idiotisms, gar sliedēm braucot, šoferim monitorēt vai pēkšņi nav kaut kur maza tramvaja pieturas šiltīte ielas malā.
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/155594/1391) | From: | scope |
Date: | 19. Oktobris 2011 - 23:21 |
---|
| | | (Link) |
|
Nezinu vai tā dara visur, bet manā ikdienas maršrutā tramvaji pirms pieturas mēdz ieslēgt labo pagriezienu.