Pilnmēness nogurdinātie - te uzradās jautājiens, ko iesākt

About te uzradās jautājiens, ko iesākt

Previous Entry te uzradās jautājiens, ko iesākt8. Jun 2010 @ 12:49 Next Entry
Poll #17456 voulez-vous?
Open to: All, results viewable to: All

Augstākā izglītība bija/ir

View Answers

sūds uz kociņa, bet piebeidzu bakalaurus
5 (19.2%)

pamācījos, sapratu, ka uz kociņa, apnika
4 (15.4%)

bija forši, dabūju bakalauru
1 (3.8%)

bija forši, bet nebija laika/naudas/vēlmes pabeigt
8 (30.8%)

nafig nekad nav vajadzējis
1 (3.8%)

es, atvainojos, esmu uz tu ar maģistriem
7 (26.9%)

un doktorantiem
0 (0.0%)

(ir doma)
[User Picture Icon]
From:[info]marija
Date: 8. Jūnijs 2010 - 12:55
(Link)
es neatvainojos.
un svarīga ir augstskola un programma.
[User Picture Icon]
From:[info]begemots
Date: 8. Jūnijs 2010 - 13:01
(Link)
jā, tur intonāciju nevarēja rakstiski ielikt :)
From:[info]unpy
Date: 8. Jūnijs 2010 - 13:06
(Link)
Un tā divreiz. Iespējams, mēģināšu vēl vienu:))
[User Picture Icon]
From:[info]rasbainieks
Date: 8. Jūnijs 2010 - 13:16
(Link)
ja pavisam precīzi, tad racionāli spriežot sūds uz kociņa, bet bija forši.
[User Picture Icon]
From:[info]indulgence
Date: 8. Jūnijs 2010 - 17:07
(Link)
Runa ir par diplomu, ka ir pieticis gribasspēka cik tur gadus atsēdēt, jebšu par izglītību? ;)
[User Picture Icon]
From:[info]begemots
Date: 9. Jūnijs 2010 - 08:51
(Link)
nu, ja runa ir par gribasspēku, tad acīmredzot jāizvēlas opcija "sūds uz kociņa" :)
[User Picture Icon]
From:[info]indulgence
Date: 9. Jūnijs 2010 - 09:45
(Link)
Es opciju "sūds uz kociņa" vispār svītrotu. Tas ir indivīda attieksmes, nevis izglītības jautājums.

Tikai pēc laika sāc saprast, ka tas "sūds uz kociņa", ko skolā spieda zaurēt, un kas pašam studentam šķita "nemūžam man to nevajadzēs", tomēr noder gan. Kaut vai spējā paraudzīties interesējošo tēmu no cita skatu punkta. Piemēram, [info]oblica kā jurists ļoti ieguvusi no tā, ka ir izzaurējusi fizikas bakalaura kursu. Protams, tiesas zālē šai nevajag rēķināt integrāļus vai Oma likumu citēt, taču kā pati atzīst, kaut vai pamanīt tekstā svarīgāko, pamanīt "caurumus" pretējās puses argumentācijā u.tml. eksaktā domāšanas bāze viņai ļoti palīdzot. Aber cits jurists, kuru viņa draizki "uzvelk" tiesā, pirms tam videnē klaigājis: "Būšu jurists, man tā matemātika - sūds uz kociņa, - 100 gadus nav vajadzīga!" Nu un arī spēja izlasīt ne tikai to, kas šķiet interesanti (to mēs katrs spējam), bet arī to, kas konkrētajā zināšanu līmenī šķiet nevajadzīgi un garlaicīgi - tas trennē pašdisciplīnu un gribasspēku, tb tikai noderīgas īpašības. Nu kaut kā tā. :)
[User Picture Icon]
From:[info]begemots
Date: 9. Jūnijs 2010 - 11:57
(Link)
Nu, es personiski te vairāk biju domājis to, ka, teiksim, mācību materiāli ir švaki, prasības ir rakstīt garus papīrus, kurus pasniedzējs nemaz kārtīgi neizlasa, un tā.
[User Picture Icon]
From:[info]indulgence
Date: 9. Jūnijs 2010 - 12:04
(Link)
Nu ja. Aber tad jau to nedēvē par izglītību. Tā jau tāda imitācija. Nu kā visapkārt.
(ir doma)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba