/**\ mūldēšana, ibio... baj veganblackgayjewfeministiclyatheisticantifa -
April 9th, 2018
02:21 pm

[Link]

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
'Ungārijas valdošā partija "Fidesz", kura nedēļas nogalē notikušajā parlamenta vēlēšanās izcīnīja divu trešdaļu vēlētāju atbalstu, pirmdien paziņojusi, ka vērsīsies pret organizācijām, kuras cīnās par imigrantu tiesībām.'

ungāru līdzšinējais maršruts:
http://i.imgur.com/Eb2BB3f.jpg

(41 comets | Leave a comet)

Comments
 
[User Picture]
From:[info]x_f
Date:April 9th, 2018 - 04:40 pm
(Link)
Izspļauti Trampi.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 05:24 pm
(Link)
Izdzenot pamattitulnācijas t. i. tautas kurām dievs tur bija ierādījis vietas un, neievērojot vietējos tikumus, ieviesa savu aziātisko kārtību eiropas sirdī.
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:26 pm
(Link)
piebildīsim, ka ungāru gadījumā notika diametrāli pretēji - klejotājbarbari jaunajā vietā kļuva par kristiešiem un centrāleiropiešiem, pieņēma romiešu legālo kārtību, cēla gotiskās katedrāles, karoja pret islāma ekspansiju utt.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 07:54 pm
(Link)
Stāsti to izdzītajām pamattitulnācijām, kurām dievs jau bija ierādījis vietu.
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 08:19 pm
(Link)
ā, un tu cerēji, ka tautu masveida pārvietošanās notiek tā vienkārši un draudzīgi, atverot vārtus un pabīdoties malā.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 08:27 pm
(Link)
Nu, neskatoties uz nepārtraukto kustību mēs pagaidām esam dzīvi. Turklāt, pagaidām izskatās, ka neviens mani galināt netaisās, man arī nav tāda plāna.
From:(Anonymous)
Date:April 10th, 2018 - 12:35 am
(Link)
kas ir "mēs?" ja domā latviešus, tad komponenti, kas veido latviešu tautu, nu jau kādu laiku apdzīvo vienu konkrētu zemes pleķi + dažādu tautu pārvietošanās reģionā mums ir bijusi gana sāpīga, ar pēdējās politekonomiski ievirzītās tautu pārvietošanas ("kustības") sekām latvieši joprojām smagi cīnās.
nav "nepārtrauktas kustības" - ir gan kustības, gan palikšanas uz vietas. citādāk sanāk, kā ar to Tēseja kuģi.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 10th, 2018 - 02:40 am
(Link)
nē, nu grūti gan tiem anonīmajiem latviešiem. nedod ēst, dod ciest un cīnīties.

krišjāni, ar 'mēs' biju domājis mūs abus, nevis 'latviešus', bet tas vairs nav svarīgi, jo, lai arī man ar tevi varētu būt kopīga dzimtā valoda, pat tās pielietojums ir atšķirīgs.
piem., jau iepriekš manuprāt diezgan skaidrā, vienkāršā un it kā latviešu valodā esmu tev teicis, ka nav man ne mazākās vēlmes ar tevi komunicēt, bet nu tā kā mazais spalītis ar prievīti ap kaklu... /seko tā ingmāra bilde/
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 06:47 pm
(Link)
pag, ko tu ar to gribēji teikt?
ungāri jau kādu laiku vairs nav klejotājtauta un ir veiksmīgi apmetušies un iesakņojušies vietsēdībā, un līdz ar šādu vietsēdību arī seko likumsakarīga savas teritorijas un piederības aizstāvība - šobrīd turklāt ar fantastiski plašu tautas atbalstu un mandātu. pat klejojot grupām ir diezgan stipras "savas identitātes".
no tā, ka dažādos laikos dažādas tautas ir "pārvietojušās" un "migrējušas" nenozīmē automātisks atbalsts imigrācijai uz patreizējo mītneszemi per se. dīvaini populistiski.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 07:03 pm
(Link)
Vietsēdība! 'Ei tu nost!' kā man bērni teiktu. Pag, ko tu ar to gribēji teikt? Ķipa pirms tūkstots gadiem mainīt dieva ierādīto vietu bija ok, bet tagad visiem jānomirst dzimtajā trīsistabniekā, jo vietsētība? Tā ir kaut kāda cietumnieku fiška, ka citā kamerā tevi necienīs? Nē, nu retoriski viss tas protamska.
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:13 pm
(Link)
līdz šim nav dzirdēts, ka Orbāna Ungārija aizliegtu izbraukt no valsts, ne? jo tas ir tas, ko tu raksti komentārā. te runa ir par to, ka ungāri negrib laist nevajadzīgus cilvēkus savā patreizējā, jau kādu laiku apdzīvotajā zemes pleķī. kas tur tik kontrversāls un nesaprotams?
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:16 pm
(Link)
jebšu, ja vēlējies teikt, ka nav tādas lietas, kā "vietsēdība", tad varbūt nevajag tik aprobežoti vispārināt pēc sevis vai, nezinu, sava tuvāko loka.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 07:19 pm
(Link)
Jā, es nesaprotu. Kādā rādiusā tā darbojas?
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:22 pm
(Link)
ir tāda lieta, kā "mājas" - esi dzirdējis?
[User Picture]
From:[info]dooora
Date:April 9th, 2018 - 07:34 pm
(Link)
esam.
vēl ir tāda lieta kā maya. un vēl virkne svešvārdu (māja nāk no Hungāriski-vepsiskā finniski-estiskā mā, viņa arī zeme).
ja tu vari parūpēties par savu pakaļu un zemi, kas zem tās, tu esi mājās, brāl.
skaicka, bariņā vieglāk un racionālāk. tak mums ir jāpatur prātā, ka Sprīdītim primāri bija ļauts aiziet. Kur tgriezties, kad un kā – tas lai nu paliek katra pārziņā.
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:37 pm
(Link)
ok, un ungāriem jau kādu laiku ir sava vieta, no kuras ļauts aiziet un kur atgriezties, kura tiek iekopta, apdzīvota, nosaukta ungāriskos vietvārdos utml. kur problēma
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 07:39 pm
(Link)
ķipa 'moi dom sovetskij sojuz'?
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:49 pm
(Link)
nē, tas drīzāk tev, psrs - kā jau rādīja Igaunijas, Latvijas, Baltkrievijas, Ukrainas pārpludināšana ar "imigrantiem" - bija internacionālistiska antimāju shēma.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 07:53 pm
(Link)
Kas drīzāk man? Psrs?
Nē, tā bija lielāka kamera, tās tev, cik saprotu, patīk.
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:59 pm
(Link)
vēlreiz, speciāli ābečniekiem - kāds mājām sakars ar dzīvošanu kamerā?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 08:05 pm
(Link)
Dookh, un kāds sakars mājām ar vietsētību?
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 08:22 pm
(Link)
lol, nometināšanās sēdēt vienā vietā?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 08:28 pm
(Link)
Uz cik ilgu laiku skaitās?
From:(Anonymous)
Date:April 10th, 2018 - 12:37 am
(Link)
būtu absurdi izvirzīt kādu abstraktu skaitli vai invariantu kritēriju, ko piemērot visām mājām/tautām/apmetušamies visā pasaulē, lai viņu vieta skaitītos kā "faktoloģiska māja" un viņu turēšanās pie sava zemes pleķa būtu leģitīma. šeit iespējami tikai individuāli gadījumi. Izraēlai savs, Ungārijai savs, Latvijai savs utt. vēstures ir dažādas.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 10th, 2018 - 01:54 am
(Link)
pirmais teikums pareizs.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 07:23 pm
(Link)
Cietumniekiem ir tāda fiška, ka nevar pārvietoties no vienas kameras uz otru bez priekšnieku atļaujas un rīkojuma. Nu, ja neskaita centralku deviņdesmito sākumā.
Varbūt vēl propisku atjaunot ieteiksi?
From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 07:28 pm
(Link)
nesaprotu, kāds sakars svešinieku nelaišanai mājās ar propisku ieviešanu. vēlreiz - ungāri nevienam neaizliedz izbraukt no valsts. varētu pat teikt, ka ar visu stingro kārtību, viņi joprojām arī ļauj cilvēkiem iebraukt un ievākties pie sevis, piemēram, man nebūtu nekādu problēmu pārcelties uz Ungāriju un tur naturalizēties.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 07:41 pm
(Link)
Neiekrāpsi vietsēdību, ja pārcelsies uz Ungāriju?
From:[info]krishjaanis2
Date:April 9th, 2018 - 07:55 pm
(Link)
zini, bez mājām vēl ir tāda lieta, kā "pārvākšanās" - ja, teiksim, manu zemi pārpludina ar kvotu ceļā uzspiestiem muslimu migrantiem vai austrumu kaimiņš to padara neapdzīvojamu ar ķīmisko ieroču un kodolbumbu palīdzību, un ja es neko nevaru iespēt pret ienaidnieku, tad mierīgi drīkst pārvākties kaut vai Ungāriju, ja viņi mani pieņem un es apņemos kaut cik integrēties un spēlēt pēC mājas noteikumiem. varbūt ar laiku - ja vecās mājas būs zudušas, es Ungārijā atrastu sev v i e t u.
starp vietsēdību, majām un pārvākšanos nav nekādu pretrunu.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 08:04 pm
(Link)
Kas ir tava zeme?
Ja tu neko nevari iespēt pret ienaidnieku, tad vari pārvākties, bet ja kvotainie muslimi nevar, ja?

Ej, ārā, paelpo svaigu gaisu. Es šodien cenšos būt ļoti pieklājīgs, krišāni, ifjūnouvataimīnnacīt.

From:(Anonymous)
Date:April 9th, 2018 - 08:30 pm
(Link)
lai muslimi pārvācas, ja grib - un ja tas tiešām ir pamatoti (jo daudzos gadījumos nav, ekonomiskā migrācija ir pavisam cita lieta) - bet vēlreiz, v ē l r e i z speciāli bērniem: nav tikai subjekts, kas pārvācās, pretī ir subjekti, kas vai nu uzņem, neuzņem, laiž vai nelaiž svešinieku savā mājā un tas ir pilnīgi leģitīmi. ja ungāriem es neietu pie sirds, nezinu, kaut vai tāpēc, ka esmu luterānis, nevis katolis, viss kārtībā, chill, tie ir viņu noteikumi.

tas jau bija paredzams, ka runas par zemi, mājām, identitāti un migrāciju agrāk vai vēlāk izvilks nacīšu kārti. nožēlojami. oikofobiski.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 9th, 2018 - 08:49 pm
(Link)
Vēlreiz un speciāli nacīšiem - nosacīti ļoti īsā laikā ungāri, nevienam neprasot atļauju, atmočīja no urāliem līdz geiropai, un, izstumjot un izslaktējot titulpamattautu, kurai dievs jau bija savu zemi devis, uzcēla apmetni, aizliedzot citiem tā darīt.
Ej paelpo.
From:(Anonymous)
Date:April 10th, 2018 - 12:42 am
(Link)
Vēlreiz un speciāli staļinistiem - nu un? ko tu ar to gribi teikt? vai tu implicē, ka, ja kāda eksotiska tauta no austrumiem šodien rīkotos (-jas) tāpat, tad vietējiem, balstoties savās nosacītajās, nepilnīgajās vēsturiskajās analoģijās, vajadzētu teikt - laipni lūgti, nāciet un izstumiet mūs! Dīvaini.
Jo pagaidām, līdz ar šo faktu uzskaitījumu, tu drīzāk apstiprini ungāru soļa leģitimitāti, zin kā, kareivīga tauta, iekaro zemi, dzīvo tur kādu ilgāku laiku, un - kas to būtu domājis - neiet prom, un citiem arī neļauj tur ienākt. šausmas, ne!
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 10th, 2018 - 02:42 am
(Link)
mazo, dumjo puisīt, tā kā vismaz man ar staļinu (brīnums, ka atkal par antisemītu nenosauci) nav nekā kopīga, jo brūnie un sarkanie fašisti - jūs visi vienādi, pieņemu, ka te runājies pats ar sevi. droši ej vien tālāk.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:April 10th, 2018 - 10:36 am
(Link)
Nebeidz fascinēt šitas domāšanas veids -- ja kāds nav tas un tas, tad viņš pilnīgi noteikti ir attiecīgās lietas spoguļattēls. Un tad vēl tā pārliecība, ka spoguļattēls ir kaut kas pilnīgi atšķirīgs, jo skat, tas, kas man ir labajā pusē, tam tur ir kreisajā! Pieņemu, ka šādi ļaudis visi staigā ar bārdām, jo, lai noskūtos, nepieciešams saprast, ka spogulī esi tu pats.
[User Picture]
From:[info]dooora
Date:April 9th, 2018 - 07:09 pm
(Link)
da bļā ko gribēja, to jau droška pateica.
ja vēlies labot skolnieku domrakstus vai domnieku skolniekus – LV ir vismaz 2 pedagōģiskās augstskolas. mums te jau pašiem pietiek, skolotāju sevī
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:April 11th, 2018 - 08:39 pm
(Link)
Tātad tu uzskati, ka ungāri ir riebekļi, jo migrējuši, gan no Eiropai salīdzinoši tuvējām apkaimēm un ir fenotipiski un ģenētiski līdzīgāki mums. Bet tajā pašā laikā, tu uzskati, ka mūsdienu Rietumu cilvēkiem jāpieņem vēl nesalīdzināmi lielāku riebekļu migrācija no otras zemeslodes puses ar teju citplanētisku rasiāletnisko pildījumu un ar Eiropas vērtībām nesavienojamu kultūru?
Tas ir tas pats variants, kur amerikāņu liberasti saka, ka masu migrācija ir jāpieņem, kā 'argumentu' izmantojot kaunināšanu par to kā savā laikā taču migranti (patiesībā 'settlers', kas ir pilnīgi cita lieta, bet dajoš kreiso loģiku) iznīcināja natīvos Ameriku iedzīvotājus.
Kā šāda antiloģika vispār strādā, spēj paskaidrot?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 11th, 2018 - 08:47 pm
(Link)
nav cigarešu, atpisies, urla!
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:April 11th, 2018 - 09:49 pm
(Link)
Nav argumentu vai veselā saprāta, bet savu mēnešreizi apķēzīto palagu visiem gribās parādīt. Liec tos savu pļuru aiz atslēgas, slampa.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 11th, 2018 - 09:50 pm
(Link)
there there
From:[info]9h8p26gv
Date:April 12th, 2018 - 08:45 pm
(Link)
Laba teksta/komentāru apjoma attiecība.
Powered by Sviesta Ciba