Atkarīgs no darba.
Tajā laikā, kad gāju uz darbu un darbs bija "radošajās industrijās", proti, reklāmas aģentūrās, tad uz beigām tapa skaidrs, ka klientu puses korporatīvai kultūrai galvenais ir nekļūdīties. Nevis uztaisīt kaut ko labu, bet uztaisīt tā, lai neviens nepasaka neko sliktu – tā teikt, visās kastītēs ieķeksēts.
Neesmu drošs, kas tam par iemeslu, bet viens no tiem, man šķiet, ir globalizācija. Uzņēmums, kura diriģenti ir dāņi, Baltijas mērogā pirmās balsis dzied lietuvieši, bet dziedātāju tauta velk kaut ko pa vidu, it kā mēģinot sekot diriģentam, bet pirmā balss tomēr tuvāk un skaļāka. Tad nu galvenais, lai mūsu balstiņas neizlec no kora.
Šībrīža radošajam darbam varu labot detaļas līdz dziļai naktij. Tās visdrīzāk tāpat neviens nepamana, bet ir interesanti.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: