i love you i love you i love you - [entries|archive|friends|userinfo]
az

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[6. Maijs 2022|11:44]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
ALL unwanted pregnancies are caused by the irresponsible ejaculations of men.
all those consequences, abortion included, are due to irresponsible ejaculations of men. so if u ever feel like attacking women on any of these issues, remember to hit men first. or just don't attack women and their choices. appreciate, thanks.

(in my perfect world, there would be 100% free available abortions with 0 abortion cases ever)
Linkjā/nē

Comments:
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 12:02
(Link)
Saplīsis prezis arī ir vīriešu bezatbildība, vai ne?
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 12:11
(Link)
nevis vīriešu bezatbildība, bet bezatbildīga ejakulācija (t.i., nevis rakstura iezīme, bet bezatbildīga uzvedība konkrētā situācijā). atbildīgi ejakulēt vīrietis varēja ārpus vagīnas, lai būtu maksimāli minimāls saplīsuša prezervatīva risks. see, there are options.
ieraksts nav mēģinājums vainot vīrieti. ieraksta būtība ir aicināt nevainot sievietes un neierobežot viņu izvēles, atgādinot, kas bija pamatcēlonis nevēlamajai grūtniecībai.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 12:33
(Link)
Tā kaut kāda Staļiniska domāšana, ka katram negadījumam ir uzvārds.
From:[info]dck_rpi
Date:6. Maijs 2022 - 12:47
(Link)
ja kungs neizvelk laicīgi un situācija netiek apzināta, dāma neiedzer escapell, tad aborts ir norm (last resort) opcija. been there at least twice.

vienīgi jaunkundzēm, kurām nav bērnu, vajadzētu pašām pieskatīt to escapelles iedzeršanu, jo aborts tomēr nes nelielu risku palikt neauglīgai.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 12:54
(Link)
OK, OK, OK, es neesmu pret abortiem, bet es nepiekrītu, ka katra nevēlamā grūtniecība ceļas no bezatbildīgas ejakulācijas, jo ir situācijas, kad tas ir genuine negadījums.
From:[info]dck_rpi
Date:6. Maijs 2022 - 13:06

kāds tur force majeure

(Link)
izvilkšanas moments ir kunga atbildība.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 13:20

Re: kāds tur force majeure

(Link)
Tātad, cik es saprotu, tad tāds totāli apzinīgs un atbildīgs kungs lieto gan prezervatīvu un tāpat velk ārā un beidz ārpusē. Pareizi?
From:[info]dck_rpi
Date:6. Maijs 2022 - 13:23

Re: kāds tur force majeure

(Link)
Nezinu par citiem, bet es vnk velku ārā. Pisties ar prezi ir stulbums, ko izdomāja prežu industrija.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 13:45

Re: kāds tur force majeure

(Link)
Nu pag, šeit runa ir par to, ka saplīsis prezis ir nevis negadījums, bet gan bezatbildība.
From:[info]dck_rpi
Date:6. Maijs 2022 - 13:57

Re: kāds tur force majeure

(Link)
Tam piekrītu. Bet tagad vēl runa ir arī par to, ka prezis ir nelietojams mēsls, kas samazina intimitāti, prieku, baudu un savstarpējo saskarsmi. Es gribu drāzt VIŅU nevis rīvēties ar gumiju starpā ;(
[User Picture]
From:[info]neraate
Date:6. Maijs 2022 - 14:47

Re: kāds tur force majeure

(Link)
Ir gana daudz citu izsargāšanās metožu (liela daļa pat daudz drošāku) lai nebūtu jālieto aborts kā kontracepcija. Īpaši ja ir tik šausmīgi aizspriedumi pret gumiju. Pret STS gan nepasargā
From:[info]dck_rpi
Date:6. Maijs 2022 - 15:41

Re: kāds tur force majeure

(Link)
Tie nav aizspriedumi, bet pierezē balstīti spriedumi. Es nekur neteicu, ka aborts ir labākā kontracepcijas metode, nevajag likt man vārdus mutē.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 15:58

Re: kāds tur force majeure

(Link)
kk, bye
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 16:02

Re: kāds tur force majeure

(Link)
atvaino, es palaidu garām, ka tu runā ar suņakrāna reinkarnāciju, būtu viņu jau agrāk izmetusi.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 14:31
(Link)
genuine negadījuma gadījumā risinājums varētu būt kopīgi meklēt risinājumu un, ja sievietei vienīgais pieņemamis veids ir aborts, nodrošināt tā drošu veikšanu.
bet runa ir par to, ka ir vesela virkne cilvēku, kuri uzskata, ka šī negadījuma sekas ir sievietes atbildība un pienākums iznēsāt bērnu, ignorējot jebkādas viņas vēlmes un vajadzības.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 14:35
(Link)
Nevēlama grūtniecība var nebūt sievietes atbildība, bet tā pilnīgi noteikti ir viņas problēma.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 15:13
(Link)
ir gan. un ir tādi, kuri uzskata, ka viņiem ir tiesības lemt, kā sieviete drīkst vai nedrīkst to risināt.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 15:23
(Link)
Ja būs plaša mēroga kodolkarš, tad visticamāk, ka paliks mazas cilvēku kopieniņas un tad no tām izdzīvos tās, kurās būs tādi, kuri uzskata, ka viņiem ir tiesības lemt, kā sieviete drīkst vai nedrīkst to risināt. Es teiktu, ka sieviešu tiesības un brīvība ir vienkārši luksuss, ko nodrošina pasaules pārapdzīvotība. Tā ka krietni pastrādāts, dāmas, varat atslābt un atpūsties, pagaidām.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:6. Maijs 2022 - 15:26
(Link)
es teikšu, ka cilvēktiesības un brīvība ir luksuss, varam visi atslābt. wtf? kā to saprast? tipa kaut kur ir sliktāk, tāpēc pohuj uz tiesībām? tiesības patiesībā ir izdomāts jēdziens, dabā nepastāvošs?

tāda demagoģija, fui.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 15:44
(Link)
nu jā, paldies, labi pastradājāt, šobrīd esam gana atražoti, varat atslābt un mazliet pabaudīt tiesību un brīvības ilūziju, bet neaizmirstiet, kurš te ir saimnieks un kurš pieņems turpmākos lēmumus attiecībā uz jums, ja tiks pieņemts lēmums par plaša mēroga atomkaru (visironiskākais, man ir aizdomas, ka arī šāda atomkara lēmuma pieņemšanā sieviešu viedoklis diez vai tiks proporcionāli ņemts vērā, redzot pašreizējo varas sadalījumu, jo sevišķi potenciālajās agresoru valstīs)

skumji, protams, bet it is what it is
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 16:31
(Link)
Tu vari pukoties cik tu gribi, ja tu argumentu par kodolkaru nolasīji kā draudu, tad aizvieto to ar milzu asteroīdu, kas ietriecas zemē.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 17:22
(Link)
paldies par atļauju man izteikt savu viedokli te
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:6. Maijs 2022 - 19:40
(Link)
Esmu ļoti pateicīgs varenajām Amerikas Savienotajām Valstīm par interneta izgudrošanu un tā uzspiešanu tumsonīgajai Eiropai, jo bez šī tīmekļa es savu mīļāko nodarbi nebūtu spējīgs tik plaši un viegli praktizēt.

āmen 🙏🙏🙏
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 20:54
(Link)
neaizmirsti iekļaut savā pateicībā arī šveici par www
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:10. Maijs 2022 - 11:41
(Link)
nemāci troļļot! labi, ja?!?
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 16:47
(Link)
Un visticamāk, ka katastrofas gadījumā dzemdēt bērnus atlikušajām sievietēm piespiedīs citas sievietes, jo kā gan tas te tā būs, mēs te mokāmies, lai atražotu tā jau niecīgo populāciju, bet tu te kaut ko murmulē par izvēli būt child-free.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 17:21
(Link)
man nav ne jausmas, kas ko darīs pēc mass extinction katastrofas, manas pārdomas ir par procesiem šobrīd.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 16:27
(Link)
Jā, tiesības pastāv tikai mūsu galvās.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:6. Maijs 2022 - 18:16
(Link)
gluži kā naudas vērtība. juridiskas personas, nācijas.

tāāds demagogs.
From:[info]divas_zosis
Date:25. Maijs 2022 - 18:53
(Link)
Piekrītu.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 15:29
(Link)
how nice of u
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 14:26
(Link)
so if u ever feel like attacking women on any of these issues, remember to hit men first - šis ir key point. ja cilvēkam nav sajūta, ka viņam ir tiesības "attack women" - aizliegt vai ierobežot sieviešu tiesības lemt par nevēlamās grūtniecības sekām vai vainot sievieti par viņas izvēlēm, viss kārtībā, if-then formula nemaz nenostrādā un neviens "nesit" vīrieti (ja vien grūtniecība nav iestājusies vardarbības rezultātā)
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 14:43
(Link)
Šitas viss ir tāds super slippery bullshits dēļ kura daudziem cilvēkiem laulība un monogāmija liekas pievilcīga par spīti citiem tās trūkumiem.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 15:12
(Link)
kas tieši ir bs?
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 15:13
(Link)
Tirgošanās par atbildību.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 15:16
(Link)
kur ir tirgošanās par atbildību? es tikai aicinu nevainot sievietes un neierobežot viņu tiesības lemt, kā rīkoties nevēlamas grūtniecības gadījumā.
[User Picture]
From:[info]snauts
Date:6. Maijs 2022 - 15:24
(Link)
Tu aicini shift blame on men.
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 15:36
(Link)
es aicinu nevainot sievietes un neierobežot viņu tiesības risināt nevēlamu grūtniecību.

bet tiem, kuri vēlas blame women es aicinu atcerēties, ka droši var vainot vīriešus. varbūt izlasi visu to ierakstu, no kura ir citāts, jo acīmredzot es nespēju tev paskaidrot, ko es mēģinu pateikt.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:6. Maijs 2022 - 16:10
(Link)
tavs atcerēšanās aicinājums ir tikpat nevietā kā aicinājums vainot sievietes. kamēr patiesais risinājums noslēpts postā iekavās, tu akli trollē otru pusi tautas, kura arī nav vainojama tajā, ka mūsu sociālajā iekārtā eksistē tāds termins kā ekonomiski nevēlama grūtniecība.

soooo unwoke. i'm dissapoint
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 16:16
(Link)
aren't u always tho? ;p
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:6. Maijs 2022 - 18:52
(Link)
default settings =P
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:6. Maijs 2022 - 17:25
(Link)
in my perfect world, there would be 0 abortion, rape, divorce, war etc cases ever
[User Picture]
From:[info]az
Date:6. Maijs 2022 - 18:03
(Link)
i would keep divorce (as an idea of separation irrelevant of marital status). some relationships are beautiful but by far not eternal.