jauns, atjaunots vai .... nu pofig kāds
Jau kādu trešo gadu pa ziemu izmantoju BFGoodrich riepas un biju iedomājies, ka tas i tuvu pašai pilnībai. Auto (priekšpiedziņas ISUZU) nestabilā gaita uz apsnigušas šosejas man lika pikti izteikties par "sacīkšu braucējiem" uz koplietošanas ceļiem, un bremzēšanas ceļš (100-->0) uz sniega putras brīžiem sasniedza 100 vai vairāk metru.
.... un tad kādu dienu....
Īsāk sakot, nepaņēmu mazu līkumu, un ieliku kokā. Nekas traģisks - lukturis pušu, bampers, haube, režģis šķībi. Rādās arī ģenerators bojāts, jo sāka čakarēties akumulatora lādēšana. Ja kalns nenāk pie Muhameda, tad man nācās nomainīt vienu lūzni pret citu, un šorīt tika piešķilts vecais, labais E21. Ja neņem vērā dažus sīkumus (sasalis ūdens salonā un aizdomīgi nokrities bremžu šķidruma līmenis), tad neliels līkums ar slikiem pa sniegu likās visai uzjautrinošs. :) Riepu kantorī zinātāji nu ņēmās stāstīt par Kormoran un Barum Ls 20,-/gab riepu foršumu un cenu krutumu, taču veselais saprāts ņēma virsroku. Lai piedod man kapeiku pisēji un autosporta favorīti (divas dažādas galējības), taču Kleber šipenes pēdējo dienu notikumus lika man aizmirst nekavējoties. Vecā miskaste E21 pa sniega putru uz 100+ iet kā pa asfaltu. Desertā ir arī kolosāla sajūta, ko gūsti, pārsēžoties no japāņa uz vācieti....
p.s.
tagad tik jānoorganizē attiecīgo LPG devaisu uzstādīšana, jo 12L E98 versus 6L Diesel ir cita galējība ;)