|
Novembris 9., 2004
12:44 - "Sievietei ir jābūs sievietei" Kāpēc sievietes mūsdienās tik daudz ko uzņemās? Es uzskatu, ka sievietes pienākums ir audzināt bērnus un sargāt pavardu, bet vīrieša - nodrošināt ģiemni un sargāt tos. Sievietei nav jādara tik pat cik vīrietim.. sievietei vispār nav jādara tas, ko dara vīrietis. Sievietei ir sava misija. Nu kāpēc sievietes savu sievišķību izrāda ar kruzuļiem, nevis būtību?
|
Comments:
Es varētu būt tāda sieviete...
ja vien varētu atļauties..:))
es cenšos būt tāda sieviete :)
| From: | itta |
Date: | 9. Novembris 2004 - 13:40 |
---|
| | | (Link) |
|
es arī varētu tāda būt. Es GRIBĒTU tāda būt. Viss atduras pret materiālajiem apstākļiem. Uz vienu algu visu nepavilksi. Bet ja varētu!!! Es pat zinu, ka būt laba mājsaimniece, laba māte un laba sieva savam vīram. Bet kamēr arī man jāstrādā, tikmēr arī saimnieciskie darbeļi uz pusēm. Ja es varētu sēdēt mājās, viņš varētu arī tos traukus nemazgāt un putekļus neslaucīt. Bet tagad - :)))
tu gribētu sēdēt mājās? es n e t i c u.
| From: | itta |
Date: | 9. Novembris 2004 - 14:11 |
---|
| | | (Link) |
|
man liekas, ka gribētu. Nu tas "sēdēt mājās" jau tik tāds apzīmējums, kas sevī ietver iešanu kur un kad grib. celšanos, cikos grib. Mājas darbiņi - nu patīk man viņi laikam. Un nav viņiem termiņi:) vienalga, vai dari 12 pa dienu vai 12 vakarā. Ēst gatavot - man patīk. Bērni - vienmēr esmu gribējusi būt ar viņiem, cik vien iespējams (nu kad man viņi būs)
vienreiz runāju ar savu vīrieti, gaudos, cik man grūti, utjpr. un tad ar apņēmību sejā teicu - cik es būtu laimīga, ja man nebūtu jāstrādā. Ja tikai Tu strādātu. Viņš man paskatījās acīs un paprasīja - Tu tā varētu? Tad es padomāju un sapratu, ka nē. Es nekad nespētu viņam prasīt naudu savām privātajām vajadzībām. Jo ja viņš maksā par manu dzīvi, tātad es piederu viņam. ja es piederu viņam, tad kur paliek pašas pamats zem kājām un kur palieku es pati? nu, tā es domāju. tā teikt, piekrītu vairākumam, ka priekš sevis - ok. bet ne priekš viņa. tur arī tā sāls.
| From: | itta |
Date: | 9. Novembris 2004 - 14:26 |
---|
| | | (Link) |
|
nu katram sīkumam naudu prasīt - tas būtu pazemojoši. Es uz mieru tad, ja arī man ir karte pieejai viņa kontam.:)) Kad nav par katru lietu jāatskaitās.Un nesanāk jau tā, ka viņš maksā par tavu dzīvi. Jo tu jau arī strādā - nu un kas, ka mājās? Tie arī ir darbi. Un tev par tiem maksā viņš. Jo tad viņam tie nav jādara. Īstenībā tas viss ir zināmā mērā atkarīgs, kā abi to uztver. Svarīgi ir ,lai tas otrs to neuztver tā - nu re, es tevi uzturu, Tev jābūt man par to vien jau pateīcīgai. Svarīgi, lai tas otrs arī to, ko dari mājās, uztver par pilnvērtīgu darbu un novērtē to. Kad mēs par šito esam runājuši, mans vīriec atzinās, ka tā ir viņa lielākā vēlēšanās - lai es varētu nestrādāt. lai es varētu darboties pa mājām. un no tā brīvajā laikā apstaigāt maņikir, pedjikir utt. Nu grib viņš mani lutināt..:)) es jau neiebilstu tā....
| From: | str |
Date: | 9. Novembris 2004 - 12:53 |
---|
| | | (Link) |
|
???????????? koa? kāda kāda ir sievietes misija???
Dzemdēt bērnus un kurt pavardu!
| From: | str |
Date: | 9. Novembris 2004 - 12:54 |
---|
| | | (Link) |
|
fuj....
Vai ne? Bet ne visas sievietes ir tam paredzētas ;)
| From: | str |
Date: | 9. Novembris 2004 - 13:01 |
---|
| | | (Link) |
|
vienreiz jau laikam tu tā biji, kas par šo tēmu runāja....?
varbūt tad precizē- ka peim tava misija ir dzemdeet bērnus un kurt pavardu:) a citas- drīxt izvēlētie ssavējo:) kkā tā...
Jā, tā biju es. nezinu, vai misijas var būt tik daudzas. ir pamatos viena - tāpēc sievietei dota spēja dzemdēt, bet vīrieties ir radīts spēcīgs. Visa nelaime ir tajā, ka cilvēki ir egoisti un mazdūšīgi palikuši.
| From: | str |
Date: | 9. Novembris 2004 - 13:05 |
---|
| | | (Link) |
|
? tu vispārini... doma katrai atsevišķi ņemtai pasaulē esošai sievietei nevar būt sava misisja????
Es to domāju lielos vilcienos. kopumā. no pirmsākumiem.
| From: | fleur |
Date: | 9. Novembris 2004 - 13:06 |
---|
| | | (Link) |
|
Slavenie 3K? viruve, baznica, berni?
Kinder, Kurche, Kleider, Kuchen (bērni, baznīca, kleitas, virtuve) - sorre par pareizraxtību, taču vāciski kur tas laiks, kopš neesmu runājusi, pie tam nezinu, kā uz šīs klavas punktiņus uz u dabūt
Mja... te tev nu bija emunsipācija. Bet nu, katrs tiecas uz to, kas viņam tuvāks. Vēl viens pierādījums, ka vienu teoriju visiem neuzvilksi.
Tātad esi gatava atteikties no karjeras un visa, ko esi panākusi, lai sēdētu mājās? Kurtu pavardu un gaidītu mīļoto mājās, lai mazgātu viņa netīro veļu?
Es tik strikti neiedalītu - pienākums vai ne pienākums. Uzskatu, ka jārīkojas saskaņā ar sevi un savām vēlmēm. Un te nu vārds "misija" būtu lieks.
Ko dara vīrietis un ko sieviete? Īsti nesapratu?
Ne visas sievietes skaistumu akcentē ar kruzuļiem. Sieviete grib patikt sev un citiem gan iekšēji, gan ārēji. Bet, ja nav nekā, ar ko lepoties iekšēji, kāpēc gan neļaut akcentēt savu ārieni? Bez tam, ne mazums vīriešu interesējas tieši par sievietes ārejo veidolu, ne saturu. Un pievērst vīrieša uzmanību visvieglāk var tieši ar savu sievišķību ;)
nepiekrītu gan. Es runāju par sievišķību. Un nekāda sakara ar izskatu, ģērbšanos, bet par uzvedību un rīcību. Par būtību. Par to vai esmu gatava atteikties no karjeras un visa cita ģimenes dēļ - jā. esmu. Esmu gatava pārgrauzt ikvienam rīkli, kas apdraudētu manus bērnus. Esmu gatava mazgāt netīro veļu, taisīt ēst 3reiz dienā, Gludināt, šmorēt un mājās būt par verdzeni, gultā par prostitūtu un sabiedrībā par dāmu!!! Sava vīra dēļ - jā.
| From: | str |
Date: | 9. Novembris 2004 - 13:14 |
---|
| | | (Link) |
|
piedod.. sviests... goda vaards....
ja vēl tu būtu ar mieru darīt to sevis dēļ, es noticētu... bet vīra dēļ..:(
Vīrs ir ģimenes sastāvdaļa ;) Man ir klasiska uztvere par ģimeni. ;)
Par sievišķību - jautājums: kā gan Tu biji domājusi sievišķības izcelšanu ar kruzuļiem? Pārgrauzt rīkli, aizsargājot bērnus, tas ir tikai dabiski un normāla reakcija. Bet tā neskaitās "misija".
Nemācēšu izklāt savu domu gājienu, bet nespēšu Tev piekrist.
Piekritīšu Str - ja esi gatava atteikties no lietām, ko esi panākusi, tad tikai dēļ sevis, nevis dēļ kāda cita.
Vai gadījumā ģimene - tā nav daļa no mums pašiem? Vai tas, ko dari vīra/vīrieša dēļ, vai tas ir tikai viņa dēļ? Vai tad, ja es to daru viņa dēļ, man nevar sagadāt prieku un gandarījumu? Es ģimeni uztveru kā vienu veselumu - un tas, ko es daru viņa dēļ, tas ir manis pašas dēļ..viņam būs labi un man arī. Un ko gan nozīmē "Atteikties no lietām, ko esi panākusi"...?
Es neteicu, ka bērnu aizsargāšana ir misija.....
"Sievietes pienākums ir..." "Sievietei nav jādara..."
Man jautājums - tad kāpēc tu dari to, kas nav jādara?
Sieviete uzņemās tik daudz, cik vēlas. Varbūt tik daudz, cik nepieciešams.
"Sievietei ir sava misija." - Vai uzņemoties darbus, kas, tavuprāt, jādara tikai vīrietim, sieviete ir zaudējusi savu misiju? Misiju mīlēt, audzināt bērnus un citas Tevis nosauktās lietas?
Var jau piekasīties katram vārdam, frāzei un teikumam. Pamēģini visu paskatīties vienkāršāk. Daudz vienkāršāk.
Es biju domājusi to, kas bija pirmsākumos. Sākot kaut vai ar akmens laikmetu. Kāpēc matriarhāts pārtrauca existēt?
| From: | str |
Date: | 9. Novembris 2004 - 13:50 |
---|
| | | (Link) |
|
un kāpēc tad?? :)
nezinu - es taču jums jautāju :)
Es skatos vienkārši, bet uztveru tā, kā Tu uzrakstīji :)
Nē, es atbildēju uz jautājumu un Tu sāki iztirzāt manu atbildi. manu priekšstatu par ģimeni. Pieņem to kā faktu - nemeklē "blusiņas" :)
Iztirzāju nevis atbildi, bet sākotnējo ierakstu.
Labi, labi, nepiesienos. Nedaudz varbūt nošokēji, tas arī viss.
Un atzīstu vainu - ir vārdi, kas paši lec man acīs. Piedod. Gribēju tikai apskaidrot savu domu gājienu un precizēt Tavu ;)
Visi jau nevar būt vienādi :) Jau sākumā vajadzēja pievērst uzmanību vārdiem "Es uzskatu...", nevis mēģināt man ieskaidrot, ka es esmu kamielis ;) Tas ir mans viedoklis un nemaz neuzstāju uz to, lai visi domātu tā :)
Ak, manu neražu. Nekad neesmu pratusi izvēlēties īstos vārdus, lai mani nepārprastu. Nebija doma "ieskaidrot", bet gan "uzzināt" un "parunāt". Piedod. Negribēju Tevi aizvainot. Un uzstāt.
Tu mani nebūt neaizvainoji. Esmu pieradusi, ka cilvēki par savu viedokli stāv un krīt, un ar grūtībām pieņem cita cilvēka viedokli.
Es to pieņemu. Un diskutēju.
labi, lai paliek :)
| From: | zum |
Date: | 9. Novembris 2004 - 14:03 |
---|
| | | (Link) |
|
Eh! Ko tur gudri runāt. Kad būsi padzīvojusi tā, tad zināsi :)))
Nu, ar rikšotāju aršana nebūs un otrādi :)
From: | gomo |
Date: | 9. Novembris 2004 - 14:14 |
---|
| | | (Link) |
|
Nu, saproti, tam taa kaa naudinu vajag..a ja nestradasi - bada vari nospraagt..:)))
Visu naudu mūžam nenopelnīsi....
Manuprāt, uzņemas tieši tādēļ, ka ir MŪSDIENAS, nevis kāds no tiem laikmetiem, kad VISS bija pavisam savādāk, sākot apstākļiem, vidi, sabiedrību, un beidzot ar PAŠU cilvēku, tā visa rezultātā. Daudzi cilvēki joprojām vēlas dzīvot pēc k-kādu TO laiku stereotipiem, un dēļ tā ir melaimīgi.
Vienai tā ir labi, otrai slikti- galvrnais saprast, ko pašai gribas un rīkoties iespēju robežās saskaņā ar to.
| From: | itta |
Date: | 9. Novembris 2004 - 16:10 |
---|
| | | (Link) |
|
nja.. tas jau atkarīgs no tā, kāds katram iekšējais aicinājums...:)
Kaut kāds sulbums. Sorry, nepiekrītu. Nu galīgi nepiekrītu. Te jau nav talu līdz rasismam, komunismam, utt.
nepiekrīti = tavas tiesības :)
|
|