andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-04-03 18:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Shooteris
Aicinu iechekot Ernesta pashlaik izstraadaato speeliiti shooteri - Nimrod - un piedaavaat savu viedokli un ieteikumus, kaa to uzlabot.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]andza_arrdh
2010-04-04 13:58 (saite)
Es vēl paspēlēju un sapratu vienu lietu, kas, manuprāt ir problemātiska: man visu laiku sanāk spēlēt vienādi, un nav īpaši nepieciešamības mainīt stilu vai adaptēties situācijām (atskaitot to, ka brīžam sanāk nopirkt citus ieročus). Un tas padara spēli vienmuļu.

Kā to labot?

Uz sitiena man nāk prātā pāris labojumu varianti:

1. pašreizējā variantā nav tādas baigi lielās nozīmes monstru ierašanās virzienam, jo pēc tam viņi tāpat sāk tevi vajāt un tu sāc klasisko riņķa danci, tapēc nekādu īpašu oriģinalitāti tas nepiešķir. Tādā ziņā tie līmeņi, kurā monstri plūda cauri ekrānam, man likās interesantāki. (patiesībā līmenis kuru visvairāk izspēlēju bija 11. vienā no vecajām versijām, jo tas bija fascinējoši grūts un es ar interesi eksperimentēju, vai es nevaru izdzīvot ejot tur un šaujot, vai ejot citur un šaujot.

2. Varbūt, ka pozīcijām parādītos lielāka nozīme, ja monstri kustētos mazliet ātrāk un tu viņus nošautu ar 1-2 trāpījumiem. Tīri eksperimentāli varētu uztaisīt tādu Blitz-Nimrodu, kurā strauji jāpieņem lēmumi, pa kuru šausi. Varbūt tur kaut kas ir.

3. IMO, tomēr vajag, vajag, vajag kaut kādu visiem līmeņiem cauri ejošu levelupu sistēmu. Lai arī cik ļoti nevaldītu uzskats, ka grindošana, expa un ļevaki ir tikai veids kā kompensēt spēļu inherent fun trūkumu, patiesībā esmu drošs, ka kaut kādu tēla parametru uzlabošana cauri līmeņiem, dodu papildus vēlmi pārspēlēt un dotu spēlētājiem vairāk izvēles un stimulētu spēlēt.

Te ir viens piemērs (ne pats labākais, bet tik un tā) - vienkāršam diezgan primitīvam šūterim, kurā nekas pārāk nenotiek, bet tik un tā RPG elements ļauj uz tā mazliet uzkārties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ishmaels
2010-04-04 14:26 (saite)
[url=http://megaswf.com/view/19e264b0f6c68d24ec8a440386eb4a7a.html]02 versija[/url]

Te es aizvācu dažus gļukus (kurus norādija Tija), pārbalansēju ieroču cenas un atvieglināju līmeņus. Sarkanie līmeņi nav uztaisīti. Survaivals nav uztaisīts.
Par blitzvairiantu padomāšu. Principā ja embriji ir kautkas līdzīgs. Varbūt vajag vairāk izmantot embrijus. Par globālu attīstību var padomāt. Varbūt kautkādi perki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2010-04-04 16:03 (saite)
Ern, tā uploadētā versija ir ar gļukainu izšķirtspēju (tur ir super maziņš lodziņš).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ishmaels
2010-04-04 16:27 (saite)
http://megaswf.com/view/bc6eca65e1c9a6e9e4e9c7e544be4c5e.html
hm man tā nerādās. Tagad normāli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nui
2010-04-04 16:29 (saite)
Joprojām nesamērīgi maza.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]darkjedi
2010-04-04 16:34 (saite)
Man arī nesamērīgi mazs.

Lietoju Google Crome + Windows 7

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ishmaels
2010-04-04 16:45 (saite)
http://megaswf.com/view/66a5db39a56c17e7cd6b74af7a4db936.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]darkjedi
2010-04-04 16:51 (saite)
Tagad normāls izmērs. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?