andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
Es vēl paspēlēju un sapratu vienu lietu, kas, manuprāt ir problemātiska: man visu laiku sanāk spēlēt vienādi, un nav īpaši nepieciešamības mainīt stilu vai adaptēties situācijām (atskaitot to, ka brīžam sanāk nopirkt citus ieročus). Un tas padara spēli vienmuļu.

Kā to labot?

Uz sitiena man nāk prātā pāris labojumu varianti:

1. pašreizējā variantā nav tādas baigi lielās nozīmes monstru ierašanās virzienam, jo pēc tam viņi tāpat sāk tevi vajāt un tu sāc klasisko riņķa danci, tapēc nekādu īpašu oriģinalitāti tas nepiešķir. Tādā ziņā tie līmeņi, kurā monstri plūda cauri ekrānam, man likās interesantāki. (patiesībā līmenis kuru visvairāk izspēlēju bija 11. vienā no vecajām versijām, jo tas bija fascinējoši grūts un es ar interesi eksperimentēju, vai es nevaru izdzīvot ejot tur un šaujot, vai ejot citur un šaujot.

2. Varbūt, ka pozīcijām parādītos lielāka nozīme, ja monstri kustētos mazliet ātrāk un tu viņus nošautu ar 1-2 trāpījumiem. Tīri eksperimentāli varētu uztaisīt tādu Blitz-Nimrodu, kurā strauji jāpieņem lēmumi, pa kuru šausi. Varbūt tur kaut kas ir.

3. IMO, tomēr vajag, vajag, vajag kaut kādu visiem līmeņiem cauri ejošu levelupu sistēmu. Lai arī cik ļoti nevaldītu uzskats, ka grindošana, expa un ļevaki ir tikai veids kā kompensēt spēļu inherent fun trūkumu, patiesībā esmu drošs, ka kaut kādu tēla parametru uzlabošana cauri līmeņiem, dodu papildus vēlmi pārspēlēt un dotu spēlētājiem vairāk izvēles un stimulētu spēlēt.

Te ir viens piemērs (ne pats labākais, bet tik un tā) - vienkāršam diezgan primitīvam šūterim, kurā nekas pārāk nenotiek, bet tik un tā RPG elements ļauj uz tā mazliet uzkārties.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?