andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-01-25 13:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Secinājumi pēc pirmajiem iegūtajiem datiem
Pašreizējie secinājumi:
1. Single shot ieroči neierullē, jo galvenokārt punktus sanāk atkāst uz mazajiem, ātrajiem monstriem, un kad tie ir pilns ekrāns, jebkas multi hitojošs ir daudz foršāks.

2. Nevajag iedot punktus par nenošautajiem monstriem, kad spēle beidzas.

3. Vairodznieku ar multishooteri/supershooteri ir vieglāk kaunterot nekā ar bumerangu, kas nav pareizi

4. Mazie monstri ir kind of bīstamāki par lielajiem (izņemot lielo sarkano)

Kā plānoju to labot:

1. Palielināt bruņas un samazināt HP vairodzniekam, lai tas būtu grūtāk nošaujams ar rapid-fire ieročiem (bet still normāli nošaujams)
2. Pastiprināt arbaletu vēl (pašlaik nejauši to nonerfoju tā vietā, lai iestiprinātu)
3. Iestiprināt, ka lēnie monstri (akmens un vairodznieks) ņem vairāk sleep nost sekundē
4. Iemest biežākus power'upus
5. Pamanipulēt ar bumerangu (ļoti uzmanīgi pabafot)
6. Pamanipulēt ar ienaidnieku nākšanu (iespējams pašlaik tā ir nepareiza)
7. Aizvākt, ka dot punktus par nenosistajiem beigās
8. Paboostot stunneri (nedaudz), padomāt, ko lai iesāk ar cepuri.

+
Pievienot kaut kādu INFO vietu, kur ir info par ieročiem un monstriem (atklājas tikai tad, kad tie sasniegti)


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2010-01-25 19:57 (saite)
Man liekas, ka galvenais, kas nerullē, ir tas, ka spēle beidzas. Protams, tai nav jābūt baigi ilgai, taču šajā gadījumā sanāk nenormāli svarīgi nepazaudēt necik sleep, kas noved pie stresa un izslēdz jebkuru taktiku, kura jebkurā brīdī kaut ko upurē priekš lielāka ieguvuma vēlāk.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?