andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2010-01-25 13:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Secinājumi pēc pirmajiem iegūtajiem datiem
Pašreizējie secinājumi:
1. Single shot ieroči neierullē, jo galvenokārt punktus sanāk atkāst uz mazajiem, ātrajiem monstriem, un kad tie ir pilns ekrāns, jebkas multi hitojošs ir daudz foršāks.

2. Nevajag iedot punktus par nenošautajiem monstriem, kad spēle beidzas.

3. Vairodznieku ar multishooteri/supershooteri ir vieglāk kaunterot nekā ar bumerangu, kas nav pareizi

4. Mazie monstri ir kind of bīstamāki par lielajiem (izņemot lielo sarkano)

Kā plānoju to labot:

1. Palielināt bruņas un samazināt HP vairodzniekam, lai tas būtu grūtāk nošaujams ar rapid-fire ieročiem (bet still normāli nošaujams)
2. Pastiprināt arbaletu vēl (pašlaik nejauši to nonerfoju tā vietā, lai iestiprinātu)
3. Iestiprināt, ka lēnie monstri (akmens un vairodznieks) ņem vairāk sleep nost sekundē
4. Iemest biežākus power'upus
5. Pamanipulēt ar bumerangu (ļoti uzmanīgi pabafot)
6. Pamanipulēt ar ienaidnieku nākšanu (iespējams pašlaik tā ir nepareiza)
7. Aizvākt, ka dot punktus par nenosistajiem beigās
8. Paboostot stunneri (nedaudz), padomāt, ko lai iesāk ar cepuri.

+
Pievienot kaut kādu INFO vietu, kur ir info par ieročiem un monstriem (atklājas tikai tad, kad tie sasniegti)


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]darkjedi
2010-01-25 14:34 (saite)
Paspēlēju vairākas reizes.

Secināju. Ka sākumāņemt Cane vajag un ja punkti paliek pāri tad ātrāku pārvietošanos, bet ne vairāk kā divus punktus pārvietošanā.

Tā kačāt Cane līdz 10, Crossbow neņemt, pēc tam punktus likt boksa cimdā un ņemt pa taisno uzreiz supergun izlaižot multigunu, ātrāk pēc tā nav vajadzības jo dēļu veči parādās peč tam. Pēc tam uzkačāt supergun līdz 4-5 un ņemt pārējos punktus boksa cimdā. Tiklīdz atslēdzas tesla gun paņemt vienreiz to un tad cīnīties tikai mainot supergun un tesla gun pēc vajadzības. Kad ir bokas cimds 5+ tad multiguns froši visus sviež atpakaļ.

Karoče man patīk pašlaik. Nav tā, ka pa vaiegli, bet nav arī supergrūti, ka tā jāmokas, ka apnīk uzreiz.

(Atbildēt uz šo)


[info]darkjedi
2010-01-25 14:36 (saite)
Vēl bonuss par fona mūziku. Īsti atmosfērīga. :)

(Atbildēt uz šo)


[info]darkjedi
2010-01-25 14:38 (saite)
Un izdarīt kaut vajag ar skillu logu jo vairākas reizes gadījās, ka tas atveras un es par cik kļikšķinu labākajās Diablo tradīcijās (tobiš nonstopā), tad ieklikoju talantos kurus negribēju. Beigās gan jau piešāvos, peli turēt tikai ekrkāna aukšējā daļā, kur neieklikojas citur, bet nu tas imo nav tāds baigais risinājums. :)

(Atbildēt uz šo)


[info]andza_arrdh
2010-01-25 14:56 (saite)
Super, paldies par reportu. Es pamēģināšu Tavu buildu un paskatīšos, kā tas izskatās. Šitāds info ir tieši tas, ko man vajag.

(Atbildēt uz šo)


[info]andza_arrdh
2010-01-25 15:16 (saite)
Jā, ir arī skaidrs, ka knockbacks ir rullējošs. To būs grūti piebalansēt tā, lai tas nekļūtu disbalansīgs, bet nebūtu arī bezjēdzīgs. Iespējams vienk. jāsamazina knockbacka sinerģija ar rapid shooteriem.

(Atbildēt uz šo)


[info]klobex
2010-01-25 15:51 (saite)
Ir problēma ar bumerangu - ja vairoga sikspārnis nāk gar pašu attēla kreiso malu, tad nevar īsti viņam trāpīt ar bumerangu, neuzspiežot uz pa kreisi esošās reklāmas.

(Atbildēt uz šo)


[info]andza_arrdh
2010-01-25 16:00 (saite)
Ar bumerangu vairoga sikspārnim, kad tas ir pašā apakšā var iesist arī no tā otras puses (kad bumerangs lido uz priekšu, nevis tiek mests atpakaļ).

Bet iespējams, ka vajag mazliet vairāk padarīt plakanāku bumeranga trajektoriju, lai to vieglāk būtu uztvert.

(Atbildēt uz šo)


[info]napalmeye
2010-01-25 17:12 (saite)
Gribētos, lai kursors neslēptos aiz monstriem - grūti barā orientēties. Vai vēl krutāk, ja būtu iespēja džentelmeni vadīt tikai ar klaviatūru.

(Atbildēt uz šo)


[info]andza_arrdh
2010-01-25 17:55 (saite)
Kursoru noteikti varēs uztaisīt on top of stuff. Par klavieri runājot, sākotnēji vienā iterācijā bija arī variants, kurā spēli vadīja ar pogām, bet rezultāts bija ļoti stīvs un nespēlējās patīkami.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2010-01-25 19:57 (saite)
Man liekas, ka galvenais, kas nerullē, ir tas, ka spēle beidzas. Protams, tai nav jābūt baigi ilgai, taču šajā gadījumā sanāk nenormāli svarīgi nepazaudēt necik sleep, kas noved pie stresa un izslēdz jebkuru taktiku, kura jebkurā brīdī kaut ko upurē priekš lielāka ieguvuma vēlāk.

(Atbildēt uz šo)


[info]andza_arrdh
2010-01-25 20:18 (saite)
Tāda kaut kādā mērā ir tā ideja, ka nevar atļauties sakrāt kaudzi skillpointu, kurus vēlāk salikt pa beigu prasmēm, ignorējot sākotnējās.
Tiesa manā jaunajā versijā, kuru itin drīz uploadēšu, esmu palielinājis gan sleepa apjomu uz 600, gan gan sleep pili ir efektīvāki un mazliet biežāk krīt. Nezinu gan vēl kāds tam būs efekts.

Vēl kādreiz vēlāk varētu uztaisīt kaut kādu survival režīmu, kurš ilgst tik ilgi, cik vari noturēties. (tīri uz laiku) Un tur iespējams long-term taktika varētu atmaksāties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]darkjedi
2010-01-25 20:49 (saite)
Tu tikai iemet Cibā ziņu, kad esi uploudojis jauno versiju. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?