andza_arrdh ([info]andza_arrdh) rakstīja,
@ 2008-02-14 14:17:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vakar iegāju veikalā un nopirku 100 metamos kauliņus.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]andza_arrdh
2008-02-14 15:00 (saite)
Gribu pamēģināt paspēlēties ar dice_pool stila RPG sistēmu. Ķipa, kad, Tu metot pārbaudi met noteiktu skaitu D6 kauliņu, un kā successi skaitās tikai tie, kuriem ir 5 vai 6. Skills nosaka kauliņu skaitu un tam augot, spēlētājs dabūn jaunus kauliņus. Bonuss šādai sistēmai ir tas, ka spēlētājs gan fiziski jūt savu krutumu (kauliņu skaits pieaug :), ko mest), gan tos var sadalīt (noteiktu skaitu aizsardzībi, noteiku uzbrukumam.
Pats to nekad neesmu pamēģinājis, tikai tik, cik vakar pats ar sevi patestēju. Bija interesanti, vienīgais tā mešana nedaudz ilgāk notiek. Plānoju nedēļas nogalē patestēt ar spēlētājiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]her_crow
2008-02-14 15:03 (saite)
esmu spēlējis Shadowrun pēc šādas sistēmas. baigi patika tieši tas, ko tu saki - pieaugot skillam, pieaug arī kauliņu skaits un tu jūti savu krutumu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andza_arrdh
2008-02-14 15:14 (saite)
Tas ir forši! Man allaž ir patikušas visādas psiholoģisku komfortu izraisošas nianses RPG sistēmā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]her_crow
2008-02-14 15:17 (saite)
jā, Shadowrunā varēja konkrēti mērīties ar locekļiem, kad bija kaut kāds pvp un katrs savā galda galā gāza laukā čupu ar kauliņiem. D20 kombats nav ne uz pusi tik pavelkošs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?