Pilota memuāri.

SkullCandy, huh?

SkullCandy, huh?

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Līdz šim es neko nebiju dzirdējis par tādu austiņu ražotāju kā SkullCandy. Un nav nekāds brīnums. Šāda izskatās viņu garantija:

"Skullcandy is proud to provide the best product warranty in the industry: if this product should fail in your lifetime, we will replace it at no charge. If the product is damaged by agressive music listeners sliding a rail, sliding down the emergency ramp of your aircraft, slammed in your locker, slammed in your car door, run over by a car, running into wall, getting run out of town, mountain biking, road biking, sky diving, beating your boyfriend unmercifully, getting beat down by a man, blown up in an accidental experimentation with flammable substances, or damaged in any other every day experience, it means you are living your life the way we want our product used! In these, or any other damaging events, we will replace the product for a 50% discount from retail."

:D

Īstā manta, beidzot. Skan nejēgā labi un apkārtējo pasauli arī nedzird. Pilnībā.
  • Stilīgi warranty noteikumi :D
    Cenas tādas pieklājīgas. Gan jau iekļauta cenā ir tā apdrošināšana. Es uz dullo austiņas pirkt nevarētu. Man nepieciešams tās pielaikot, jo tomēr tās lielākoties veidotas priekš mazākiem ļautiņiem.

    Patreiz lietoju austiņas, kas manā skatījumā ir labā cena/(skaņas) kvalitāte attiecībā. Philips SHP2000 (SHP2500 ir tas pats, tik ar skaļuma regulētāju uz vada). Priekš manis ļoti ērtas, varu stundām ilgi nēsāt un nenogurt. Problēma tik tajā, ka pēc laika kaut kas dīvains notiek ar kabeli. Šamam izolācija sacietē un lūzt. Protams vadiņi iekšpusē no tā arī cieš. Nākas īsināt kabeli un pārlodēt. Un šādi kādas dažas reizes gadā. Varbūt šāda kabeļa īpatnība ir iestrādāta. Varbūt vienkārši tā vide, kurās austiņas lietoju (istabas apstākļi Latvijā dažādos gadalaikos), iedarbojas uz to izolāciju šādā veidā.

    Salīdzinot Scullcandy austiņu un šo philips aušu cenas (SHP2000 maksā ~8.5Ls), pēdējās sanāk izdevīgāk pirkt. Četras philipsenes iekļaujas vienas scullcandy aušeļu cenā, līdz ar to izdevīgāk itkā sanāk šīs mainīt. Bet tad atkal šāda pieeja sanāk kā pakļaušanās tam Planned obsolescence, kas tik ieskicēts iepriekšējā postā par spuldzīti.
    • garantija tiešām stilā. ;)

      Planned obsolescence, tieši tā. Es tādus kabeļus esmu lodējis 10tiem un visi ar laiku paliek citi vai trausli. Vai nu tiešām inženieri bijuši muļķi, vai arī tas darīts apzināti. Šobrīd labākās ausis izrādījušās vecā Sony-Ericsson HPM-70. Teju nenokaujamas.
      Bet šīm - SkullCandy - ir ļoti īpatnējs kabelis, kaut kas uz vītā auduma pusi, mazliet asociējas ar santeknikas lokanajām caurulēm metāliskā diega oderē. Un uz to arī aizdomas, ka nenokaujams.

      Katrā ziņā manām vajadzībām vispiemērotākās ir tieši nevis lielās ausis, bet mazās, t.s. 'ear bud'. Aizbāžņi. Ar baiku braucot nemaz citādi nevar.
      • Re: garantija tiešām stilā. ;)

        Pašam ir iphone standarta vads + kaut kas dikti līdzīgs sennheiser cx-300-II.
        Nevaru sūdzēties. Skan labi un vads pagaidām neizskatās ka taisās izbeigties, lai arī tiek ņurcīts pa somu šurpu, turpu.
        • Re: garantija tiešām stilā. ;)

          Nu, ja tās tiešām ir īstās Sennheiser, tad Tev ir M.A.N.T.A.!!!!! :)) Atsauksmēs ļaudis dzied slavas dziesmas..
  • Uz pēdējo dienu pārdomām par naudas lielo lomu itin visās sabiedrības aktivitātēs balstoties, atcerējos šo posu, un pārvērtēju sajūsmu par šādiem garantijas nosacījumiem. Ja uz tiem paskatās ar kritisku un varbūt nedaudz cinisku skatu, tur nav nekas cēls padomā. Pēc skaņas kvalitātes un izpildījuma visticamāk iespējams atrast citu štancētus analogus 2x zemākā cenā. Pirmā iemaksa ir ar apdrošināšanas uzcenojumu, kuru izmanto austiņu aizvietošanai, kas nojūgušās paredzēto lietošanas nosacījumu ietvaros. 50% atlaide jauna produkta iegādei, ja iepriekšējais salauzts, ir gana pievilcīgs cipars, lai tautas pārvērtētu savu izvēli par labu kādam no šamo darinājumiem. Situācija, kur salūzis kabelis pie paša štekera, kaut austiņas lietotas pieklājīgi, visticamāk tiktu likta blakām pārējām aprakstītajām ēverģēlībām. Un īpašniekam par aizvietojumu nāktos maksāt pusi produkta cenas šā vai tā, kas visticamāk iekļauj reālo produkta pašizmaksu ar visu uzcenojumu. Viss šis izskatās pēc oriģinālas mārketinga pieejas, kura ir ar domu uzsēdināt cilvēkus uz šīs kompānijas produktiem. Un uz pirmo brīdi šķietamā atbildības nešana par saviem produktiem, kas tiek realizēta ar šādu biznesa veikšanas politiku, ir tikai ilūzija.
    • Es vakar salaboju jau n-to peli (pogas atmetās) un the point being, iespējams, Tev ir taisnība attiecībā uz SkullCandy, iespējams - nē, bet tas, ka kāds mūsdienu pasaulē, kur mājām, ceļiem un elektriskajiem tosteriem ir tā pati 2 gadu garantija uzdrošinās piedāvāt MŪŽA garantiju, tik tiešām liecina vai nu par oriģinālu mārketinga stratēģiju, jebšu B) - tiešām kvalitatīvu produktu. Un papētot tuvāk austiņu konstrukciju es vairāk sliecos par labu tieši pēdējam.
      Vēl man ir 65. gada lampu signālģenerators. Zini, kas viņam kaiš? Nekas. Absolūti nekas. Tātad, lietas var tā uztaisīt. Un nav ne mārketinga stratēģija vajadzīga, nedz kas tamlīdzīgs.
Powered by Sviesta Ciba