Uz pēdējo dienu pārdomām par naudas lielo lomu itin visās sabiedrības aktivitātēs balstoties, atcerējos šo posu, un pārvērtēju sajūsmu par šādiem garantijas nosacījumiem. Ja uz tiem paskatās ar kritisku un varbūt nedaudz cinisku skatu, tur nav nekas cēls padomā. Pēc skaņas kvalitātes un izpildījuma visticamāk iespējams atrast citu štancētus analogus 2x zemākā cenā. Pirmā iemaksa ir ar apdrošināšanas uzcenojumu, kuru izmanto austiņu aizvietošanai, kas nojūgušās paredzēto lietošanas nosacījumu ietvaros. 50% atlaide jauna produkta iegādei, ja iepriekšējais salauzts, ir gana pievilcīgs cipars, lai tautas pārvērtētu savu izvēli par labu kādam no šamo darinājumiem. Situācija, kur salūzis kabelis pie paša štekera, kaut austiņas lietotas pieklājīgi, visticamāk tiktu likta blakām pārējām aprakstītajām ēverģēlībām. Un īpašniekam par aizvietojumu nāktos maksāt pusi produkta cenas šā vai tā, kas visticamāk iekļauj reālo produkta pašizmaksu ar visu uzcenojumu. Viss šis izskatās pēc oriģinālas mārketinga pieejas, kura ir ar domu uzsēdināt cilvēkus uz šīs kompānijas produktiem. Un uz pirmo brīdi šķietamā atbildības nešana par saviem produktiem, kas tiek realizēta ar šādu biznesa veikšanas politiku, ir tikai ilūzija.