Es vakar salaboju jau n-to peli (pogas atmetās) un the point being, iespējams, Tev ir taisnība attiecībā uz SkullCandy, iespējams - nē, bet tas, ka kāds mūsdienu pasaulē, kur mājām, ceļiem un elektriskajiem tosteriem ir tā pati 2 gadu garantija uzdrošinās piedāvāt MŪŽA garantiju, tik tiešām liecina vai nu par oriģinālu mārketinga stratēģiju, jebšu B) - tiešām kvalitatīvu produktu. Un papētot tuvāk austiņu konstrukciju es vairāk sliecos par labu tieši pēdējam.
Vēl man ir 65. gada lampu signālģenerators. Zini, kas viņam kaiš? Nekas. Absolūti nekas. Tātad, lietas var tā uztaisīt. Un nav ne mārketinga stratēģija vajadzīga, nedz kas tamlīdzīgs.
Vēl man ir 65. gada lampu signālģenerators. Zini, kas viņam kaiš? Nekas. Absolūti nekas. Tātad, lietas var tā uztaisīt. Un nav ne mārketinga stratēģija vajadzīga, nedz kas tamlīdzīgs.