Pilota memuāri.

SkullCandy, huh?

SkullCandy, huh?

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Līdz šim es neko nebiju dzirdējis par tādu austiņu ražotāju kā SkullCandy. Un nav nekāds brīnums. Šāda izskatās viņu garantija:

"Skullcandy is proud to provide the best product warranty in the industry: if this product should fail in your lifetime, we will replace it at no charge. If the product is damaged by agressive music listeners sliding a rail, sliding down the emergency ramp of your aircraft, slammed in your locker, slammed in your car door, run over by a car, running into wall, getting run out of town, mountain biking, road biking, sky diving, beating your boyfriend unmercifully, getting beat down by a man, blown up in an accidental experimentation with flammable substances, or damaged in any other every day experience, it means you are living your life the way we want our product used! In these, or any other damaging events, we will replace the product for a 50% discount from retail."

:D

Īstā manta, beidzot. Skan nejēgā labi un apkārtējo pasauli arī nedzird. Pilnībā.
  • Uz pēdējo dienu pārdomām par naudas lielo lomu itin visās sabiedrības aktivitātēs balstoties, atcerējos šo posu, un pārvērtēju sajūsmu par šādiem garantijas nosacījumiem. Ja uz tiem paskatās ar kritisku un varbūt nedaudz cinisku skatu, tur nav nekas cēls padomā. Pēc skaņas kvalitātes un izpildījuma visticamāk iespējams atrast citu štancētus analogus 2x zemākā cenā. Pirmā iemaksa ir ar apdrošināšanas uzcenojumu, kuru izmanto austiņu aizvietošanai, kas nojūgušās paredzēto lietošanas nosacījumu ietvaros. 50% atlaide jauna produkta iegādei, ja iepriekšējais salauzts, ir gana pievilcīgs cipars, lai tautas pārvērtētu savu izvēli par labu kādam no šamo darinājumiem. Situācija, kur salūzis kabelis pie paša štekera, kaut austiņas lietotas pieklājīgi, visticamāk tiktu likta blakām pārējām aprakstītajām ēverģēlībām. Un īpašniekam par aizvietojumu nāktos maksāt pusi produkta cenas šā vai tā, kas visticamāk iekļauj reālo produkta pašizmaksu ar visu uzcenojumu. Viss šis izskatās pēc oriģinālas mārketinga pieejas, kura ir ar domu uzsēdināt cilvēkus uz šīs kompānijas produktiem. Un uz pirmo brīdi šķietamā atbildības nešana par saviem produktiem, kas tiek realizēta ar šādu biznesa veikšanas politiku, ir tikai ilūzija.
    • Es vakar salaboju jau n-to peli (pogas atmetās) un the point being, iespējams, Tev ir taisnība attiecībā uz SkullCandy, iespējams - nē, bet tas, ka kāds mūsdienu pasaulē, kur mājām, ceļiem un elektriskajiem tosteriem ir tā pati 2 gadu garantija uzdrošinās piedāvāt MŪŽA garantiju, tik tiešām liecina vai nu par oriģinālu mārketinga stratēģiju, jebšu B) - tiešām kvalitatīvu produktu. Un papētot tuvāk austiņu konstrukciju es vairāk sliecos par labu tieši pēdējam.
      Vēl man ir 65. gada lampu signālģenerators. Zini, kas viņam kaiš? Nekas. Absolūti nekas. Tātad, lietas var tā uztaisīt. Un nav ne mārketinga stratēģija vajadzīga, nedz kas tamlīdzīgs.
Powered by Sviesta Ciba