Zuzannas domas - Datoriņš 2 [entries|archive|friends|userinfo]
Zuzanna

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Datoriņš 2 [28. Maijs 2013|15:12]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]

Tad nu tā, vai ofisa portatīvajam pietiek ar šādu specifikāciju:

4 GB RAM (vai labāk tomēr 6 vai pat 8 GB?)
500 GB Hard Drive (varbūt ar 320 GB pietiek)? vai tas, ka ir +32 GB SSD ir vajadzīgs?


Vot par procesoru man jautājums - Intel Core i3 vai i5, vai Pentium Dual Core, vai Intel Atom Dual Core? Kā mūsdienās ir ar AMD? Starp Intel Core i3 un Pentium Dual Core - kurš labāks?

Es laikam esmu palikusi pie Dell, Toshiba un Lenovo. Apgaismojiet, ja galīgi garām.
Linkir ko teikt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:28. Maijs 2013 - 15:37
(Link)
i3 vajadzētu visam pietikt. Pentiumus gan labāk ne, lai gan arī strādās. Gan mūsdienās, gan visos laikos AMD ir bijis cienīgs konkurents. bet - cik datoriķu, tik viedokļu.
From:[info]zuzanna
Date:28. Maijs 2013 - 15:40
(Link)
Super, ļoti palīdzoši - paldies!
[User Picture]
From:[info]eternaldreamer
Date:28. Maijs 2013 - 15:46
(Link)
Neesmu datorspeciālists, tāpēc neko sīkāk nemācēšu pastāstīt, bet man ir Lenovo - iet jau vairāk kā piecus gadus (un lietoju regulāri gan mācībām, gan filmām)
From:[info]zuzanna
Date:28. Maijs 2013 - 16:11
(Link)
Paldies par ziņu! Tas, kas mani drusku uztrauc, ka tie modeļi, kas ir senāk ražoti, ļoti iespējams ir izturīgāki par tiem, ko var šodien nopirkt. Es tagad arī rakstu no Dell, ko nopirku 2006. gadā un manām personīgajām vajadzībām tas vēl aizvien ir ļoti pietiekams.
[User Picture]
From:[info]petro
Date:28. Maijs 2013 - 16:27
(Link)
Manuprāt pietiek gan ar 4 RAM gan ar 320HDD. Es gan domāju ka cenu starpība tur būs Ls 5 satarp 320 un 500 HDD.
Dual core ir vecāks un lēnāks par i seriju intelim
Lenovo ir IBM treidmarks. IBM un Maikla Della kompānija ir paši senākie portatīvo ražotāji.
Ja sistēmu lādē no SSD tad sistēmas ielādes laiks var būt pat 10x mazāks kā no HDD t.b. ieslēdzot datoru winda Tev lādēsies nevis pusotru minūti bet 10 sekundes.
[User Picture]
From:[info]petro
Date:28. Maijs 2013 - 16:36
(Link)
Bišķi muļķības sarakstīju par to ka Lenovo ir IBM treidmarks. Tur izrādās ir citāda tā saistība.
From:[info]zuzanna
Date:28. Maijs 2013 - 17:03
(Link)
Paldies par skaidrojumu!
From:[info]unpy
Date:28. Maijs 2013 - 17:12
(Link)
Ofisa portatīvajam pietiek un ļoti ilgi pietiks ar pašiem mazākajiem no pieejamajiem pārdošanā parametriem. Ražotājs vispār pofig, tāpat visas sastāvdaļas nāk no tiem pašaiem uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmiem ražotājiem, par procesoriem arī pofig.

Šādi iedziļināties bija jēga pirms gadiem 10, varbūt nedaudz pirms 5, tagad izskatās, ka gribi nevis prastu ofisa darba zirdziņu nopirkt, bet megaskaitļotāju, kuru esi gatava apkraut ar pasaules klimata vadības centra cienīgiem uzdevumiem:))
From:[info]zuzanna
Date:28. Maijs 2013 - 17:29
(Link)
Man smaids pa visu seju! Tiešām tas ir tik vienkārši? :) Manā pasaulē tas nekad nav bijis tā, bet es gribu pieņemt šo atbrīvojošo ziņu.
From:[info]unpy
Date:28. Maijs 2013 - 17:34
(Link)
Protams, ka vienkārši - apskaties piemīlīgāko dizainu, piemērotāko svaru un ekrāna izmēru un aidā!:))
From:[info]zuzanna
Date:28. Maijs 2013 - 17:42
(Link)
Viss, tā jau stundas laikā var izdarīt izvēli un nopirkt! Neticami :)
[User Picture]
From:[info]ld
Date:29. Maijs 2013 - 12:47
(Link)
Pirms 10 gadiem lietoju IBM ThinkPad biju apmierināta bez gala un malas. Tagad darbā pusotru gadu lietoju Lenovo T410 - nu super! Kad meklēju sev kompi, tad paņēmu lētāko L430 - ir OK. Tik laikam tomēr RAMu piepirkšu klāt.
Man svarīgi bija ekrāna izšķirtspēja (T sērijai ir laba), kā arī ventilatora troksnis un lai taustiņi klusi. Bet savādāk piekrītu unpy.
From:[info]zuzanna
Date:29. Maijs 2013 - 16:21
(Link)
Paldies, ka padalījies ar pieredzi!
Man kā konservatīvam cilvēkam ir dikti grūti izvēlēties kaut ko nezināmu un nepārbaudītu, tāpēc katrs labs pieredzes stāsts noder.
From:[info]baltie_zushi
Date:28. Maijs 2013 - 18:01
(Link)
atļaušos nepiekrist, šādi var iegrābties kaut ar to pašu iepriekšpieminēto atom un pēc tam brīnīties, kāpēc interneti tik lēni un tutruba iebremzē
From:[info]unpy
Date:28. Maijs 2013 - 18:07
(Link)
Mhmm. Var riktīgi iegrābties, jo excelis var rēķināt par nanosekundi lēnāk :D
From:[info]unpy
Date:28. Maijs 2013 - 18:10
(Link)
Cita starpā, speciāli apskatījos - man ir atom no 2009. gada jūlija un nekas nekur nebremzē.
From:[info]baltie_zushi
Date:28. Maijs 2013 - 18:29
(Link)
tad esi ārkārtīgi pacietīgs (par ko nemaz nebrīnos), bet 10 gadus veca procesoru arhitektūra vairs nespēj normāli sagremot pat modernos internetus, protams ja pieturamies strikti pie autores vajadzībām tikai pēc ekseļa un vōrda, tad tādas spēs nodrošināt arī pentium III :)
From:[info]unpy
Date:28. Maijs 2013 - 19:31
(Link)
Nav izslēgts, ka esmu bremze, iespējams, ka daudziem ir straujāks dzīves temps nepieciešams, piekrītu:))
From:[info]baltie_zushi
Date:29. Maijs 2013 - 00:03
(Link)
es pacietīgu un bremzi galīgi neuzskatu par sinonīmiem, pat ne tuvu tam, bet pieņemu, ka mums dažādi uzskati šajā jautājumā :)
From:[info]zuzanna
Date:29. Maijs 2013 - 16:19
(Link)
Cik jauki, ka jūs tā mierīgi to sarunu arī šeit beidzāt :)
[User Picture]
From:[info]pirx
Date:28. Maijs 2013 - 17:36
(Link)
Par visiem tiem ražotājiem - ir liela kvalitātes starpība starp biznesa (dārgajiem) un mājas (lētajiem) modeļiem. Biznesa Lenovo (thinkpad) ir praktiski nenokaujami.
From:[info]zuzanna
Date:28. Maijs 2013 - 17:41
(Link)
Jā, vērtīgs komentārs. Paldies!
[User Picture]
From:[info]petro
Date:29. Maijs 2013 - 22:08
(Link)
To pašu gribētos teikt arī par Dell Latitude
[User Picture]
From:[info]pirx
Date:30. Maijs 2013 - 09:00
(Link)
Tieši tāpēc es minēju ka ir jāskatās. Pašam tagad ir lētais Dell Inspiron un jāatzīst, ka kvalitāte tomēr pieklibo. Par Latitūdēm nezinu.
From:[info]zuzanna
Date:30. Maijs 2013 - 16:16
(Link)
Mans 2006. gada Latitude D505 šķiet ir nenokaujams, jo pārāk saudzīgi neesmu pret to izturējusies, bet vēl aizvien iet un visu, ko man vajag, varu izdarīt.

hackers counter system