Zero tolerance - Oi, tak piegriezies jau! [entries|archive|friends|userinfo]
Vikings

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| :: Bildes :: Iepukstēt :: adm :: Komentāri :: Dienas padoms :: ]

Oi, tak piegriezies jau! [18. Jan 2014|19:58]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Pērn Latvijā adoptēts 241 bērns; vecākus gaida vēl 1368 bērni © Delfi
+
2012.gadā plānots veikt 50 valsts apmaksātas medicīniskās apaugļošanas procedūras, nākamgad jau – 275, bet 2014.gadā – 660 procedūras © http://www.lvportals.lv/
=
solutijons
Tiem pāriem, kuri netiek pie bērna - aiziet adoptēties un ņemties. Ja gribi bērnu, būs izdevīgāk un patīkamāk, kā ņemties ar to brēkuli pirmajos 8 mēnešos.
Un sievišķiem vāvers neizstaipās, un var pagulēt.

Tiem, kas pa vienam grib dabūt bērnus - iet kniebjās, līdz dabon, ja nevar dabūt - iet adoptietrēties!

Un uiss. 1368 bērni gaida.

Un tiem, kuri sacīs, ka savs bērns ir savādāk, un viss nav tā kā es domāju - MUTI! Jo visi bērni ir gan foršākie, gan skaistākie, gan svešie nesmuki un muļķi, vpesto tas viss iet kaķiem zem astes, jo no cilvēkam/ciņam apkārt esošās vides ir atkarīgs, kāds viņš būs.
Gribēsi izaudzināt kriminālnoziedznieku - audziniet, gribēsiet pianistu - sūtiet mūzikas skolā.

par valsts naudiņām ieekonomētajām (~0,5 miļoni evrīšu) nopērciet man Jaguāru.
+ vēl laimīgas ģimenes, nodokļi topošie augs un vispār viss zašibis.
Linkierakstīties līkumā

Comments:
[User Picture]
From:[info]elina
Date:18. Janvāris 2014 - 20:13
(Link)
pilnīga taisnība
[User Picture]
From:[info]str
Date:18. Janvāris 2014 - 20:15
(Link)
no 14 gadīga pianists vairs neizdosies gan
[User Picture]
From:[info]vikings
Date:18. Janvāris 2014 - 20:17
(Link)
Nu nu, ja es 34 gados par vērā ņemamu hokejistu/vārtsargu tiku izaudzinājies, tad 14 gados būtu ne tikai klavieres spēlēt iemācījies.
Viss no attieksmes!
From:[info]digna
Date:19. Janvāris 2014 - 00:24
(Link)
Adoptējamo bērnu skaitā 14gadīgie nemaz netiek iekļauti, tur ir tikai ļoti mazgadīgi bērni, līdz astoņu vai sešu, vai cik tur gadu vecumam.
From:[info]digna
Date:19. Janvāris 2014 - 00:33
(Link)
Ā, varbūt arī ir ieskaitīti, es nepievērsu uzmanību ciparam, bet "adoptējamajiem" - realitātē tie padsmitnieki neskaitās baigi adoptējamie, es kaut kad pirms ~2 gadiem runāju ar bāriņtiesas darbinieci par šīm lietām. Kā ejošākā "prece" esot meitenes līdz divu gadu vecumam, bez nopietnām veselības problēmām. Par padsmitnieku adoptēšanu vispār neviens nedomā, ja nu kaut kādi ārzemnieki vai arī, ja ir maziņš brālis/māsa - tad dalīt nedrīkstētu. Tāpēc ir tā kaut kāda "adoptējamo" vecuma robeža - tie astoņi vai ..., neatceros, cik tieši, gadi.
From:[info]eermaniitis
Date:19. Janvāris 2014 - 01:25
(Link)
var jau nedoptēt, ir jau arī tas uz laiku ģimenē institūts, aizmirsu kā sauc
From:[info]digna
Date:19. Janvāris 2014 - 12:51
(Link)
Ir audžuģimene un aizbildniecība.
[User Picture]
From:[info]sw
Date:18. Janvāris 2014 - 22:03
(Link)
Tu stipri vienkāršo statistiku ar tiem 1368 bērniem. Ļoti liela daļa no viņiem ir ar smagām diagnozēm, tostarp psihiskām, turklāt bērnunamā pavadītais laiks uzliek psihei smagu zīmogu, jo ilgāks, jo smagāku, ne velti zīdaiņus adoptētāji izķer pirmos. Ne visi vecāki ir gatavi daudzus gadus vadāt pie ārstiem un rehabilitēt nopietni slimu bērnu/pusaudzi, lai, viņam pieaugot, saprastu, ka dzīve bērnu namā ir viņu atsaldējusi tiktāl, ka viņš nav spējīgs pieķerties saviem audžuvecākiem, zog, duras un par kriminālpārkāpumiem ir jāatbild adoptētājiem. Ir daudz veiksmes stāstu, arī es esmu 100% par adopciju un ceru, ka reiz dzīvē varēšu izmantot šo iespēju, taču medaļai diemžēl ir arī otra puse, ar kuru ne visi ir gatavi rēķināties.
[User Picture]
From:[info]vikings
Date:19. Janvāris 2014 - 00:32
(Link)
Es citēju, un nevis vienkāršoju. Un jā, bērniem var būt visādas problēmas, visdažādākās, tomēr ja padomāsi par vidējo vecumu, kuri vēlas tikt pie bērna, tad tas ir nedaudz virs "drošā" atražošanās vecuma, kurā risks kļūst lielāks dabūt bērnu ar kādām vajadzībām, īpašākām vai ne tik. Tā ka neko es nevienkāršoju. Es tikai meklēju saprātīgus risinājumus tur, kur mēģina radīt problēmu.
Un humāni jau tas šķiet (nemaz), ka radīt pašam savu, veselu vai ne, ir skaisti. Tomēr tie bērneļi, kuri sēž bērnu namos un neredz nevienu, kam īsti pieķerties ir... ir skaistāk?
From:[info]eermaniitis
Date:19. Janvāris 2014 - 00:26
(Link)
oi vikings es šito gadu atpakaļ rakstīju, kad taisījās kaut kādu super duper mākslīgās apaugļosānās centru vai izpēti taisīt
un arī norādīju, kamēr latvijā ir bērnumani, tikmēr nax naudu velti tērēt

mani nesaprata - vai saprata ne visi ;)
[User Picture]
From:[info]vikings
Date:19. Janvāris 2014 - 00:28
(Link)
reizēm šķiet, ka ir vieglāk radīt problēmu, kā to atrisināt. Vismaz, šķietami, lielākajai LR iedzīvotāju daļai nesanāk atrast risinājumus.
From:[info]digna
Date:19. Janvāris 2014 - 00:37
(Link)
Es arī lielos vilcienos šim piekrītu. Plus vēl tas, ka mākslīgo apaugļošanu uzskatu par briesmīgu noziegumu pret dievu(.dabu.darbu), daudz briesmīgāku par abortu, tāpēc dubultā piekrītu.
From:[info]eermaniitis
Date:19. Janvāris 2014 - 01:11
(Link)
ja kaut kas cilvēkam sanāk, tad tas nevar būt pret dieva gribu, esam radīti pēc ģīmja un līdzības - un dieviņš teicis ei'ta vairoties ;)
From:[info]digna
Date:19. Janvāris 2014 - 12:53
(Link)
Te jau var iegrimt dziļā un neauglīgā strīdā, jo dieva griba un esamība ir dziļi individuāli tulkojamas lietas. Un apstrīdamas.
From:[info]unpy
Date:19. Janvāris 2014 - 02:58
(Link)
Nav taisnība. Pirmkārt, nav taisnība, ka esi ahreņenna ievērojams hokeja vārtsargs;), otrkārt, nav taisnība, ka genofonds nenosaka neko, visu nosaka tikai apstākļi. Tā nudien nav.

Par spīti tam visam, uzskatu, ka bērnu nami ir sātana izgudrojums un, pa lielām šaibām, ražo sabiedrības atkritumus. Visiem mums būtu tikai labāk, ja kaut kādu herņu plakātu vietā autobusa pieturās "vai zini, kā pareizi ēst tabletes" būtu plakāti "padomā, mož ir jēga izvilkt kādu sīko no iepriekšparedzamas lūzera situācijas?"
[User Picture]
From:[info]vikings
Date:19. Janvāris 2014 - 11:06

Muah!

(Link)
Esmu gan, jo man par to maksā, genofonds nosaka veselību un iespējamo potenciālu, tak pat mani var uztrennēt ķert ripas un slidot, tak čto nevajag!
par tiem plakātiem: domājams, ka kādu skopu asaru kāds notrauks, redzot bērnu rociņas pastieptas, vai ko tādu, bet lasīt jau negribēs, jo tā tak atbildība!
[User Picture]
From:[info]indulgence
Date:19. Janvāris 2014 - 09:43
(Link)
Toties vāc ziedojumus mākslīgai apaugļošanai tiem, kas paši apaugļoties nevar, bet adoptēt nevēlas. Un aicina aizliegt abortus (te gan, iespējams, bērnu namu lobijs spīd, jo abortu aizliegšana ievērojami palielinātu tevis citētos ciparus). :)
[User Picture]
From:[info]str
Date:19. Janvāris 2014 - 11:05
(Link)
bērnu namu lobijs- sasmīdināji...:(
[User Picture]
From:[info]vikings
Date:19. Janvāris 2014 - 11:07
(Link)
nekā smieklīga! Visiem vajag lobijius, arī bērnu namiem!
From:[info]reinulitis
Date:19. Janvāris 2014 - 12:06
(Link)
adoptēt nemaz nav tik vienkārši, tapat kā apzināties ko īsti tas nozīmē ;)

pēc sevis zinu.

bet idejai piekrītu 100%.