Pārsēšanās Frankfurtes lidostā

« previous entry | next entry »
Aug. 25., 2013 | 02:05 pm
posted by: gaujard in pajautaa

Ļoti "gudri" izdarīju un norezervēju biļeti lidojumam uz Rīgu ar pārsēšanos Frankfurtes lidostā vishaotiskākajā gada laikā, proti, tieši Ziemassvētkos. vēl jo vairāk - nekad neesmu bijis šajā lidostā un līdz šīm vēl nekad nav nācies lidot ar pārsēšanos. citu pasažieru atsauksmes ir mazāk nekā uzmundrinošas: lidosta esot milzīga, haotiska, nelaipns un lēns personāls, neskaitāmas kontroles, esot vajadzīgas stundas, lai vispār tiktu līdz savam geitam utt. Atceroties pieredzi, ceļojot arī šajā laikā caur CDG Parīzē, paliek bail.

lasīju, pētīju un izsecināju, ka laikam gudrākais un ātrākais veids būtu izmantot t. s. transfēra tuneli ("transfer tunnel"), kas savieno sektorus A un B? BET, vai lidostā ir tiešas norādes uz šo tuneli? baidos, ka, sekojot vienkārši norādēm uz geitu, varu nejauši iziet ārpus drošības zonas, un tad man nāktos vēlreiz iet kontroli?

varbūt šeit kāds varētu padalīties pieredzē un ieteikt, kā labāk darīt. :)

ak, jā - laiks starp reisiem ir +/- 2 stundas, ja paveiksies.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {16}

planeeta

from: [info]planeeta
date: Aug. 25., 2013 - 03:54 pm
#

Jā, lidostā ir tiešas norādes uz termināliem, garām nepaiesi. Sektori atrodas dažādos līmeņos, un attālums starp tiem tiešām ir visnotaļ ievērojams. bet divas stundas ir pilnīgi OK, pat stunda.
nejauši ārā neiziesi no drošības zonas (tas gan ir viegli izdarāms). Vienkārši pievērs uzmanību visām automātiskajām durvīm - ja nonāc līdz tādām, griezies atpakaļ. :)
Lidostai ir jauka aplikācija glāstāmajiem tālruņiem - tā arī var palīdzēt orientēties.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]gaujard
date: Aug. 25., 2013 - 04:33 pm
#

paldies, par info! jā, aplikāciju jau izmēģināju. šķiet, ka ir par GPS karte lidostai, bet īsti nedarbojas, vismaz man.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


planeeta

from: [info]planeeta
date: Aug. 25., 2013 - 06:43 pm
#

karti nevajadzēs - tur diži nav, kur nomaldīties :) - taisni, truli, gari gabali.
galvenais - izklāpjot no lidmašīnas Nr 1 pieej pie lielajiem ekrāniem un nočeko, vai nav kādas izmaiņas. Jo tieši pārmaiņas un neuzmanība maksā dārgi.

Atbildēt | Iepriekšējais


silent wings

from: [info]sw
date: Aug. 25., 2013 - 04:02 pm
#

nemācēšu Tev neko teikt par transfēra tuneli, taču 2 h ir diezgan ok laiks, ja pirmais reiss nekavē, un ar CDG šo lidostu salīdzināt nevajadzētu, tomēr mentalitāte pavisam cita. nav arī tā, ka tur visi baigi nelaipnie - varbūt kāds arī varētu trāpīties, bet, pieklājīgi uzrunāti, viņi tomēr visu paskaidro un izdara, kas ir viņukompetencē.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]gaujard
date: Aug. 25., 2013 - 04:37 pm
#

tencinu!

Atbildēt | Iepriekšējais


Antuanete

from: [info]antuanete
date: Aug. 25., 2013 - 08:02 pm
#

Tas, vai pa vidu būs drošības kontrole, atkarīgs arī no tā, vai lidosi Šengenas ietvaros, vai no ārpus Šengenas. Nesen lidojām uz UK un atpakaļ, turpceļā nebija jāiet atsevišķa drošības kontrole, atpakaļceļā bija. Tuneļi tur tiešām ir diezgan vienkārši, tikai jāseko norādēm un sparīgi jārikšo. Ar 2h vajadzētu pietikt, ja pirmais reiss nekavēsies.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]gaujard
date: Aug. 25., 2013 - 09:43 pm
#

Nu lūk, uz to laiku nekad nevar zināt, vai neuznāk kādi sniegi vai streiki. Tāpēc pēdējos trīs gadus esmu speciāli izvairījies no jebkādas ceļošanas šajā "karstajā" svētku laikā. Ja nu tomēr notiek nokavēšanās, tad ceru uz to "transfēra tuneli", jo, kā sapratu, tad ir jau iespējams aiziet no A uz B arī pa citiem gaiteņiem, bet tad ir šis īpašais tunelis, kas esot ātrāks veids un bez kontroles, un kartē nevar saprast, vai tas ir pazemē vai kur. Un nezinu arī, vai uz to ir kādas īpašas norādes lidostā :( Un, jā, lidoju Šengenas ietvaros.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


karmena

from: [info]karmena
date: Aug. 25., 2013 - 09:48 pm
#

Frankfurtes lielā lidosta? Ja tā, tad transfēra tunelis ir jauks tramvajiņš, kas pārvietojas no A termināļa uz B un atpakaļ. un viņš iet lidostai pa augšu , nevis zem viņas, un visur ir smukas norādes uz viņu.
un vispār– Frankfurtes lidosta ir ļoti ok visādā ziņā. darbinieki ir laipni un pieklājīgi, runā angliski, viss ir smuki un saprotami organizēts, tā ka no worries :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]gaujard
date: Aug. 25., 2013 - 10:00 pm
#

Jā, Frankfurtes lielā. Bet tas tramvajiņš gadījumā nav tas, kas savieno termināli 1 ar termināli 2? man vajag pārsēsties tajā pašā terminālī 1, bet visticamāk no sektora B uz A, kas, spriežot pēc lasītā, esot gaismas gadu attālumā :)

ko tik nevar atrast jūtūbē - iespējams, man jāvadās pēc šī video: http://youtu.be/jPEP_TMSIMg?t=3m20s iespaidīgs tunelis :))

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


karmena

from: [info]karmena
date: Aug. 26., 2013 - 01:07 am
#

jocīgi, caur Fra esmu lidojusi neskaitamas reizes, bet pa šitādu baisu tuneli nekad nav nācies iet :) jebkurā gadījumā, jā, tie attālumi nav mazi, bet nav arī kilometros mērāmi, domāju, ka, izmantojot norādes, viss būs kārtībā :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]gaujard
date: Aug. 26., 2013 - 09:09 am
#

ak, paldies! un tad vēl viens jautājums: lidoju ar Lufthansu, biļeti norezervēju viņu vietnē. biļete ir viena, bet ceļojuma pirmo daļu, proti, uz FRA izpilda cita lidsabiedrība zem LH koda. šādā gadījumā, kur man ir jāiečekojas? tās lidsabiedrības vietnē, ar kuru lidošu uz FRA, vai tomēr Lufthansas, vai abās atsevišķi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]nure
date: Aug. 26., 2013 - 10:10 am
#

Codeshare lidojumus parasti iečeko līdz galam.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


karmena

from: [info]karmena
date: Aug. 26., 2013 - 11:34 am
#

jā, parasti līdz galam no pirmā pārvadātāja.

Atbildēt | Iepriekšējais


biode

from: [info]biode
date: Aug. 25., 2013 - 10:17 pm
#

esmu rikšojusi no A uz B, kad bija laiks kādas 40 min uz reisu no Rīgas caur FRA tālāk uz Portugāli, un - paspēju ļoti normāli, kaut paskrēju,jo laiku tā pārvietošanās prasa. esmu arī savulaik (ļoti sen) braukusi ar to tramvaju, kad bija pāratlantiskais reiss un mans pirmais lielais ceļojums. piebildīšu, ka lidoju viena - neviena ar pieredzi blakus nebija. ja nekavējas pirmais reiss, kā jau te minēja - nevajag uztraukties, tikai, ja kaut ko neatrod, uzreiz jautāt darbiniekiem. norādes gan visur ir, bet mazums.
savukārt, ja kavējas, bet pirkti savienotie reisi, tad taču, manuprāt, aviokompānijas visu kārto un lido ar nākamo, kur brīvas vietas?
un tiešām ar Parīzes Šarla de Golla lidostu Frankfurtes starptautisko nevar salīdzināt, jo Parīze = haoss salīdzinājumā ar Frankfurti.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]gaujard
date: Aug. 26., 2013 - 09:11 am
#

paldies, tas vieš cerību :D

Atbildēt | Iepriekšējais


efix

from: [info]efix
date: Aug. 26., 2013 - 10:34 am
#

Ar dažādām lidostām ir pietiekami liela pieredze, tai skatā arī ar Frankfurtes, bet jāteic godīgi, ka vienīgā lidosta, kur esmu kļūdījies ir tieši Frankfurtes :) reiz atlidojot no Rīgas aizgāju nepareizi (t.i. izgāju ārā no transfer zonas), un nācās iet vēlreiz kontroli. Jāseko zīmēm, un viss būs OK.

Atbildēt