pajautaa

Kaķu dzīvībiņa

« previous entry | next entry »
Sep. 1., 2008 | 05:31 pm
posted by: neutrum in pajautaa

Savu sirdsmīļo, četrgadīgo skotu kaķi aiznesu saremontēt pie vetārsta, kurš izrakstīja zāles, kas izmaksāja 50Ls. Baroju viņu pirmās 3 dienas caur šļircīti ar speciālo diētu, kas nodrošina uzturvielas, kumelīšu tēju, kaut kādiem tur pulverīšiem.
Bet viņš nemaz nav kļuvis veselāks. Ja neskaita to, ka vairāk nevemj, viņš izskatās pat vēl sliktāk. Viņš pats nav ēdis kopš pagājušās pirmdienas.
Kāda varētu būt vaina? Liekas, ka saindēšanās ar lielopo aknām, kuras ciemos atbraukusī vecmāmiņa viņam iebaroja. Sugas kaķis tādas šausmas, saprotams, nepanes.
Bet tagad... mani jautājumi Jums: ko man domāt? Ko man darīt? Kā man to atrisināt, ja naudas nav nemaz?!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {30}

...

from: [info]noisiite
date: Sep. 1., 2008 - 05:50 pm
#

Sistēmas jāpalaiž kaķim, jāturpina barot tāpat.
Kas tad tās par zālēm, kas 50 naudiņas maksā?

Atbildēt | Diskusija


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 05:54 pm
#

Tu laikam sen neesi bijusi pie vetārsta? /skumja nopūta/
Kā jau teicu, apmeklējuma maksa, kaut kādas tur šprices (gan jau tā pati sistēma), pretvemšanas zāles, tā diēta, kumelīšu tēja + vēl ausu pilieni un vēl pāris nieki (attārpošanas tabletes).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


...

from: [info]noisiite
date: Sep. 1., 2008 - 05:56 pm
#

Jā, pāris gadus kā nestrādāju vetklīnikā. Nesen ciemojos, aptiekas cenas ar papētīju. Ak, jā, ārsti bieži izraksta dārgākus medikamentus, kgan iespējams 'pa lēto' tikt cauri.
Kurā klīnikā biji?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 05:58 pm
#

Āgenskalnā. Pretī Dārziņa mūzikas skolai.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 05:53 pm
#

ko vetārsts saka? Kaut vai piezvani. & tā versija par aknām - tava, vai doka?
Btw, varbūt piezvani uz zoodārza vetklīniku. Ja nemaldos, viņi neprasa milzonīgu naudu, & tur strādā tiešām zinoši cilvēki.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 05:53 pm
#

bet vecmāmiņai pašai kko derētu iebarot :E

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 06:00 pm
#

Jā! Kā es viņai iebarotu!!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 06:03 pm
#

nevari no viņas naudu dabūt mincīša ārstēšanai? es jau saprotu, vecs cilvēks, utt., bet nu lai taču apzinās, ko savārījusi

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Sep. 1., 2008 - 06:23 pm
#

varētu padomāt, ka oma apzināti gribēja kaķim kaitēt!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 06:33 pm
#

varētu padomāt, ka vai katra pienākums ir pabarot pašam nepiederošu dzīvnieku; arī zoodārzā ir norādes -nebarot

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Sep. 1., 2008 - 06:36 pm
#

un cik daudzi klausa uzrakstiem "NEBAROT" ?

mana oma uzskata par savu pienākumu visus pabarot. un viņa to dara ne jau tāpēc, ka būtu ļauna.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 06:40 pm
#

tātad, ja tavam bērnam kāds iebaros kaut ko, ko viņš pavisam noteikti nedrīxt ēst, & no kā viņam ir slikti, tu uz to cilvēku ļaunu prātu neturēsi - jo viņš taču tikai labu gribējis?

Es palieku pie tā, ka barotājai omītei būtu jāpiedalās kaķa ārstēšanā finansiāli, savādāk tā ar nesapratīs, & drīz pienāks nākamā reize, kad atkal kaut ko iegrūdīs.

Atbildēt | Iepriekšējais


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 06:37 pm
#

Ziniet, ir omes, kurām piemīt satriecošs paštaisnums!
Kaitēt? Nu viņa visu mūžu saviem kaķiem devusi aknas. Un visiem kaķiem briesmīgi tās garšo, bet tas nenozīmē, ka jādod. Es viņai lūdzos, lai nedod. Viņa mani ignorēja (un ignorēs, ja tagad lūgšu naudu).
Galu galā - manējais ir šķirnes, viņi jau ģenerācijās audzināti siltumnīcās, viņu vēderi neko nesaprot no tām lietiņām, ko normāls kaķis var sagremot.
Man otrs ir normāls melnis. Viņš lūk nesaindējās.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 06:40 pm
#

Pizģec vienkārši. & es tiešām nesaprotu, kādēļ ld to aizstāv, vai tiešām tikai tādēļ, lai ar mani pakasītos?

Atbildēt | Iepriekšējais


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Sep. 1., 2008 - 06:45 pm
#

es vienkārši iedomājos savu omu...

traki jau ir, ka vecs cilvēks nesaprot, bet nu tādas tās omas ir.

Atbildēt | Iepriekšējais


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 05:57 pm
#

Vetārste teica, ka aknas ir tīrā inde. Un slikti viņam palika tajā pašā vakarā, tā pēkšņi. Secinājumus izdarīja ārste.
Jā, būs jāzvana kaut kādiem speciālistiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 06:02 pm
#

Nu varbūt tai pašai arī piezvani, kas viņam zāles izrakstīja - pastāsti, ka neēd, viss kļūst tikai sliktāk...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 06:38 pm
#

Tā arī darīšu.
Jūs visi mani iedvesmojat.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 06:41 pm
#

zvani gan, es turu par mincīti īkšķus - lai viņam viss labi

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 06:49 pm
#

Paldies, dzeina, zini, uznāk brīdis, kad vienkārši gribās lai kāds tur īkšķus un saprot omīšu vecuma marazmus.
Omītes reizēm nesaprot pasaules kopsakarības. Viņa domā, ka tās amerikāņu kaķu barības ir sliktas, jo visi jau zin, kāda ir Amerika un tās barība. Tajā pašā laikā liellopus sabaro ar velnszinko lai izaugtu gada laikā par bulli. Un visas tās indes sakrājas aknās. Bet viņa kā siena.
Un vetārstu pakalpojumi kā siena. ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]queque
date: Sep. 1., 2008 - 07:32 pm
#

Plus viens - piezvani un pakonsultējies.
Lai arī pēdējā laikā esmu vairākas sliktas atsauksmes dzirdējusi (un arī klabā kaut kur manījusi), tomēr savus kaķus dakterēju Beinerta Ģertrūdes ielas klīnikā un, kolīdz ir kādas nebūt problēmas, tā uzreiz viņiem zvanu un man visu pastāsta. Protams, viņi sacīs, ka jāredz tas dzīvnieks klātienē, bet, ja paskaidrosi situāciju, domāju, ka noteikti kaut ko ieteiks un tā.
Telefōnnummmmurs ir 67288539.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]stihija
date: Sep. 1., 2008 - 05:54 pm
#

ja nav naudiņas švaki. Jo parasti var aŗi tā, ka ness kaķi pie vetārsta katru dienu un dod īpašas zāles, vai arī atstāj viņu paārstēties uz nedēļu kaķu klīnikā. Tur laikam var arī ar pēcapmaksu visu veikt.

Ja galīgi nekā, tad jāturpina iesāktais un jāraida silti apskāvieni un labas domas kaķīša virzienā.

Veselību abiem!

Atbildēt | Diskusija


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 1., 2008 - 06:00 pm
#

Kaķu klīnikā? Kur tāda atrodas?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]dzeina
date: Sep. 1., 2008 - 06:02 pm
#

http://www.viss.lv/?n=1149

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]queque
date: Sep. 1., 2008 - 07:36 pm
#

Piemēram tajā pašā Ģertrūdes 101 ir stacionārs. Kaķim viena diena tur maksā kādus 16 Ls.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]stihija
date: Sep. 2., 2008 - 09:31 am
#

http://www.vet.lv/

mans runcītis arī tur pagulēja un tagad vesels kā rutks! :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Neutrum

from: [info]neutrum
date: Sep. 2., 2008 - 02:37 pm
#

Izskatās labi! es painteresēšos!

Atbildēt | Iepriekšējais


zhuu

from: [info]rikella
date: Sep. 1., 2008 - 07:25 pm
#

aizvest pie cita vetārsta

Atbildēt


from: [info]skrejuma
date: Sep. 1., 2008 - 07:52 pm
#

zoodārzā ir vislētāk, cik zinu, bet strādā ne-visu dienu
vai zvanies uz visām līdz atrodi ar vēlākas nomaksas iespēju - Terions un dr Cepurītis labs, Paija Vet varētu sarunāt par vēlāko nomaksu, iespējams, jo tā ir privātprakse, šķiet ka tā, jā, Valdemārielas necentra galā atrodas.

Atbildēt


from: anonīmiķis
date: Sep. 1., 2008 - 08:59 pm
#

Manam kaķim arī tā bija no aknām. Nu ne tik traki gan. Aknas šķidrina vēderu. Tad mēs uzreiz viņam devām smektu. To pulverīti var uzbērt uz ēdiena vai izšķīdināt un ar pipeti dot. Pēc tā parasti palika labāk.

Atbildēt