30 September 2008 @ 12:30 pm
 
skat, skat, vecais labais oktobris jau ir praktiski klāt, koki dzelteni, lietus auksts. ko oktobris sola mūsu iemīļotajā lauciņā? uuuuii, daudz ko.
 
sāksim ar vecā labā fulforda rakstu šeit par šoruden gaidāmo, ļoti interesanti.
 
atgādinam sev hawkeye liecības par otobra pirmajām 10 dienām šeit, šeit, šeit, šeit un šeit.
 
tas pats fulfords šeit apgalvo, ka šodien vai tuvākajās dienaš USA bankrotēs, ko viņš jau iepriekš ir apgalvojis piemēram iekš rense.com intervijām. citi ar nozari saistīti cilvēki USA bankrotu neizbēgami saista ar martial law ieviešanu, vēlēšanu atcelšanu un USA pārveidošanu par pirmo pilnīgo NWO valsti pasaulē, kuras militārā varenība tiks izmantota citu valstu iesaistīšanai blokā. jāpiebilst, ka aizmetņi bankrotam jau sen ir manāmi, pirms pāris dienām pa burbuli aizgāja washington mutual - lielākais vienas kompānijas bankrots pasaules vēsturē. finansu un mājokļu tirgos smagākā krīze pēdējos 80mit gados ir jau vismaz mēnesi.
 
šeit savukārt homeland security pasaka priekšā, ka teju teju [atceramies, ko teica hawkeye par oktobra sākumu] USA notiks nepieredzēta mēroga terora akts, spēcīgāks par 9/11, iespējams, ar iesaistītiem kodolieročiem. es domāju, ka noteikti vainīgi ir ļaunie teroristi, kā jau allaž, vajadzētu laikam sākt kādu jaunu karu, domājams, ar irānu. [jēziņ, viņi pilnīgi atklāti pasaka priekšā savu pašreizējo plānu!! uz usa nebrauciet..]
 
te gan laikam jātceras pāris norādes:
 
nevaru vairs atrast linkus, bet nīderlandes un beļģijas izlūkdienesti septembrī sāka masveidīgu savu cilvēku evakuāciju no irānas. līdz augusta beigām no irānas bija aizgājuši VISI lielie rietumvalstu uzņēmumi, pēdējais, kas notina makšķeri, bija francijas gāzes koncerns, atsakoties no gigantiska duadzuma lētas irānas gāzes.
 
viens no projectcamelot informatoriem jau sen apgalvoja, ka tad, ja vinš tiek nosūtīts uz tuvajiem austrumiem, Irānas karš ir "done deal". 17tajā septembrī viņu nosūtīja uz tuvajiem austrumiem.
 
šis webbots veido savas nākotnes prognozes balstoties uz milzīgu informācijas daudzumu, ko viņš sevī ievāc no netā izteiktās info. pirms pusgada tam izdevās ar vienas dienas nobīdi prognozēt mušarafa varas beigas, nav slikti. nu jā, tātad, šis pats bots ir izrēķinājis, ka 7tajā oktobrī notiks militārs/ekonomisks notikums, kurš savu seku ziņā desmitkārtīgi pārspēs 9/11. atceramies vēlreiz par hawkeye un homeland security.
 
pirms 5iem gadiem USA jau sāka karu, kurā viņus atbalstīja vairāk kā 40mit sabiedrotie, pret senilu večuku ar pārdesmit tūkstošiem bruņotu ciema huligānu. šajā karā usa iestrēga un nav tikusi ārā vēl tagad. lielais prikols - irāna nav nekāda irāka. irānai ir LIELĀKĀ ARMIJA PASAULĒ [es biju uz dirsas, kad šito uzraku - 12 miljoni cilvēku ar tālākām mobilizācijas iespējām, kam pretī amīši var nolikt savus 1,1 miljonu, no kuriem 200 000 šauj cilvēkus afganistānā, bet pusmiljons zog naftu irākā], krievijas un ķīnas piegādātas ieroču sistēmas un savstarpējās militārās palīdzības līgumi ar tuvajām kaimiņvalstīm. ja irākā amīši ir smagi sasmērējušies, irānā viņi dabūs ļoti ļoti ļoti smagi pa dirsu. ja vien neizmantos masu iznīcināšanas ieročus. tad gan būtu sūdi lieli.
 
ko tad mums maina tas, ka kāds dunduks sāk bombardēt irānu? redziet - pasaulē ar naftu visbagātākais reģions ir persijas līcis, kuru ar indijas okeānu savieno šaura ūdens strēlīte - hormuza šaurums, kas ir irānas teritoriālie ūdeņi, caur kuriem katru dienu izplūst vairāk kā puse no pasaulei vajadzīgās naftas. ja irāna izdomā, ka aiztaisīs ciet hormuza šaurumu, pasaulē sāksies nebijuša mēroga enerģētiskā krīze, jūlija naftas cenas mums liksies smieklīgas, pārtikas cenas uzleks debesīs, ja vien būs kāds, kas pārtiku līdz veikalam vispār nogādās, jo bez degvielas tas ir baigi grūti.
 
tas savukārt nozīmē lielus sūdus pasaulē no naftas visatkarīgākajai valstij - masu nemierus, iespējams, revolūciju un režīma maiņu. tiesa, tas nenotiks, ja PIRMS kara sākuma jau būs izsludināts karastāvoklis un nepaklausīgākie būs sabāzti nometnēs, par kurām jūs jau protams visu zināt.
 
labā ziņa - 16tajā augustā, kad oficiāli beidzās gruzijas karš, gruziju jau bija pametis milzīgais daudzums CIA un MOSSAD darbinieku, kas tur bija izvietots. bet, par laimi mums, krievija savu ofensīvu sāka zibensātrumā [kas gan nozīmē, ka viņiem gruzijas uzbrukums laikam nebija kā zibens spēriens no skaidrām debesīm..] un cia ļaudis, bēgot kā cāļi bez galvas, atstāja aiz sevis MILZĪGU daudzumu ar info [dokumenti, datu nesējierīces], kura, salikta kopā, sniedz ļoti dziļu priekšstatu par usa un izraēlas tuvākajiem plāniem. ja mēs ticam tbrnews.org baltā nama insaiderim, tad ļaudis baltajā namā par šīs info pazaudēšanu un nonākšanu krievu rokās esot nobijušies līdz nāvei. kā mēs to varam redzēt? šeit mēs iekš lamestream media [rets gadījums, sc], redzam, kā bušs publiski nodod savus sabiedrotos [gan jau ka jūs par šito jau bijāt dzirdējuši], tas pats bija pat Dienā. baltā nama insaideris saka, ka tas ir tikai un vienīgi gruzijā pakāstā info nopelns. 
 
stāsts par to, kā neliels pakāsta info daudzums izmaina vēstures gaitu [iespējams, ka arī šito jūs jau zināt] - 18tajā gadsimtā varenākais illuminati atzars bija bavārijas brīvmūrnieku brālība. un kādā jaukā dienā viņas biedrs Jākobs Lanze neko ļaunu nedomādams pastaigājās pa pļavu, kad viņu nospēra zibens, kas pats par sevi nau nekas ievērojams, ja vien neskaita to, ka viņa kabatā likumsargi atrada dokumentus ar plāniem gāzt francijas valdību nemieru rezultātā un paredzēja illuminati pilnīgu uzkundzēšanos francijai, kas gan nesanāca, jo bavārijas valdība satrieca pīšļos savu illuminati ložu.

vēl viena labā ziņa - wilkoks un fulfords, kuri man šķiet divi visuzticamākie info avoti, jau labu laiku konstanti apgalvo, ka pasaulē ir izveidojusies tāda kā secret societies alianse - austrumu slepenās organizācijas [yakuza, red & blue], arābu valstu līderi, ķīnas un krievijas oficiālās valdības, jaunais pakistānas režīms, dienvidamerikāņi, āfrikas valstu savienība un pat eiropas pārvaldītāji rotšīldi - ar mērķi izjaukt lunātiķu rokfelleru nwo murgu, kuru rokfelleri bija cerējuši tuvākajā nākotnē sākt īstenot. vēlu veiksmi ļaudis :)
 
un nobeigumā nedaudz pasaulīgāks paziņojums. dens burišs [dan burisch] te stāsta par asv valdības rīcībā pirms pāris gadiem esošu tehnoloģiju, kas saucās looking glass, kuras visa lielā būtība bija ieskatīšanās nākotnē. un, kā izrādās, zemes nākotnei esot divi galvenie scenāriji - timeline 1 un timeline 2 [t1 un t2]. t1 paredzēja tādā vai citādā veidā sasniegtu, visai rožainu nākotni, cilvēces nonākšanu jaunā attīstības fāzē. t2 paredzēja cilvēces bojāeju apmēram 95% apmērā milzīgas ģeomagnētiskas katastrofas rezultātā, idzīvotu vien nelielas ļaužu grupiņas zemes virspusē un tie, kas būtu patvērušies savos pazemes bunkuros [guess who!]. ja es būtu apsēsts rokfelleru kretīns, t2 scenārijs man būtu kā medusmaize, jo automātiski atrisinātu visu depopulācijas problēmu un ceļš manam mīļajam nwo būtu nobruģēts cieši un blīvi. bet es neesmu apsēsts rokfelleru kretīns un t2 scenārijs, kā rādās, nenotiks. brīdī, kad amīši likvidēja savu project looking glass, iespēja, ka piepildīsies t2 bija 16% [2006. gadā] un kopš tā laika pasaules notikumi ir veduši prom no t2. to zinot arī varas elite, tādēļ viņu rīcības scenārijs sakrīt ar t1 variantu 83, kurš, lai arī beidzās laimīgi, parastajiem ļautiņiem ir visai postošs, jo paredz lielas katastrofas, vēl nebijušu karu un milzīgus zaudējumus cilvēcei. labā ziņa - pagaidām izskatās, ka arī t1v83 nepiepildīsies, kaut vai tapēc, ka hilarija klintone nekļūs par prezienti [kam bija jānotiek] un pakistāņu dāma bhutto ir nošauta [kam nebija jānotiek]. aa,  guess what, t1v83 paredz 3ā pasaules kara izraisīšanu šā gada oktobrī, kas sāktos ar usa un izralēs uzbrukumu irānai dēļ terora akta :)
 
bottom line - no visiem alternatīvajiem info avotiem, kurus es lasu NEVIENS nesaka, ka oktobrī nekas nenotiks. bet VISI , KURIEM ES TICU, saka, ka oktobra notikumi radīs MINIMĀLU DISKOMFORTU parastajiem ļautiņiem un BEIGSIES MUMS LABVĒLĪGI. neesot iemesla bailēm.
 
 
( Post a new comment )
almighty_j[info]almighty_j on September 30th, 2008 - 04:17 pm
Vec, Tev TOTĀLS R.E.S.P.E.C.T. [!!!] par visu, ko esi sapostojis. Tas man noteikti prasīs daudzas stundas, līdz visam iziešu cauri, bet tiešām - paldies par laicīgo brīdinājumu. Varu tikai kārtējo reizi apstiprināt mazītiņas detaļas no man zināmās informācijas, piemēram, par to, ka Gors zina par īstajām enerģijas tehnoloģijām un, ja viņš tiks pie šprices, pārmaiņas būs dramatiskas. Uz labo pusi.
Tāpat arī fakts, ka ja apstājas USA fake finanšu mašinērija, tad nobirst visa ķēdīte- Ķīnas ražošana, Krievijas izejmateriālu un fosilo enerģijas nesēju eksports..

Lasīšu tālāk. Te ir jāiebrauc.
(Reply) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on September 30th, 2008 - 05:23 pm
paldies :)

un, jā, visā neliešu varzā, gors patiesi liekas SALĪDZINOŠI lādzīgs.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on September 30th, 2008 - 05:44 pm
Te Beardens brīfinga pirmajā lapā piemin to faktu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on September 30th, 2008 - 06:13 pm
njā, he might be good after all.
(Reply) (Parent) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on September 30th, 2008 - 06:23 pm
aaa, vispār, par USA finansu mašinēriju es nepiekrītu. neesmu gan tāds eksperts ekonomikā un man atkal nākas atsaukties uz fulfordu, taču 1)dolārs jau sen ir zaudējis savu monopolu pasaules valūtas tirgū

2)ja tev piederētu krogs uz kuru 50mit gadus nāktu klients, kurš ēstu, dzertu un tev par to dotu tikai un vienīgi papīru, brīdī, kad šis klients vairs nenāks, tev viņa nepietrūks :) krc, būs bišku švakāk visiem citiem, bet bišku švakāk.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on September 30th, 2008 - 06:38 pm
Nē, ne tā to biju domājis. Vienkārši USA ir patērētājs. Gigantisks patērētājs. Kas ražo? Ražo Ķīna. Viņiem joprojām ekonomika iet uz augšu. Kur Ķīna grābj resursus? No Krievijas. Krievija ko dara? Iegūst resursus, t.sk. enerģētiskos un tirgo tos nost. Ieročus - visiem, kam ir nauda. Jo īpaši režīmiem, kam ir pretī ko piedāvāt - dimanti, nafta, citi vērtīgi derīgie izrakteņi. Un finanšu sistēma ir absolūti spekulatīva - biržas, kredīti, un papīrīši, saukti par dolāriem. Un nu šī piramīda iet pa burbuli jo ir saražojusi pārāk daudz naudas bez reāla seguma.. [mūsu bāleliņi arī vispirms pirmos gadus atmaksā bankai procentus, t.i. - tās 'peļņu'.]
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on September 30th, 2008 - 09:16 pm
piekrītu, ka usa patīk pirkt, pirkt un vēlreiz pirkt, taču viņiem ir tikai 4% no pasaules cilvēkiem. turklāt, pieprasījums pārējā pasaulē pēc visa kā aug vēja spārniem.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on September 30th, 2008 - 09:25 pm
Redzēs, kā viss attīstīsies, bet ja šodien klausījies ziņas, tad 700 miljrd. 'finanšu sistēmas glābšanas plāns' ir noraidīts. Varbūt tas tad ir ilgi gaidītais sākums..?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on September 30th, 2008 - 09:48 pm
es jau sen vairs neklausos ziņas :)

bet ja nopietni, tad arī "atlternatīvajos medijos" 95% no info ir mēsls, turklāt, lai izlobītu kādu kopskatu, ir jāaplūko baigais info daudzums un pēc tam viss jālīmē kopā. un šobrīd kopaina man rādās tāda, ka ir pienācis vai teju pienāks tāds kā fokālais punkts, kad vienlaicīgi jānotiek daudzkam saskaņā ar daudzu un dažādu grupējumu plāniem. un lai arī lielākā daļa no šiem grupējumiem nedarbojas manās un tavās interesēs, viņu plāni savstarpēji konfliktē, līdz ar to viņi vnk plūcas savā starpā, iztērē spēkus un, cerams, noasiņo. tā ka tādu vienu, īpaši izteiktu sākumu mēs laikam nemaz neredzēsim.

enīvei, man domāt, ka pēc oktobra pasaule izskatīsies krietni jaukāka.
(Reply) (Parent) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on September 30th, 2008 - 09:49 pm
aaa, un ko tu domā par to jauko lielāko zagšanas plānu pasaules vēsturē? :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on September 30th, 2008 - 10:21 pm
Kuru plānu Tu domā? Italian Job? :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on September 30th, 2008 - 10:40 pm
nē, nē, to, kurš paredz latvijas 3arpus gadsimtu budžetu nodokļu maksātāju naudas atdot elitei piederošām finansu kompānijām. tiesa, plānu, kā rādās, noraidīja.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on September 30th, 2008 - 11:11 pm
Nu, tas jau tas pats vien būs!! Principā kaut ko vēl absurdāku iedomāties nav iespējams, tas nozīmētu, ka brokeru glābšanai izmantotu nodokļu maksātāju naudu. Par laimi, plāns tika noraidīts (lai arī šie mēģinās vēl). Visi biržu plānā galdiņa urbēji spēlēja vienu lielu SPĒLI. Un ZAUDĒJA! Un tagad kā milzīgiem zaudētājiem ir jāturpina dzīvot. Viss. Un nekādas valsts iejaukšanās, nekādas 'spēlētāju' glābšanas. Tāds ir mans personīgais viedoklis.
Uzņēmuma 'vērtība' akciju tirgos krītas. Un kas par to? Iekārtas un uzņēmums turpina strādāt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 08:58 am
būtu grūti piekrist vēl vairāk.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]swimpis on October 4th, 2008 - 04:34 pm
nez kaa es tavu personisko viedokli izlasiiju kautkaadaa random aviizee
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 4th, 2008 - 05:25 pm
Tad es laikam būšu kļuvis slavens.. :D

[Ja godīgi, tad man arī nav skaidrs, kā tas varētu būt iespējams]
(Reply) (Parent) (Link)
[info]po on October 1st, 2008 - 06:04 pm
Neesmu to Goru daudz pētījis, bet no tā, ko zinu es, ir skaidrs, ka viņš ir gan Illuminati, gan Buša radinieks (kā jau viņi visi) un kruķī to "ekoloģisko fišku", lai zem tās karoga pasistu visu pasauli zem tupeles. Turklāt globālā sasilšana, par kuru viņš tā cepas, notiek visā saules sistēmā, kas attiecīgi nozīmē, ka visa viņa muldēšana ir bleķis. Turklāt ozona caurumi ir izspridzināti ar atombumbām gadsimta vidū. Karoč - klimats, kura vārdā izcirst NWO, te nav jājauc iekšā.
Bet nu, ko gan es zinu...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 06:58 pm
Nav svarīgi, kā vārdā izcirst NWO. Svarīgi, ka izcirst!! :D

P.S. Papēti Goru rūpīgāk. Ne jau tikai Illuminati māk izlikties par savējiem un tad iecirst cirvi mugurā...
(Reply) (Parent) (Link)
morphine[info]morphine on October 1st, 2008 - 06:22 pm
No kurienes tev infa par Goru? Jo man tomēr gribas piekrist [info]osamam. Būtu interesanti papētīt, jo man nav gadījies par viņu ne pušplēsta laba (lasīt - laba UN ticama) vārda dzirdēt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
morphine[info]morphine on October 1st, 2008 - 06:23 pm
Ptfu, bija domāts Džejam, bet whatever :)
(Reply) (Parent) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 06:56 pm
Pff. Es augstāk iemetu linku uz Bearden'a jaunāko brīfingu. Skat 1.lpp.

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
morphine[info]morphine on October 1st, 2008 - 07:49 pm
Nepārliecina.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 09:10 pm
Tad nekas Tev nepārliecinās.
(Reply) (Parent) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 09:11 pm
piemetinaashu sev zinaamo info:

oficiaalu pieraadiijumu tam protams nav un nemaz nevar buut, bet - amerikas illuminati frakcija esot sashkjeelusies divaas. viena ir traki fashisti, kuriem patiik burtu salikums nwo, vinju liideri ir abi bushi, cheinijs un rokfelleri. otra esot kaut kas liidziigs patriotu frakcijai, kura, lai arii atbalsta usa lomas palielinaashanu pasaulee, izveelas DAUDZ mieriigaakus veidus. shii otra frakcija nereti tiek saukta par comitee of majority vai majestic. tiesa, daudzkur par majestic tiek deeveeta arii pavisam cita organizaacija, skaidriibas man shajaa jautaajumaa nav [ja kaads kaut ko zina, droshi, speriet tik aaraa!]

un lai arii alex jones ir, iespeejams, viens no vislabaak informeetajiem ne-elites paarstaavjiem pasaulee, vinja paradums visu saskatiit konstanti melnos tonjos reizeem apgruutina saskatiit kuri tonji ir liegi peleeki un kuri ir melni kaa saatana kaka pikja katlaa.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 1st, 2008 - 10:27 pm
"oficiaalu pieraadiijumu tam protams nav un nemaz nevar buut" - un tādas lietas Tu uztver nopietni..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 10:31 pm
1)ne visa patiesiiba ir pieraadaama

2)manaa komentaa esoshais vaards "esot" atstaaj plashu iespeeju interpretaacijai, turklaat, es nebuut neuzstaaju uz shiis info neapshaubaamo nekljuudiibu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 1st, 2008 - 10:34 pm
Parādi man kaut vienu patiesību, kas nav pierādāma. Es gribētu arī zināt, kā Tu kaut ko spēj saukt par patiesību, ja to nav iespējams nekādi pierādīt un neviens to nekad nav veicis. Lūdzu, apgaismo (khkhkhkhkh, illuminati, ja? :D) manu tumsnējo, mietpilsonisko prātu.

Tu neuzstāj uz nekļūdību, un tomēr tam visam akli tici. Mazliet muļķīgi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 10:39 pm
redzi, tik tikko es iesitu ar duuri pa galdu, bet neskaitot mani un neredzamo dzhimu, to neviens neredzeeja/nedzirdeeja/nejuta. luuk, patiesiiba, kas nav pieraadaama, jo es esmu veicis pietiekamus piesardziibas pasaakumus. un tagad iedomaajies, ka es sho duures sitienu pa galdu esmu plaanojis kopsh 15taa gadsimta - ui ui ui, kaadus tik piesardziibas pasaakumus es nebuushu izdomaajis, pat galds un duure par to neuzzinaas :)

un no taa, ko uzzinu, es ticu patieshaam nelielam procentam.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 1st, 2008 - 10:44 pm
Nekur nav teikts un neviens nav pierādījis, ka Tu tik tiešām iesiti ar dūri pa galdu. Varētu, iespējams (tikai iespējams) izmērīt galda reakcijas spēkus dažādos laika momentos, lai to noskaidrotu (un salīdzināt ar spēku, ar kādu Tu tam galdam siti), bet nez vai kāds to darīs. Ja darīs un to pierādīs - es Tev ticēšu. Līdz tam, dārgais fuckyuu, man ir visas iespējas apgalvot, ka Tu pūt pīlītes. Un tas ir izteiciens.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 10:49 pm
eu, nu bet es tev pats njemu un pasaku - es iesitu ar duuri pa galdu. turklaat, pameegjini iedomaaties, ka shis sitiens, ko galds nupat sanjeema, nav vis nenoziimiigs buukskjis, bet gan svariigs cilveeces naakotnei. taadaa gadiijumaa taa jau kljuutu par vai nu visai ieveeroajamu spekulaaciju, vai gluzhi vienkaarshi informaacijas nopluudi no pirmavotiem. otrais variants arii biezhi vien ir pamats itin visam ko mees par zinjaas neparaadiito uzzinaam.
(Reply) (Parent) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 10:50 pm
Ne obligāti spēki jāmēra reālajā laika momentā. Ja viņš uzsita pa galdu pietiekami spēcīgi, lai radītu paliekošu deformāciju, tad to Tu arī ieraudzīsi, ja aizbrauksi un apskatīsi galdu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 1st, 2008 - 11:00 pm
Pie tā galda varēja pieiet jebkurš un pietiekami spēcīgi iebelzt ar kuvaldu, lai atstātu paliekošu jeb plastisku deformāciju. Bet ja salīdzinātu galda reakcijas spēkus konkrētā laika momentā ar mr. fuckyuu galdam pielikto spēku tajā pašā laika momentā(nu labi, varbūt es neprotu gluži no fizikas viedokļa pareizi uzrakstīt, taču es saprastu arī Tavu vēlmi piekasīties; man pašai tāda piemīt), tad vismaz būtu pamats domāt, ka to plastisko deformāciju ir uztaisījis tieši viņš. Turklāt, ja es vienkārši aizbraucu un paskatos, tad es nekādi nevaru uzzināt, kad tas robs tur ir radies. Varbūt minūti atpakaļ, varbūt miljons gadus. Un jā, šajā komentārā es nekādi šo visu nesaistu ar pašu postu; tikai atbildu uz Tavu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 11:03 pm
runaajot par robiem galdos, taa tik tieshaam ir. tachu publisku tuvaako sabiedroto nodoshanu nez vai izraisiija cheljaabinskas kaleejs fjodors..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 1st, 2008 - 11:06 pm
Jā, es arī Tev varu pateikt, ka esmu iefiltrējusies iekš illuminati (illuminati vietā vari likt jebkuru citu organizāciju, no kuras caur spiegiem tiek gūta itkā šausmīgi objektīva informācija), un ka viņi plāno visādas tādas un šitādas lietas. Šaubos, ka Tu man ticēsi. Kāds ir iemesls ticēt ne-"cheljaabinskas kaleejam fjodoram"?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 11:10 pm
kaa jau mineeju, es neticu katram seetas mietam. ticu tikai cilveekiem, kuru teiktais ir piepildiijies. ja fjodors teiks, ka notiks taa un shitaa [kas saakumaa izklausiisies peec pilniigiem suudiem], bet beigaas patiesi notiek taa un shitaa [!!!], tad varbuut ir veerts vinjaa ieklausiities :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 1st, 2008 - 11:23 pm
Godbless sunshine (vai whatsoever) bija lielisks piemērs tam, ka netici katram sētas mietam.. Cik noprotu, tad visa informācija šajā postā tika balstīta uz informāciju no daudziem un dažādiem avotiem. Ja viss, kas visos tajos ir teikts, ir piepildījies... Oh well, tad man vairs nav ko teikt :). Tomēr es esmu diezgan ļoti droša, ka tā nav [ka viss ir piepildījies] un esmu diezgan droša arī, ka Tu man piekritīsi. Es arī spēju pateikt, ka rīt spīdēs saule, vai būs nomācies, vai līs lietus, vai varbūt nelīs - un kā Teu šķiet?! Kaut kas no tā būs piepildījies! Wow!
(Reply) (Parent) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 10:42 pm
Šajā gadījumā ir runa par konkrēto masonu ložu. Un tas nav tiešā veidā pierādāms tāpēc, ka nav iespējams kādam no kongresmeņiem vienkārši pieiet un pajautāt: 'Klau, vec, tu gadījumā neesi masons? Dzirdēju, jūs tur esat tā kā druscīt sašķēlušies'. Toties var redzēt šāda procesa sekas.

Cēloņi nav novērojami, bet novērojamas ir sekas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 1st, 2008 - 11:10 pm
Kamdēļ Tu esi tik pārliecināts, ka novērojamās sekas ir tieši nenovērojamo cēloņu dēļ? Tamdēļ, ka nekas cits tādas sekas nespētu radīt? Vēl jo vairāk, ja nekas nav tiešā veidā pierādāms.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 2nd, 2008 - 11:49 am
Kādēļ Tu uzdod tik daudz jautājumu, ja pat neesi komūnas biedrs..? :D
Atbilde ir vienkārša - kā viens krievu ģenerālis savās lekcijās to ilustrēja, tad mums te nav kaut kāda haosa teorija. Valstis un valdības nerodās tā - upsīī - uz randomu. Un procesi arī nenotiek tā uz randomu. Gluži vienkārši matemātiskā varbūtība, ka kas tāds varētu notikt, ir tik niecīga, ka to var uzskatīt par neeksistējošu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 5th, 2008 - 08:04 pm
Jautājums par jautājumu un biedru būšanu ir vairāk kā dīvains. Man ir slinkums rakstīt gari, tamdēļ rakstīšu īsi - ar šo Tu neatbildēji ne uz vienu no diviem maniem jautājumiem. Ja interesē, varu pat pastāstīt kamdēļ, bet vienkārši rakstīt rakstīšanas pēc man tiešām slinkums.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 5th, 2008 - 09:28 pm
Tad neraksti. Easy. Teiksim tā - man ir apnicis teorētizēt par varbūtībām, kādas būtu, vai kādas varētu būt, ja sakristu miljons un viens faktors. Tā ir lieka laika tērēšana, un, ja Tu joprojām uzskati, ka es neesmu atbildējis uz jautājumu, padomā vēlreiz.
Viss, ko Tu sev apkārt redzi, darbojas tieši nenovērojamu cēloņu dēļ. Jebkuras reakcijas, deformācijas, viss sākas līmenī, kuru Tu no sava makroskopiskā skatu punkta nevari ieraudzīt. Molekulas-atomi-protoni/neitroni/elektroni-kvarki. Ja es, piemēram, sākšu 'pārbīdīt' kvarkus tajā pašā protonā/neitronā citās kombinācijās, elementrs mainīs savu maģisko struktūru un no dzelzs kļūs par zeltu. Šādas manipulācijas subatomu līmenī Tu nevarēsi novērot, bet sekas gan manīsi.
Vēl jo vairāk, visa Tava materiālā 3D pasaulīte pastāv tikai viena a priori nenovērojama mainīgā - laika - dēļ.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 5th, 2008 - 10:03 pm
principā jau jautājums labs - kamdēļ es ticu, ka bušs medijiem stāsta par ļauno izraēlu, jo viņa spiegi gruzijā daudz ko padirsa. iemesls - tas liekas TICAMĀKAIS no cēloņiem. protams, varbūt, ka viņš sajuka prātā, piedzērās, cieta no pilnmēness vai vnk ar publisku runu uzstājās cilvēks, kurš ļoti izskatījās pēc viņa. mans ticamākais cēlonis kā patiess nav pierādāms. nekādīgi.
(Reply) (Parent) (Link)
heartbeats accelerating[info]karaganda on October 5th, 2008 - 10:13 pm
Padomāju vēlreiz un sapratu, ka Tu, spriežot pēc atbildēm (jā, arī šīs), nemaz neesi sapratis jautājumu :) Jūs šeit tos, kā Tu dēvē, nenovērojamos iemeslus ļoti konkretizējat un pieņemat par patiesiem. Kamdēļ gan tieši šie konkrētie, nemaz nenovērojamie cēloņi lai būtu tie, kas izraisa konkrētās sekas? (Drīkst neatbildēt, jo vienas atbildes nemaz nav; vienkārši ir runa par to, kurai no visām versijām Tu vairāk tici). Un nekļūsti nu īdzīgs, es tikai diskutēju.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 6th, 2008 - 07:32 am
Tādā gadījumā [info]fuckyuu jau visu ir pateicis, minot piemēru par Bušu. Varbūtība, ka cilvēks tik augstā amatā atrodoties (ar visām no tā izrietošajām diplomātiskajām, u.c. sekām), kāda sava untuma pēc sāks gānīt attiecīgo valsti, ir tik NIECĪGA, ka var tikt uzskatīta par neeksistējošu. Pretējā gadījumā līdz attiecīgajam postenim nemaz nebūtu ticis. Līdz ar to mums nav tieši jāpierāda, ka eksistē citi cēloņi viņa rīcībai, jo tā JAU ir politika, līdz ar to arī interešu lobēšana un politiskais tirgus. Un, spriežot pēc prezidenta rīcības, ne jau nācijas/tautas labā. Tātad, paliek tikai viens variants - kādu citu, neredzamu interešu vārdā.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]po on October 1st, 2008 - 07:11 pm
\m/
Dikti derētu pārcelties uz kaut kādu neatkarīgu lokāciju ar ūdeni un pārtiku.
(Reply) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 07:48 pm
Atļaušos norādīt, ka Tu JAU dzīvo diezgan drošā lokācijā. Mums ir tīrs ūdens, wildlife un labvēlīgi apstākļi izdzīvošanai, ja vien to, protams, nemēģini darīz Zoļika pagalmā. Tomēr zaķu un lapsu bezkaunīgā viesošanās dienas laikā pie laukos esošā īpašuma sētas par kaut ko liecina - Tu dzīvo mazmazītiņā paradīzes stūrītī.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]po on October 1st, 2008 - 08:05 pm
Es dzīvoju pilsētā.
Pazūd spiediens caurulēs un veikalā beidzas pārtika - un ir ziepes!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 09:09 pm
Atļaušos pajautāt - ko un cik daudz Tu esi pats savā mūžā izaudzējis? Nu, tā - kaut tikai pamēģinājis?
Vienmēr, kad braucot raugos pa vilciena logu uz kaut kur tālumā esošiem ābeļdārziem, man ienāk prātā, ka varētu tos savāk, sagriezt un sažāvēt. Šādas un līdzīgas domas prātā šaudās visu laiku un nepārtraukti - kā no nekā iegūt kaut ko. Tepat atvilknē tikmēr glīti noglabāta savu augšāmcelšanos gaida SAS - Izdzīvošanas rokasgrāmata. Es gan ceru, ka to nenāksies pielietot.
Es, protams, arī neesmu pārliecināts, ka spētu izdzīvot. Bet dažādu zināšanu un prasmju bagāža šīs izredzes krietni palielina.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
fuckyuu[info]fuckyuu on October 1st, 2008 - 10:06 pm
un es jau protams atkal neuzplijos ar savaam domaam, bet - saliidzinot ar lielaako dalju rietumu pasaules, mees dziivojam droshi kaa puukja azotee. mazs cilveeku daudzums, daudz paartikas briivaa dabaa [dziivnieki/zivis/ogas/seenes/auglji], visuresoshas zinaashanas kaut vai daarzkopiibaa un, pats galvenais, muusu paartikas kjeede nav atkariiga tikai un vieniigi no lielajiem speeleetaajiem tirguu. gandriiz jebkuraa rietumvalstii, aizverot lielveikalus, cilveeki saaktu doties uz retajiem mazajiem veikalinjiem, kuriem paartiku tik un taa piegaadaa lielaas piegaades kompaanijas. savukaart pie mums veel aizvien ir vecais labais izgudrojums - tirgus :) un tas ir viens reaali liels bonuss.

lai paspilgtinaatu optimistisko ainu, piebildiishu, ka mums ir arii meerens klimats, zemestriichu, vulkaanu un cunami neesamiiba, zemi terora draudi un profesionaala armija, lai tiktu galaa ar visaam mazajaam nepatikshanaam. turklaat, nez vai zatlers muus visus gribees spundeet cietuma nometnees [rietumos, savukaart...]. naisii!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 1st, 2008 - 10:53 pm
Bet taisnība Tev ir. Man, piemēram, nesen zemnieks pa tiešo atveda kartupeļus. 50 kg. Bez starpniekiem, bez procentiem, ekoloģiski tīrus, ar piegādi un par cenu, kādu izdzirdot daudzi to nosauktu par dempingu.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]swimpis on October 4th, 2008 - 04:40 pm
es redzeeju lapsu 4os naktii vecriigaa
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
almighty_j[info]almighty_j on October 4th, 2008 - 05:26 pm
Vo, tas ir vienkārši LOL! Visiem patīk lielpilsēta. Arī dzīvnieciņiem.. Barību šeit atrast ir krietni vieglāk.
(Reply) (Parent) (Link)