Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 13:20

Ar banku ir tā - pirms aptuveni 3 gadiem viņiem esot gadījusies misēklis, kā rezultātā viņi pamanījušies nopelnīt lielākus procentus.
Šodien gāju vēlreiz aprunāties jau ar konkrētiem jautājumiem un prasībām. Nē, viņi neko nevarot izdarīt bez mana iesnieguma. Pateicu, ka nekāda iesnieguma nebūs, bet, ja viņi neizlabos kļūdu un neatsūtīs pārrēķinu nedēļas laikā, kā arī nenorādīs par kādu summu viņi mani ir apkrāpuši, tad griezīšos PTAC, FKTK un vēl masu mēdijos un tad jau šo jautājumu risinās citi.
Jā, un par tās mistiskās vēstules datumu tāpat neviens nespēja atbildēt. Uz vēstules nav arī viņu lietvedības numura, kuram normāli tur vajadzētu būt.

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 13:36
[info]str

izskatās tev būs jauka izklaide!

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 16:08
[info]la_cumparsita

Jā, būs gan!

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 13:57
[info]kreiza

A kas par iesniegumu un kāpēc Tu to negribi rakstīt?

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 16:08
[info]la_cumparsita

Viņiem pašiem ir jāatbild par savām kļūdām.
Viņi mani apkrāpa!

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 16:08
[info]la_cumparsita

Bet iesniegums par to, lai viņi izlabo to kļūdu!

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 16:44
[info]daciiit

Tas ir kaa-tu raksti iesniegumu, ka vinji labo kljuudu un tikai tad vinji kaut ko dara? Vai tu raksti iesniegumu, LAI vinji labo kljuudu un tad vinji to dara? Es laikam uzrakstiitu pamatiigu un kjeceriigu suudziibu vadiibai, tad zinjotu Bez Tabu un izvazaatu ar konkreetiem vaardiem un uzvaardiem visus shitos muudzhus

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 22:22
[info]la_cumparsita

Jā, tieši tā - viņi grib, lai es uzrakstu iesniegumu, lai viņi labo savu kļūdu.

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 23:12
[info]daciiit

bet iesniegumu jau tu raksti kaa fakta konstataaciju-bankai vajag juridisku pamatu naudas atmaksai,citaadaak vinji nevar paarskaitiit tev neko. Tas jau ir visur-man arii atljauj naudu atdot klientam tikai peec suudziibas,nevis vinsh atnaak un mutiski informee, ka pakalpojums nav kvalitatiivs. + es pati rakstiiju iesniegumu, kad paarmaksaaju krediitu un vinji man atdeva naudu atpakalj :)

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 17:22
[info]kreiza

Bet tas jau normāli. Nav tāda mistiska- viņi- ir meitene, kas ar to nav saistīta un pieņem Tavu iesniegumu, lai tālāk jau ar to strādātu kāds, kas tieši par to atbild.

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 17:30
[info]vilibaldis

+ normatīvajos aktos parasti ir norādīts, ka bez iesnieguma nedrīkst ne pirksta kustināt

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 22:16
[info]la_cumparsita

Normatīvie akti ir tāpēc, lai būtu normatīvie akti.

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 22:21
[info]la_cumparsita

Nav normāli, ka banka zin par savu kļūdu, bet cenšās to noklusēt. Būtu tikai lojāli pret savu klientu, ja redzot kļūdu, tā tiktu novērsta, bet tas nekādā veidā netika darīts. Un iznāk, ka man tagad jābūt iniciatoram - negribu būt mazā muļķe, kuru apkrāpj, tāpēc rātni rakstu visādus papīrus - iesniegumus un vienošanās, par kurām visdrīzāk paprasīs naudu vai atvilks no konta, jo iesniegums taču.
Tas IR nepareizi.

Piektdiena, 14. Sep 2012, 00:42
[info]kreiza

Daciit komentārs augstāk- piekrītu tam. Protams, nekādu naudu par iesniegumu viņiem nevajadzētu pieprasīt. Nevienā vietā šādas lietas nekārto mutiski. Tu vispārini- banka zin kļūdu. Ir kāds konkrēts cilvēks, kas ir informēts par šo kļūdu, bet vajag iedarbināt visu ķēdīti, lai kļūda tiktu novērsta. Iespējams, to var izdarīt arī tas konkrētais cilvēks, bet iespējams, ka viņam nav tādu pilvaru, un vajag Tavu iesniegumu. Tu tak esi strādājusi klientu apkalpošanā. Ja darbs būtu izdarīts nekvalitatīvi un būtu jāpārdara, tak jau arī būtu vajadzīgs iesniegums?

Piektdiena, 14. Sep 2012, 08:22
[info]la_cumparsita

Jā, taisnība, zinu, kā tas notiek. Arī mutiski un arī uz darbinieku iesnieguma pamata. Un nekvalitatīva pakalpojuma gadījumā nav klienta atbildība, bet gan pakalpojuma sniedzēja atbildība. Zinu, arī, kā banka nekādā veidā man nav izrādījusi pretimnākšanu. Pirmajā tikšanās reizē, meitene man piedāvāja slēgt vienošanos par kredīta termiņa pagarināšanu, bet pat neieminējās, ka varētu novērst kļūdu un izrādīt man laipnību un piedāvāties labot kļūdu. Tā vieā - mēs atvainojamies un tas vairs neatkārtosies.
Es vispārinu, jā, banka zin savu kļūdu, jo tā vēstule, kura bez datuma, tā ir vadītāja parakstīta. Tātad - banka zin savu kļūdu! ...bet nelabo...

Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:22
[info]la_cumparsita

Lielās emocijas ir pāri - rakstu iesniegumu, jo arī nosūdzāmajās iestādēs mani bez tā neņems par pilnu...
Ehhh, kā jālauž sevi.

Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:24
[info]kreiza

Nu tad beidzot :) Lai veicas!

Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:31
[info]kreiza

Es te tā padomāju- drīzāk ir vērts šo situāciju publiskot, lai citi arī pārbauda, kas viņiem notiek... Bet cīnīties par iesniegumu (ne) rakstīšanu tiešām jēga nav ;)

Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:33
[info]la_cumparsita

Jā, taisnība, domāju, ka palūkošos, ko banka iesāks un tad pametīšu šo stāstiņu kādam ziņu portālam.