Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 13:20

Ar banku ir tā - pirms aptuveni 3 gadiem viņiem esot gadījusies misēklis, kā rezultātā viņi pamanījušies nopelnīt lielākus procentus.
Šodien gāju vēlreiz aprunāties jau ar konkrētiem jautājumiem un prasībām. Nē, viņi neko nevarot izdarīt bez mana iesnieguma. Pateicu, ka nekāda iesnieguma nebūs, bet, ja viņi neizlabos kļūdu un neatsūtīs pārrēķinu nedēļas laikā, kā arī nenorādīs par kādu summu viņi mani ir apkrāpuši, tad griezīšos PTAC, FKTK un vēl masu mēdijos un tad jau šo jautājumu risinās citi.
Jā, un par tās mistiskās vēstules datumu tāpat neviens nespēja atbildēt. Uz vēstules nav arī viņu lietvedības numura, kuram normāli tur vajadzētu būt.

Piektdiena, 14. Sep 2012, 08:22
[info]la_cumparsita

Jā, taisnība, zinu, kā tas notiek. Arī mutiski un arī uz darbinieku iesnieguma pamata. Un nekvalitatīva pakalpojuma gadījumā nav klienta atbildība, bet gan pakalpojuma sniedzēja atbildība. Zinu, arī, kā banka nekādā veidā man nav izrādījusi pretimnākšanu. Pirmajā tikšanās reizē, meitene man piedāvāja slēgt vienošanos par kredīta termiņa pagarināšanu, bet pat neieminējās, ka varētu novērst kļūdu un izrādīt man laipnību un piedāvāties labot kļūdu. Tā vieā - mēs atvainojamies un tas vairs neatkārtosies.
Es vispārinu, jā, banka zin savu kļūdu, jo tā vēstule, kura bez datuma, tā ir vadītāja parakstīta. Tātad - banka zin savu kļūdu! ...bet nelabo...