Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 13:20

Ar banku ir tā - pirms aptuveni 3 gadiem viņiem esot gadījusies misēklis, kā rezultātā viņi pamanījušies nopelnīt lielākus procentus.
Šodien gāju vēlreiz aprunāties jau ar konkrētiem jautājumiem un prasībām. Nē, viņi neko nevarot izdarīt bez mana iesnieguma. Pateicu, ka nekāda iesnieguma nebūs, bet, ja viņi neizlabos kļūdu un neatsūtīs pārrēķinu nedēļas laikā, kā arī nenorādīs par kādu summu viņi mani ir apkrāpuši, tad griezīšos PTAC, FKTK un vēl masu mēdijos un tad jau šo jautājumu risinās citi.
Jā, un par tās mistiskās vēstules datumu tāpat neviens nespēja atbildēt. Uz vēstules nav arī viņu lietvedības numura, kuram normāli tur vajadzētu būt.

Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 23:12
[info]daciiit

bet iesniegumu jau tu raksti kaa fakta konstataaciju-bankai vajag juridisku pamatu naudas atmaksai,citaadaak vinji nevar paarskaitiit tev neko. Tas jau ir visur-man arii atljauj naudu atdot klientam tikai peec suudziibas,nevis vinsh atnaak un mutiski informee, ka pakalpojums nav kvalitatiivs. + es pati rakstiiju iesniegumu, kad paarmaksaaju krediitu un vinji man atdeva naudu atpakalj :)