Piektdiena, 14. Sep 2012, 00:42
[info]kreiza

Daciit komentārs augstāk- piekrītu tam. Protams, nekādu naudu par iesniegumu viņiem nevajadzētu pieprasīt. Nevienā vietā šādas lietas nekārto mutiski. Tu vispārini- banka zin kļūdu. Ir kāds konkrēts cilvēks, kas ir informēts par šo kļūdu, bet vajag iedarbināt visu ķēdīti, lai kļūda tiktu novērsta. Iespējams, to var izdarīt arī tas konkrētais cilvēks, bet iespējams, ka viņam nav tādu pilvaru, un vajag Tavu iesniegumu. Tu tak esi strādājusi klientu apkalpošanā. Ja darbs būtu izdarīts nekvalitatīvi un būtu jāpārdara, tak jau arī būtu vajadzīgs iesniegums?

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.