|
Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 13:20
Ar banku ir tā - pirms aptuveni 3 gadiem viņiem esot gadījusies misēklis, kā rezultātā viņi pamanījušies nopelnīt lielākus procentus. Šodien gāju vēlreiz aprunāties jau ar konkrētiem jautājumiem un prasībām. Nē, viņi neko nevarot izdarīt bez mana iesnieguma. Pateicu, ka nekāda iesnieguma nebūs, bet, ja viņi neizlabos kļūdu un neatsūtīs pārrēķinu nedēļas laikā, kā arī nenorādīs par kādu summu viņi mani ir apkrāpuši, tad griezīšos PTAC, FKTK un vēl masu mēdijos un tad jau šo jautājumu risinās citi. Jā, un par tās mistiskās vēstules datumu tāpat neviens nespēja atbildēt. Uz vēstules nav arī viņu lietvedības numura, kuram normāli tur vajadzētu būt. Ceturtdiena, 13. Sep 2012, 22:21 la_cumparsita
Nav normāli, ka banka zin par savu kļūdu, bet cenšās to noklusēt. Būtu tikai lojāli pret savu klientu, ja redzot kļūdu, tā tiktu novērsta, bet tas nekādā veidā netika darīts. Un iznāk, ka man tagad jābūt iniciatoram - negribu būt mazā muļķe, kuru apkrāpj, tāpēc rātni rakstu visādus papīrus - iesniegumus un vienošanās, par kurām visdrīzāk paprasīs naudu vai atvilks no konta, jo iesniegums taču. Tas IR nepareizi. Piektdiena, 14. Sep 2012, 00:42 kreiza
Daciit komentārs augstāk- piekrītu tam. Protams, nekādu naudu par iesniegumu viņiem nevajadzētu pieprasīt. Nevienā vietā šādas lietas nekārto mutiski. Tu vispārini- banka zin kļūdu. Ir kāds konkrēts cilvēks, kas ir informēts par šo kļūdu, bet vajag iedarbināt visu ķēdīti, lai kļūda tiktu novērsta. Iespējams, to var izdarīt arī tas konkrētais cilvēks, bet iespējams, ka viņam nav tādu pilvaru, un vajag Tavu iesniegumu. Tu tak esi strādājusi klientu apkalpošanā. Ja darbs būtu izdarīts nekvalitatīvi un būtu jāpārdara, tak jau arī būtu vajadzīgs iesniegums? Piektdiena, 14. Sep 2012, 08:22 la_cumparsita
Jā, taisnība, zinu, kā tas notiek. Arī mutiski un arī uz darbinieku iesnieguma pamata. Un nekvalitatīva pakalpojuma gadījumā nav klienta atbildība, bet gan pakalpojuma sniedzēja atbildība. Zinu, arī, kā banka nekādā veidā man nav izrādījusi pretimnākšanu. Pirmajā tikšanās reizē, meitene man piedāvāja slēgt vienošanos par kredīta termiņa pagarināšanu, bet pat neieminējās, ka varētu novērst kļūdu un izrādīt man laipnību un piedāvāties labot kļūdu. Tā vieā - mēs atvainojamies un tas vairs neatkārtosies. Es vispārinu, jā, banka zin savu kļūdu, jo tā vēstule, kura bez datuma, tā ir vadītāja parakstīta. Tātad - banka zin savu kļūdu! ...bet nelabo... Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:22 la_cumparsita
Lielās emocijas ir pāri - rakstu iesniegumu, jo arī nosūdzāmajās iestādēs mani bez tā neņems par pilnu... Ehhh, kā jālauž sevi. Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:24 kreiza
Nu tad beidzot :) Lai veicas! Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:31 kreiza
Es te tā padomāju- drīzāk ir vērts šo situāciju publiskot, lai citi arī pārbauda, kas viņiem notiek... Bet cīnīties par iesniegumu (ne) rakstīšanu tiešām jēga nav ;) Piektdiena, 14. Sep 2012, 11:33 la_cumparsita
Jā, taisnība, domāju, ka palūkošos, ko banka iesāks un tad pametīšu šo stāstiņu kādam ziņu portālam. |