Comments: |
| From: | src |
Date: | 2. Jūnijs 2016 - 19:51 |
---|
| | | (Link) |
|
Kas ir tas mistiskais genderistu stils?
Prasības, kas liks ievērot 50+ dažādu sociālo dzimumu vajadzības, kuri ar Stambulas konvenciju tiek pielīdzināti bioloģiskajiem. Kādas būs šīs prasības, šobrīd, var tikai iedomāties, bet ja genderismu sāks ieviest, tad prasības būs.
| From: | src |
Date: | 3. Jūnijs 2016 - 08:00 |
---|
| | | (Link) |
|
paranoid much? ejam uz http://www.lm.gov.lv/text/2106, pēc tam uz http://www.lm.gov.lv/upload/berns_gimene/bernu_tiesibas/stambulas_konvencija_02.11.15.pdf un lasām: "c) ar terminu „sociālais dzimums (dzimte)” tiek saprastas sociālās lomas, uzvedība, nodarbošanās un īpašības, ko konkrēta sabiedrība uzskata par atbilstošām sievietēm un vīriešiem;" tad http://www.lm.gov.lv/upload/berns_gimene/bernu_tiesibas/paskaidrojosais_zinojums_02.11.15.pdf: Šajā Konvencijā ar terminu „sociālais dzimums (dzimte)”, kura pamatā ir divi bioloģiskie dzimumi – vīriešu un sieviešu –, saprot sociālās lomas, uzvedību, nodarbošanos un īpašības, ko konkrēta sabiedrība uzskata par atbilstošām sievietēm un vīriešiem. Pētījumi liecina par to, ka konkrētas lomas un stereotipi vairo nevēlamu un kaitīgu praksi un veicina to, ka vardarbība pret sievietēm tiek uzskatīta par pieņemamu. Lai atbrīvotos no šādām dzimumu sociālajām lomām, 12. panta 1. punktā noteikts, ka vispārējais pienākums, lai novērstu vardarbību, ir izskaust tādus aizspriedumus, paražas, tradīcijas un jebkādu citu praksi, kuru pamatā ir ideja par sieviešu nepilnvērtību vai dzimumu sociālajām lomām, kas padarītas par stereotipiem. Citviet Konvencijas tekstā noteikts, ka vardarbības upuru aizsardzības un atbalsta pasākumu pamatā jābūt dzimumu līdztiesības principam atbilstošai izpratnei par to, kas ir vardarbība pret sievietēm un vardarbība ģimenē. Tas nozīmē to, ka, lai atbilstoši reaģētu uz šo sarežģīto parādību, šādas vardarbības gadījumi jārisina, ņemot vērā valdošo līdztiesības trūkumu starp sievietēm un vīriešiem, pastāvošos stereotipus, dzimumu sociālās lomas un sieviešu diskrimināciju. Termins „sociālais dzimums (dzimte)” saskaņā ar šo definīciju neaizstāj Konvencijā izmantotos terminus „sievietes” un „vīrieši”.Tev liekas, ka šie "sociālie dzimumi" ir kāds īpašs bioloģiskā dzimuma aizvietotājs/ono, vai vēl kaut kas tamlīdzīgs? Kāpēc? Vai tad nav skaidri un gaiši uzrakstīts, ka ar šo apzīmē sociālās lomas nevis kaut ko bioloģisku?
liberastus much? Ejam uz https://www.tm.gov.lv/lv/aktualitates/tm-informacija-presei/juridiska-analize-par-stambulas-konvencijas-iespejamo-ietekmi-uz-latvijas-tiesibu-sistemuun lasām: Arī no Stambulas konvencijas Skaidrojošā ziņojuma izriet, ka Konvencijas 3.panta c)punktā ietvertē “gender” definīcija skaidro, ka bez bioloģiskā dzimuma – vīrietis un sieviete – ir arī sociāli konstruētas lomas, uzvedība, nodarbošanās, ko konkrēta sabiedrība uzskata par atbilstošām sievietēm un vīriešiem. Jēdziena “gender” definīcija neesot jāsaprot kā tāda, kas aizvieto šajā Konvencijā lietotos vārdus “sieviete” un “vīrietis”. Vairāk neko Skaidrojošais ziņojums par šīs definīcijas izpratni nepaskaidro, taču piebilst, ka, lai tiktu vaļā no šiem sabiedrības uzskatiem, Konvencijas 12.panta pirmā daļa jau konkrēti nosaka, kas valstīm jādara, proti, tām jāveic visi vajadzīgie pasākumi, lai veicinātu izmaiņas sociālās vides unkultūras noteiktajos sieviešu un vīriešu uzvedības modeļos nolūkā izskaust aizspriedumus, paražas, tradīcijas un jebkādu citu praksi, kuras pamatā ir ideja par sieviešu nepilnvērtību vai par sieviešu un vīriešu lomām, kas padarītas par stereotipiem. 59 Norāde uz to, ka “gender” definīcija nav jāsaprot kā sinonīms vārdiem “sieviete” un “vīrietis” norāda uz to, ka Stambulas konvencija nepārstāv to “gender” skaidrojumu, par kuru līdz šim starptautiskajās tiesībās ir bijis panākts valstu konsenss. Stambulas konvencija iet daudz tālāk jēdziena “gender” izpratnē, pieļaujot radikālo iztulkošanas metodi.Sociālie dzimumi(genderi) tiek pielīdzināti bioloģiskajiem(kā es rakstīju), nevis aivieto(kā pats rakstīji, trolli nolāpītais), kam arī aicinu cilvēkus iedomāties iespējamās sekas katram savā ikdienā. p.s. Jebkāda juridiskās analīzes noniecināšana, vai teksti par personālijām tiks uzskatīti par liberastisku troļļošanu.
| From: | src |
Date: | 3. Jūnijs 2016 - 15:52 |
---|
| | | (Link) |
|
Tu man citē analīzi, es tev citēju avotu un piedāvāju domāt pašam.
Kas tev nepatīk "tām jāveic visi vajadzīgie pasākumi, lai veicinātu izmaiņas sociālās vides unkultūras noteiktajos sieviešu un vīriešu uzvedības modeļos nolūkā izskaust aizspriedumus, paražas, tradīcijas un jebkādu citu praksi, kuras pamatā ir ideja par sieviešu nepilnvērtību vai par sieviešu un vīriešu lomām, kas padarītas par stereotipiem"?
"Norāde uz to, ka “gender” definīcija nav jāsaprot kā sinonīms vārdiem “sieviete” un “vīrietis” norāda uz to, ka Stambulas konvencija nepārstāv to “gender” skaidrojumu, par kuru līdz šim starptautiskajās tiesībās ir bijis panākts valstu konsenss. Stambulas konvencija iet daudz tālāk jēdziena “gender” izpratnē, pieļaujot radikālo iztulkošanas metodi." ?? WTF. Kā var sociālo dzimumu saprast kaut ko vairāk kā radikālāk par definīciju? Kādas tad ir tās iespējas pēc "radikālās iztulkošanas metodes"?
Piedāvāju iespēju iepazīties ar vairāk kā vienu viedokli par genderisma tēmu, šajā gadījumā ar juridisko zinātņu doktores Baibas Rudevskas veikto analīzi par Stambulas konvencijas iespējamo ietekmi uz Latvijas tiesību sistēmu.
Domāt nozīmē meklēt atbildes. Mans jautājums šobrīd ir - kādas sekas dēļ šīs konevncijas sagaida mūs pēc tam, kad nāksies to pildīt radikālakajā iespējamajā veidā?
Un protams iedomājaties savu bērnu jautājumus un rīcību, pēc genderisma ieviešanas bērnudārzā/skolā/ikdienā.
| From: | src |
Date: | 3. Jūnijs 2016 - 23:20 |
---|
| | | (Link) |
|
Nu vecīt, es uzdodu konkrētus jautājumus par tēmu ar citātiem (cik saprotu, no tās pašas analīzes), bet tu mani sūti uz vispārīgu iepazīšanos ar analīzi un piemini kaut kādu mistisku radikālisms. Ko tu pīpē?
1. Tavi citāti ir no Stambulas konvencijas. 2. Mans citāts ir no šīs konvencijas analīzes.
Lūk arī liberālradikālisms savā visizplatītākajā izpausmē - personīga troļļošana, mēģinot vainot narkomānijā. Tātad src=liberālradikāļu trollis. Jautājums paliek - apmaksāts, vai idejiskais.
Uz pirmo jautājumu atbildēju. Otrais par paranoīdu - troļļošana. Trešais atbildēju - nē nav, ko arī pirms tam neapgalvoju, bet src nezkapēc piesen man. Principā troļļošana, bet nu labi, kam negadās sajaukt. Ceturtais izriet no trešā. Piektais, tāpat izriet no trešā. Sestais - šajā gadījumā runa ir par genderismu, kas piesegts ar sieviešu tiesībām, attiecīgi runāsim par grāmatas saturu, nevis vāku noformējumu. Septītais - ja WTF ir jautājums, tad derētu precizēt, vai ED(latviski). Astotais Kā var sociālo dzimumu saprast kaut ko vairāk kā radikālāk par definīciju? citāts no analīzes Jēdzienu “gender” ikdienas sarunās medz saprast kā sinonīmu vārdam “dzimums”(angl. – sex). 44 Tomēr šāda izpratne nu jau ir maldīga, jo “gender” jēdziens nemitīgi mainasavu saturu, tajā šobrīd jau ielasot “gender” sociālās teorijas nostādnes. Jēdzienam “gender”šobrīd ir divas iespējamās iztulkošanas metodes 45 : 1) Mērenā iztulkošanas metode (kas nu jau sāk novecot) – saskaņā ar to”gender”(“dzimte”) ir bioloģiskā dzimuma (vīrietis vai sieviete) sekundārā projekcija sociālās dzīvesjomā. Tas nozīmē, ka sabiedrība no sievietes sagaida sievišķīgu uzvedību un no vīrieša –vīrišķīgu uzvedību. Šajā izpratnē “gender” jēdziens ir neitrāls un pat akceptējams. 2) Radikālā iztulkošanas metode – saskaņā ar to”gender” (“dzimte”) ir tīrs sociālskonstrukts, kuram nav nekāda sakara ar bioloģisko dzimumu. Katrs var sev izvēlētiesatbilstošu “gender” jeb “dzimti”, neatkarīgi no sava bioloģiskā dzimuma. Lai pilnībā saprastu domu nāksies lasīt analīzi vismaz no 16 lidz 23 lapaspusei, bet vēlams visu. Devītais Kādas tad ir tās iespējas pēc "radikālās iztulkošanas metodes"? Nevis iespējas, bet iespējamās sekas katra cilvēka dzīvē. Kas arī ir mans sākotnējais jautājums(lasīt šīs diskusijas sākotnējo ierakstu). Desmitais prasta troļļošana.
Tātad, esi uzdevis daudz jautājumu, bet neesi pat mēģinājis aizdomāties un atbildēt uz manu sākotnējā ieraksta jautājumu. No kā varu izdarīt secinājumu, ka jebkurš atšķirīgs viedoklis, jums liberālradikāļiem, ir kā sarkana lupata bullim.
| From: | src |
Date: | 6. Jūnijs 2016 - 12:00 |
---|
| | | (Link) |
|
Labi, sāksim no sākuma.
Es tiešām negribu tevi aizvainot, bet saprast konkrēti ko domā un kāpēc tā domā. Manas reakcijas uz tekstu (piem. wtf), ir tiešām tas manas īstās reakcijas, kas man notiek, jo nesaprotu.
Par numurētajām atbildēm nevaru apgalvot, ka 100% pareizi saprotu atbilstību starp maniem komentāriem un tavām atbildēm. Būtiskākais jau acīmredzot ir termina sociālā dzimuma izpratne, kas, cik saprotu, ir pamatā "genderistu stilam".
Sāksim šķetināt - lai varētu atbildētu uz tavu jautājumu: "Vai spējat iedomāties: skolas/bērnudārza izlaidumu genderistu stilā?", es uzdevu jautājumu, kas ir tas genderistu stils.
Saņēmu atbildi: "Prasības, kas liks ievērot 50+ dažādu sociālo dzimumu vajadzības, kuri ar Stambulas konvenciju tiek pielīdzināti bioloģiskajiem. Kādas būs šīs prasības, šobrīd, var tikai iedomāties, bet ja genderismu sāks ieviest, tad prasības būs." Diemžēl no tās nekādi nevaru saprast, kas ir tas genderistu stils.
Pēc sekojošās diskusijas laikam (cerams, pareizi) sapratu domu - tavs jautājums bija par to, kas notiks, ja gender (sociālais dzimums - par dzimti sauc analīzē, par sociālo dzimumu konvencijas tekstā, man labāk patīk pieturēties pie termina "sociālais dzimums") ir tīrs sociālskonstrukts, kuram nav nekāda sakara ar bioloģisko dzimumu un katrs var sev izvēlētiesatbilstošu “gender” jeb “dzimti”, neatkarīgi no sava bioloģiskā dzimuma?
Ja tā, tad varu atbildēt - puikas drīkstēs spēlēties ar lellēm, meitenes ar mašīnām. Vīrieši drīkstēs sēdēt mājās un audzināt bērnus, sievietes strādāt uz traktoriem un pelnīt lielāko daļu ģimenes ienākumu. Ievēro - drīkstēs, bet ne būs pienākums. Tāpat arī drīkstēs darīt pilnīgi otrādāk. Pēc savām katra individuālajām vēlmēm.
Vai tas ir kaut kas slikts?
Genderisms - 50+ dažādu sociālo dzimumu(genderi) ar Stambulas konvenciju tiek pielīdzināti bioloģiskajiem.
Nosauktās lietas notiek, ir atļautas, nav nososdītas arī tagad. Izskatās ka mērķis ir ieviest papildus sodu sistēmu, par "savādāko" ierobežošanu, pie reizes nosakot, ka tagad drīkstēs savas personīgās problēmas risināt pasludinot sevi par genderu, kas automātiski dos papildus, virsnormas, ekskluzīvu uzmanību, tiesības un valsts aizstāvību uz pārējo sabiedrības locekļu rēķina.
Ikdiena cilvēka dzīvē. Darbs, mājas, skola, sab.pasākumi, uz ielas, valsts un pasvaldību institūcijas, cits ko neierakstīju. Kā genderisma ieviešana atsauksies uz visām šīm dzīves sastāvdaļām, cik tas maksās no nodokļu un uzņemēju naudas, kādi papildus ierobežojumi pārējiem, dēļ dažiem "īpašajiem"? Šo visu var tikai iedomāties, jo nav nekādu konkrētu lietu par noteikumiem, prasībam, ES normām, genderu labturības nosacījumiem. Nav nekā, tikai plika deklerācija, kuru uzspiež pieņemt un konkrētās lietas pēc tam, kad būs par vēlu, jo parakstīts.
Tāpēc neparakstīt līdz brīdim, kamēr zināms kas tieši tiks prasīts, kurš par to maksās, cik obligāti, cik kropļojošas sekas būs bērniem dēļ šīs sviestainās konvencijas.
| From: | src |
Date: | 7. Jūnijs 2016 - 16:31 |
---|
| | | (Link) |
|
Vari man lūdzu paskaidrot:
1) Vispirms tu saki, ka "gender" var saprast tā radikālākajā formā kā: "tīrs sociālskonstrukts, kuram nav nekāda sakara ar bioloģisko dzimumu". Pēc tam saki: "50+ dažādu sociālo dzimumu(genderi) ar Stambulas konvenciju tiek pielīdzināti bioloģiskajiem".
Tad kā sanāk - ir vai nav kaut kāds sakars ar bioloģisko dzimumu? Vari lūdzu konvencijas tekstā citēt, kur ir kaut kāda šo sociālā dzimuma pielīdzināšana bioloģiskajam?
2) Vari lūdzu iedot piemēru kā varētu izskatīties šis apgalvojums praksē: " tagad drīkstēs savas personīgās problēmas risināt pasludinot sevi par genderu, kas automātiski dos papildus, virsnormas, ekskluzīvu uzmanību, tiesības un valsts aizstāvību uz pārējo sabiedrības locekļu rēķina"?
Kāpēc es to prasu - tāpēc, ka redzu apgalvojumu no sērijas: 1. Collect Underpants 2. ? 3. Profit
un es tiešām ļoti gribu saprast, kas ir tā jautājumzīme vidū. Atzīstu, ka varbūt esmu nedaudz stulbs un uzreiz nesaprotu.
| From: | src |
Date: | 7. Jūnijs 2016 - 16:48 |
---|
| | | (Link) |
|
Palasīju cītīgāk konvenciju.
Vienīgais teikums, kur minēts sociālais dzimums (bez definīcijas) ir: "3. Konvencijas dalībvalstis garantē to, ka, īstenojot šīs Konvencijas noteikumus, it īpaši veicot vardarbības upuru tiesību aizsardzības pasākumus, nenotiek nekāda diskriminācija neatkarīgi no tā, vai šādas diskriminācijas pamatā ir dzimums, sociālais dzimums (dzimte), rase, ādas krāsa, valoda, reliģiskā pārliecība, politiskie vai citi uzskati, nacionālā piederība, sociālā izcelsme, piederība mazākumtautībai, īpašums, izcelšanās, dzimumorientācija, dzimuma identitāte, vecums, veselības stāvoklis, invaliditāte, ģimenes stāvoklis, migranta vai bēgļa statuss vai cits statuss."
Vai no tā, ka nenotiek diskriminācija, tiešām izriet, ka tas "dos papildus, virsnormas, ekskluzīvu uzmanību, tiesības un valsts aizstāvību uz pārējo sabiedrības locekļu rēķina."?
Tač izlasi vienreiz juridisko analīzi, kuras adresi devu iepriekš, jo šobrīd nodarbojies ar kautkādu atsevišķu punktu izraušanu no kopējā teksta un pieprasi man skaidrojumu(starp citu krievu troļļu paņēmiens novērots ukraiņu forumos). Skaidrojot pa daļam, zūd kopējā jēga, tāpēc iepazīsties ar materiāliem un jautājumus par tēmu uzdod analīzes autorei, jo es meklēju atbildes uz saviem jautājumiem, nevis liberālradikāļu.
Par iepriekšējo komentāru: Atkal izvirzi kautkādus apgalvojumus un pieprasi man tos apstiprināt, skaidrot, noliegt. Par to kā varētu izskatīties īpašās attieksmes pieprasīšana, var jau novērot praidmaršos - cilvēki uzbāžas citiem ar savu īpašumu, aizmirstot, ka brīvība nav visatļautība un manuprāt šī konvencija veicinās sabiedrības naidošanos, jo dos iespēju sīkai, vājai sabiedrības daļai pieprasīt to, ko tā parastas(godīgas) konkurences apstākļos nespētu pati panākt. Tās ir manas domas, kas netiek balstītas rakstītos likumos, konvencijās, vai to analīzēs. Tikai dabiskā atlase.
| From: | src |
Date: | 8. Jūnijs 2016 - 16:07 |
---|
| | | (Link) |
|
Kā labi zini "liberrālradikāļu" un juristu aprindās konkrētā juridiskā analīze ir graša vērtē. Mēģināju lasīt, pēc otrās lapas sāka sāpēt galva. Un tieši tāpēc, ka tur nav konkrētības, pamatojumu, bet vienkārši demagoģija par tēmu.Kāds gan varētu būt sakars brīvības cīņas varoņiem ar Stambulas konvenciju.
Tāpēc arī cerēju, ka varbūt ir kāds labs cilvēks, kas var demonstrēt konkrētus argumentus ar pirkstu. Vismaz dažus citātus no analīzes redzēju, par tiem arī uzdevu precizējošus jautājumus.
Jā, es izvirzu apgalvojumus, jo es mēģinu saprast, vai tie apgalvojumi ir tava nostāja. Izklausās tā - A: āāā. viss ir slikti, liberālradikāļi uzbrūk ar 50it sociālajiem dzimumiem. B: vai slikti ir tāpēc ka X? A: ko tu man uzbāsies ar saviem apgalvojumiem un pieprasi tos apstiprināt, skaidrot, noliegt.
Acīmredzot ar šo var arī beigt šo diskusiju. Tiešām žēl, jo biju cerējis, ka varēšu dzirdēt kādus konkrētus argumentus.
Paldies par pēdējo rindkopu. Vismaz pēc tās skaidri redzama nostāja, kura tiešām ir pretrunā ar Stambulas konvencijas garu. Pēc šī viedokļa sanāk, ka "kam spēks, tam vara", savukārt konvencija prasa līdzvērtīgu attieksmi pret visiem. Tātad skaidrs, kāpēc noraidāma no tava viedokļa.
Tātad, liberālradikāļiem sāp galva no iepazīšanās ar savādāku viedokli - pierakstu. Secinājumus izdarīšu vēlāk.
Kā jau rakstīju - ja ir jautājumi par konvencijas analīzi, vērsies pie tās autores, arī ar pamatotu kritiku.
Uzdevi jautājumus, saņēmi atbildes, nekas nepatika, jo neatbilda liberalradikālisma ideāliem.
Cik sapratu, no konkrētiem argumentiem sāp galva un ar tiem tādejādi nesanāk iepazīties.
Manā skatījumā šī konvencija ir kaitīga, kaut ar to vien ka pie sieviešu tiesībām piekarināts genderisms, kas liecina par vēlmi slēptā veidā to ieviest likumdošanā.
Atkal izvirzi apgalvojumu, ko pozicionē kā manu(kam spēks, tam vara). Vai tiešām nespēj iztikt bez savu problēmu karināšanas citu viedokļos?
Kas ir Stamabulas konvencijas gars? Kāpēc tāda steiga pieņemot šādu strīdīgu dokumentu? Kapēc netiek skaidrots sabiedrībai valsts oficiālais viedoklis? Kāpēc netiek izvērtētas sekas, ko šī konvencijas radīs? Kā šī konvencija ietekmēs mūsu dzīvi?
Jautājumu kļūst tikai vairāk. Ja atbildes ir no sērijas: meitenes ar mašīnām, puikas ar lellēm, sievietes drīkstēs strādāt vīriešu darbus, kas pēc būtības ir muļķības, jo ja sieviete ir spējīga strādāt šos darbus, tad drīkstēja arī pirms konvencijas, tad atbildes uzskatāmas par demagoģiju bez konkrētības un pamatojuma. | |