05:27 pm
Grāmatā, ko tagad lasu "What we buy. The science of shopping" autors izvirza burvīgo pieņēmumu, ka sievietes vēsturiski/ģenētiski ir predisponētas uz iepirkšanos. Pie visa vainojamie akmens laiki, jo jau tad sievietēm ģimenes uzturēšanai bija jālasa ogas, saknes un sēnes. Gadu tūkstošos nekas nav mainījies. Mūsdienu sieviete pastaigājas pa veikalu ar precīzi tādu pašu apņēmību un nopietnību kā viņas pa pusei pērtiķveidīgā sence slāja pa mežu.
| From: | lux_y |
Date: | November 22nd, 2010 - 06:48 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tieši tā tagad sajutos :D
Kā viņš izskaidro brendomāniju?
| From: | shelly |
Date: | November 22nd, 2010 - 07:26 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Šajā grāmatā par brendiem nekā nav, tur ir par vides psiholoģiju - par to, kā sakārtot mantas, lai rokas pašas sniegtos kaut ko iepirkt utt.
Kad izlasa šitādu grāmatu, tad ieiet veikalā un visi triki kā uz delnas!
| From: | shelly |
Date: | November 23rd, 2010 - 07:43 am |
---|
| | | (Link) |
|
Var paraut veikalnieku aiz piedurknes un teikt "vecais, tev viss galīgi garām! Zini, kāpēc tās bumbas neviens nepērk? A tu noliec viņas dziļāk, viss aizies kā smērēts!"
| From: | viipsna |
Date: | November 23rd, 2010 - 09:36 am |
---|
| | | (Link) |
|
es savlaik palīdzēju gatavot mācību materiālu "patērētāju uzvedība". salasījos tā, ka man negribējās neko pirkt. neko! likās, ka tas viss tikai tāpēc, ka ar mani manipulē!
Mēs ar kolēģi kādreiz apspriedām šo tēmu un mums pat radās teiciens, ka mēs pusdienlaikā ejam uz tuvāko veikalu "meklēt pārtiku". :D