Shelly -

Nov. 22nd, 2010

05:27 pm

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
(8 comments | Leave a comment)

Comments:

[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 22nd, 2010 - 07:21 pm
(Link)
Kā viņš izskaidro brendomāniju?
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:November 22nd, 2010 - 07:26 pm
(Link)
Šajā grāmatā par brendiem nekā nav, tur ir par vides psiholoģiju - par to, kā sakārtot mantas, lai rokas pašas sniegtos kaut ko iepirkt utt.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:November 22nd, 2010 - 07:28 pm
(Link)
Kad izlasa šitādu grāmatu, tad ieiet veikalā un visi triki kā uz delnas!
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:November 23rd, 2010 - 07:43 am
(Link)
Var paraut veikalnieku aiz piedurknes un teikt "vecais, tev viss galīgi garām! Zini, kāpēc tās bumbas neviens nepērk? A tu noliec viņas dziļāk, viss aizies kā smērēts!"
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:November 23rd, 2010 - 09:36 am
(Link)
es savlaik palīdzēju gatavot mācību materiālu "patērētāju uzvedība". salasījos tā, ka man negribējās neko pirkt. neko! likās, ka tas viss tikai tāpēc, ka ar mani manipulē!
(Reply to this) (Parent)