efix ([info]efix) rakstīja,
@ 2006-11-21 13:20:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis:angry

Man neiet.
Ļoti tracina tas, ka lietotāji nespēj noformulēt un/vai paskaidrot, kas tieši neiet saistībā ar internetu, datoru, printeri etc. Teksts "man neiet" un "man nesūtās" nedod pilnīgi neko. Tur var būt 100 un 1 iemesls problēmai. Bet nē - viņi uzskata, ka man tas ir jāzin jau tikai vien izdzirdot tekstu "NEIET".



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]lux_y
2006-11-21 13:24 (saite)
Ja TU par to atbildi, tad TAVS uzdevums ir noskaidrot problēmu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]efix
2006-11-21 13:30 (saite)
Bullshits.

1) tas ir taapat kaa zinju ievietoshana maajas lapaa 1.2.3.
2) Man vajag ko vairaak zinaat - kad suutiits, uz kurieni suutiits, kaa izpauzhas "nevar nosuutiit jau divas nedeeljas".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2006-11-21 13:52 (saite)
Nu ja, bet to jau var paprasīt :) Man ar darbs no tā sastāv...:) Brīžiem psihologa darbs :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]efix
2006-11-21 13:59 (saite)
Jaa, var. Un tas tiek dariits, bet nesaprotu, KAAPEEC tie lietotaaji peec vairaakaam reizeem (un pat gudraaki lietotaaji par average) nespeej saprast, ka probleemas formuleejums "NEIET" nekaadi probleemas aatraakaa atrisinaashanaa nepaliidzees?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kreiza
2006-11-21 14:45 (saite)
Varbūt viņi gaida uzvedinošus jautājumus? Varbūt grib parunāties? :) Tā kā man viens lietotājs paziņoja, ka viņam laiks esot līdz 20 :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ee
2006-11-21 13:33 (saite)
a, kas Tu esi sysadmins?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]efix
2006-11-21 13:34 (saite)
Jaa, viss vienaa. Sisadmins, serveru operators, teh spec rakstiitaajs, proj vadiitaajs utt utjp.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lux_y
2006-11-21 13:55 (saite)
Tādā gadījumā ir jāpieņem darbā cilvēks, kas novērš neiet/nestrādā problēmas. Nevis jāizliekas par supermenu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]efix
2006-11-21 13:58 (saite)
Varu arii nestraadaat. Vispaar.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]piccolo
2006-11-21 14:28 (saite)
nesatraucies, tu neesi diezko gudra. :)

šeit ir problēma, ka tiek zaudēts laiks un enerģija jo "klients" nespēj paskaidrot kas viņam par problēmu.

tu aizej pie ārsta un saki "man kaut kas sāp, dariet kaut ko?".. "ārsts izbola acis un prasa, a kas jums sāp?".. "man sāp un viss, DARI KAUT KO"..

kurš te ir vainīgs un nepilda savus darba pienākumus? ārsts? protams, ārsts izmeklēs, izlaidīs cauri visām sonogrāfijām un iespējams atklās, ka sāp zobs, bet tas aizņems veselu dienu un noslogos slimnīcas resursus. galu galā, klients par to visu samaksās. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lux_y
2006-11-21 15:27 (saite)
diezgan nesakarīgs salīdzinājums

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lux_y
2006-11-21 15:33 (saite)
Salīdzināt divas pilnīgi atšķirīgas situācijas var vienmēr. Un atrast attaisnojumu, kāpēc kaut ko negribu/nevaru izdarīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]piccolo
2006-11-21 15:38 (saite)
situācijas ir identiskas. abās ir svarīgi cik daudz klients/pacients paskaidro, kas tieši ir noticis, kas sāp, vai kur sāp. vai tev neiet e-pasts, vai words un kas rādās ekrānā. :)

principā nekas jau tur nav. gan ārsts, gan arī šajā gadījumā normāls sysadmins uzdos papildus jautājumus līdz tiks noskaidrota problēma un potenciāls cēlonis tai.

stulbums jau rodās tikai tad, kad kāds uzskata, ka kādam citam viss ir jāzin un ir tikai jāsvilp vai jābļauj un visam ir jānotiek pašam par sevi. :)

kamēr gan viena, gan otra puse ir neuzvilkta, neslinka un kontruktīva viss atrisinās sekunžu laikā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dormeo
2006-11-21 19:03 (saite)
pag pag, ja es saku, ka man nesūtās īmeili tad es jau pasaku to ka man sāp vēders. es taču nevaru zināt kas viņam jāzina lai noteiktu diagnozi. tad arī gaidu, lai pajautā ko atbildēt. kad tad man jāuzskaita visas iespējamās pašas iedomātās versijas - ka man nesūtās meili ārā no pastkastes, kad es rakstu vēstules tiem, kas manā adrešu grāmatiņā un arī atbildot nesūtās un arī tad ja lietoju garumzīmes un arī ja nelietoju garumzīmes un ja nepievienoju failus arī tad un ja internets nav ieslēgts arī neiet.
- nu taču, profesionālim uzreiz radīsies versijas un viņš uzdos uzvedinošus jautājumus. es piem. no tās dzelžu kastes ne sūda nesaprotu, es pat nezinu kur varētu būt vaina, ja neiet internets - varbūt tas visā pilsētā, varbūt man kāds vīruss vatever, es taču nevaru iedomāties pat. nu bļinnn.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]piccolo
2006-11-21 19:07 (saite)
protams, tev jau arī tas nav jāzin. runa jau bija par "MAN NEKAS NEIET" veida cilvēkiem. :)

negribu teikt ka nav 101 sūdīga sysadmina kas savu nekompetenci slēpj aiz "jūs visi esat stulbi, jūs neko nesaprotat".

uzvar kurš skaļāk bļauj. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]efix
2006-11-22 09:53 (saite)
Nu tas, ka pasaka, ka "nesuutaas epasts" ir mazliet vispaariigi teikts, bet protams, ar jautaajumiem jau var saprast, kas tieshi neiet. Bet aatraakai probleemas identificeeshanai labaak ir teikt "epasti staav outboxaa", "naak pazinjojumi atpakalj no epasta servera", "nevaru konkreetam lietotaajam nosuutiit", "nospiezhu suutiit, nekas nenotiek" wai kaut kaa taa.

Un visas iespeejamaas versijas nav jaasauc. Jo taa nemaz negadaas:)

Un par to tekstu "neiet internets" ir bijushas tiik daudz versiju. Lielaakoties lietotaaji zem vaardiem "neiet internets" pasleepj to, ka neiet kaada konkreeta programma, jo tici man, labs administrators diezgan aatri zinaas, ka visai iestaadei nav interneta.. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]efix
2006-11-21 15:40 (saite)
Un es veelreiz saku, ka man nav runa par to, ka es negribu to izdariit. Prieciigi lieotaaji = mazaak ruupju, laimiigaaks admins.

Tachu, kaa es varu buut prieciigs, ja lietotaaji tikai zvana un kliedz: man neiet. dari kaut ko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]piccolo
2006-11-21 14:25 (saite)
tavs uzdevums ir viņus iemācīt būt gudrākiem. :)

(Atbildēt uz šo)


[info]species
2006-11-21 15:30 (saite)
vislabāk man patīk, kad saka, ka pirmstam parādījās kautkāds paziņojums un kautko nospiedu :DDD

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]piccolo
2006-11-21 15:39 (saite)
hehe, vai arī sēž klusu un nesaka neko. viss pats no sevis. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]efix
2006-11-21 15:41 (saite)
jaa, un ej nu saproti kas par pazinjojumu, kaada kljuuda utt utjp.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chiry
2006-11-21 22:56 (saite)
hehe... man viens klients no Bukultiem bija, kurš vislaik zvanīja ar problēmām savām un nekādi nevarēju atšūt! Un galvenokārt ka tās bija viņa vainas dēļ radušās - neiesprausts patchcable, switch'ā atslēgts konkrētais lietotājs (nezinu,nahren kāds līdis skapī bija), LAN setingi kkādi *&^zinkādi... Un vienreiz viņš dabuja uz mani lamāties, ka nespēju novērst viņa "tīkla problēmu", jo redz viņam neejot nets, kas galu galā noskaidrojās - nets iet, viss ir kārtībā, neiet tikai Skype, kuru viņš vislaik izmisīgi cenšās palaist darbībā, bet tam ne silts ne auksts... Un redz neiet internets bļadj... novērs problēmu... :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scope
2006-11-22 11:31 (saite)
atsauc atmiņā i-netā klejojošo "internet help desk" audio failiņu :)

man ar ir gadījušies daži, pat it kā sakarīgi IT cilvēki, kuri, tā starp citu, mēģināja izveikt arī dažas aplikācijas testēšanas funkcijas - rezultātā no klienta iegūstam lauzītā angļu valodā noformētu test report, un ej nu tagad saproti, ko šams ir mēģinājis izdarīt un ar kādiem datiem rodas kļūdas...

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?