minies pa bruģi!!! | 8. Maijs 2009 @ 13:36 |
---|
forši. mums Dobelē būs jauns veloceliņš. :)
bruģi ir dažādi! akmens ir izturīgāks par asfaltu pret nodilumu! ja radīsies bojājumi kā piemēram izskalojumi, tad vieglāk, ātrāk un lētāk arī remontējams!
kādas problēmas, jeb bruģis asociējas tikai ar miroņgalvām?
un tagad parādi man, kur es esmu kaut ar vienu vārdu teikusi, ka tas nav dažāds? Par ko cepiens?
droši vien nesapratu precizējuma būtību!
saņemtajam skaidrojumam pilnīgi puiekrītu! bruģēts! ;)
Brugjis jau tehniski un finansiaali arii var buut paaraaks par asfaltu, bet pameegjini pa taadu ar skrituleneem pabraukt.
tur kaut kur bija minēts, ka tas būs skeitceliņš vai skrituļceliņš? ;) nē! tas ir veloceliņš! un kāda problēma pa mazo bruģi ar skeitu vai skrituli braukt? drusku drebelīgs jā, bet imho ar nanoritentiņiem būs grūti arī uz asfalta ;D
Peec vakareiropas pieredzes velocelinji (neskatoties uz to nosaukumu) ir paredzeeti visiem nemotorizeetajiem transportiem, gaajeejiem, skrituljsleepotaajiem, nuujotaajiem utt. Brugjis ir vieniigais iemesls, kaapeec Ventspilii neskrituljoju, daru to tikai riigaa..
emm - LIAA ir tie, kam būtu jāuzrauga ieviešana
uzraksti viņiem priekšlikumu kā sabiedrības pārstāvis, jo tur ir arī Latvijas budžeta līdzfinansējums iekļauts, ka vajadzētu pārskatīt projekta realizācijas gaitā kaut kādus kritērijus
vot kritēriji tev jāizdomā pašam, lai būtu gan a) videi draudzīgi kā bruģis un b)skrituļotājiem ērti
jo neņemos apgalvot, bet noteikti ka var atrast vēl kādu paŗvietošanās transportlīdzekli ar vēl mazākiem ritentiņiem
lai gan vēl līdz galam neesmu izpratis problēmas būtību - nu drebeļo, bet uz priekšu ta iet? - bet vai tad tas ir letāli un vai nav atkarīgs no bruģa veida (esmu redzējis gan ar perfekti asām šķautnēm gan ar noapalotām un tās tad varētu sagādāt imho problēmas - bet tā neredzu kontra bruģim)
Man patiik Tava atbilde. Konkreeti un konstruktiivi. Bet nedomaaju, ka pleesiishu matus shaa deelj, jo gluzhi vienkaarshi - mani tas neskar un ir taalu no manis. Cita lieta ir tas cipars, par kaadu buuvees. Normaali brugji klaaj (laukumos, ielaas) pa apm. 37-40Ls/m2 uz ieprieksheeja seguma un pa ~55Ls/m2 nesagatavotaa platiibaa. Un nedomaaju, ka velocelinjam ir nepiecieshama grunts rakshana 1,5 metru dziljumaa un n shkjembu kaartas apakshaa, nav taas slodzes tur tik lielas. Bet par roljikiem (sheit es nerunaaju par parka in-line) uz brugja ir taa, ka pirmkaart, gruutaak ripo, ir vairaak jaaatsperas ar kaajaam. Otrkaart, kapitaali dod pa celjiem (pat ar miikstiem riteniishiem) un treshkaart, aatraak nodilst ritentinji un nolietojas gultnji. Tas taapat kaa nodarboties ar distanchu sleposhanu pa dubljiem.
man jau vienalga, man nav pat velosipēda. :DDD mums jau tur ir diezgan ģeniāls celiņš - puse gājējiem, puse riteņbraucējiem. un salikti skaisti soliņi. riteņbraucēju pusē (!). tā lai forši visiem pēdas nobrauc nost.
kaut kur tur gar krievu skolu, ja neko nejaucu un pareizi atceros
turklāt - vai tad pa to gludo bruģi nav gana ērti braukt?
tas tā uzsvaram bija domāts, ka neba nu kaut kāds parasts, bet bruģēts. Nu tā, lai viss pačotna :D
|
From: | maris |
Date: |
8. Maijs 2009 - 14:00 |
|
|
|
(Link) |
|
Nezinu, cik maksā bruģis, bet ja tas ir lētāks par asfaltbetonu, tad vārds bruģis ir pieminēšanas vērts.
From: | piepz |
Date: |
8. Maijs 2009 - 14:55 |
|
|
|
(Link) |
|
Bruģis ir dārgāks. Toties tas ir vieglāk ekspluatējams. Remontdarbu laikā izcel bruģakmeņus un pēc tam smuki atliec atpakaļ. Nevis n-tie ielāpi kā ir gandrīz visur Rīgā..
Dobelē vienkārši ir bruģa rūpnīca. mums tagad arī asfaltā bedres aizlāpa ar bruģi. izskatās gana amizanti. :D
|
From: | spike |
Date: |
8. Maijs 2009 - 13:42 |
|
|
|
(Link) |
|
O, vai nav jauki viens metrs izmaksā 160 LVL, līdz ar to es piesakos uz 10 metru izbūvi 10 mēnešos. Strādāju katra mēneša pēdējā svētdienā.
|
From: | spike |
Date: |
8. Maijs 2009 - 13:43 |
|
|
|
(Link) |
|
Papildus jautājums, vai baltas līnijas novilkšana 1m metra atstatumā no ietves uz esošas brauktuves skaitās kā izbūve ?
pieņemts! - algu konsolidēti izmaksāšu 32 februārī katru gadu vienā maksājumā, lai netērētos uz banku pārvedumiem
un? kādas problēmas sagaidāmas? imho videi draudzīgākais risinājums salīdzinājumā ar ...
hehe, pirms pāris dienam stāigājoties pa Dobeles nomali ievēroju jaunu milzīgu bruģa rūpnīcu. pirmā doma bija, ka tagad jau visu dobeli nobruģēs ;>
|