pajautaa

« previous entry | next entry »
Apr. 12., 2005 | 02:00 pm
music: Royal Hunt - Intervention
posted by: lord_andrey in pajautaa

pametiet idejas, kāpēc virtuālajām personībām ir paaugstināts aizdomīgums un pazemināta uzticēšanās cilvēkiem?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {41}

from: [info]mikii
date: Apr. 12., 2005 - 02:07 pm
#

hmm, viena no versijām - ja personība ir virtuāla, ne tāda kā reālajā dzīvē( lai gan mēdz būt arī reālu personu virtuālie atspulgi, kā man ;)), šī personība sastāv no daļas izdomātu īpašību, kas realitātē neatbilst patiesajai personībai, kā arī dažas personības iezīmes var tikt slēptas, jo tās neatbilst virtuālajai personībai. tā kā cilvēks "parasti" visu mēra pēc sevis, tad "ja jau es slēpju un izliekos" nozīmē, ka "arī citi slēpjas un izliekas". no tā arī izriet paaugstināts aizdomīgums un pazemināta uzticēšanās...

Atbildēt | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:09 pm
#

hmm... šis variants varētu derēt... mēģināšu to kā apspēlēt... varbūt vēl kādas idejas?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mikii
date: Apr. 12., 2005 - 02:11 pm
#

otra ir nepatīkamāka - virtuālās personības nereti veidojas cilvēkiem, kuri dažādu iemeslu dēļ jau ir paranoiski un ar zemu uzticības līmeni cilvēkiem. tā ir kā bēgšana no reālās sabiedrības negatīvajām izpausmēm - internetā vismaz viņi man neko sliktu neizdarīs (kas gan nav gluži patiesi,jo psihe tiek traumēta tāpat vai pat vairāk)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:14 pm
#

jā, tā tas ir... bet to es rakstu pamatojumā, kādi cilvēki veido weblog'us un kāpēc veidojas virtuālās personības...

nu vairāk varbūt netiek traumēta, bet traumēta tiek tik un tā... vienīgi internetā pastāv iespēja aiziet no "kairinātāja" - traumējošā objekta... izslēgt čatu vai weblog'u... vai uzlikt banu...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mikii
date: Apr. 12., 2005 - 02:18 pm
#

mhmm, tieši tas piesaista sākumā - ja kas nepatiks, aivēršu un viss. bet ir viena cita nelaime - pieradums. virtuālajām personībām, kurām reālajā dzīvē, iespējams, ir komunikāciju problēmas, virtuālajā vidē beidzot ir kaut kādas attiecības ar cilvēkiem. pat ja viss tuvojas nelabvēligam rezultātam, pieradums pie virtuālās saskarsmes neļauj izbeigt to, līdz ar to iespēja aizbēgt, lai arī ir iespējama, praktiski netiek pielietota.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:19 pm
#

aha, paldies...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mikii
date: Apr. 12., 2005 - 02:20 pm
#

vienmēr laipni...

Atbildēt | Iepriekšējais


markizs

from: [info]markizs
date: Apr. 12., 2005 - 02:08 pm
#

lielākas iespējas uzdurties negantiem manjakiem un perversiem izvirtuļiem? :P

Atbildēt | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:10 pm
#

un ko viņi Tev izdarīs?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lorinch
date: Apr. 12., 2005 - 02:14 pm
#

sabojās garastāvokli..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:15 pm
#

arī labi... :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lorinch
date: Apr. 12., 2005 - 02:17 pm
#

ir nācies ar šitādu vienu maniakāli depresīvu satikties..sabojāja garastāvokli ne pa jokam..sabojāja dzīvi, bet es, dura, meģināju viņam palīdzēt...lai viņam vieglas smiltis..:(

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:19 pm
#

ugu... nu garastāvoklis man gluži diplomdarbam neder, bet ja šādi to traktēt, tad arī der...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lorinch
date: Apr. 12., 2005 - 02:21 pm
#

diplomdarbs? par maniakālajiem depresīvajiem un visādi citādi nenene?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:24 pm
#

par atšķirībām starp reālo un virtuālo personību...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lorinch
date: Apr. 12., 2005 - 02:27 pm
#

virtuālajai personai ir dots vairāk laika un līdzekļu, lai radītu sevi tādu, kādu uztvers citi..Reālajā dzīvē - cilvēku tu ieraugi tādu kāds viņš ir, uzreiz..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:29 pm
#

nu jā, tas ir apmēram tas, ko teica [info]mikii... tā tas ir...

Atbildēt | Iepriekšējais


honeybee

from: [info]honeybee
date: Apr. 12., 2005 - 02:14 pm
#

nukā, virtuāli izdrāzīs tavu virtuālo sniegbaltītes tēlu ;) domā, nesāp? ;D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]jerrym
date: Apr. 12., 2005 - 02:15 pm
#

grūti iedomāties lordu kā sniegbaltīti, kaut arī virtuālu :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:16 pm
#

man ar'... ;D

Atbildēt | Iepriekšējais


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:15 pm
#

sāp? es jau nezinu... ;D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]anilirem
date: Apr. 12., 2005 - 02:51 pm
#

tapeec, ka visi melo -.-

Atbildēt | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 02:54 pm
#

un dzīvē nemelo?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]anilirem
date: Apr. 12., 2005 - 03:10 pm
#

melo, melo!
bet virtuallajiem mazliet ticiibas vairaak ;) un ja melo, tad iet pa gaiss... -.- un vispaar www nedriixt ticeet nevienam vaardam ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 03:15 pm
#

ugu...

Atbildēt | Iepriekšējais


MaKo

from: [info]mako
date: Apr. 12., 2005 - 03:01 pm
#

Tu to, ka "virtuālajām personībām ir paaugstināts aizdomīgums un pazemināta uzticēšanās cilvēkiem"uzdod kā aksiomu. Nevaru piekrist. Vai nu spried pēc sevis, vai arī nav paveicies ar visrtuālo paziņu loku.

Atbildēt | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 03:15 pm
#

nespriežu pēc sevis... pats biju pārliecināts, ka ir tieši otrādi... un arī vairāki zinātniski pētījumi internetā rāda pretējo, bet manai izlasei tā ir sanācis...

rakstu diplomdarbu par virtuālās un reālās personības atšķirībām un pēc iegūtajiem rezultātiem (izlase bija 30 cibisti), tā sanāk... tāpēc jau jautāju, ka jūtos tā kā mazliet pārsteigts par rezultātiem un nevarēju izdomāt, kā tos interpretēt...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


MaKo

from: [info]mako
date: Apr. 12., 2005 - 03:21 pm
#

Aptauja, kuru veica internetā rādīja, ka 100% aptaujāto Latvijā lieto internetu?
Acīm redzot tava izlase nav reprezentabla.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 03:22 pm
#

man ir tieši "Sviesta ciba", nevis internets...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


MaKo

from: [info]mako
date: Apr. 12., 2005 - 03:59 pm
#

Pirmais teikums bija jox. Padomaa, par taa noziimi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 04:02 pm
#

es sapratu, ka tas bija joks... un izlase ir gan prezentabla un atbilst normālam sadalījumam...

Atbildēt | Iepriekšējais


Lyr

from: [info]lyrfeel
date: Apr. 12., 2005 - 06:25 pm
#

Es tā skatos, varbūt šajā jautājumā pārdomām Tev noderēs šis.
Bet izlasi līdz galam.... Garš, drūms, bet patiess.

Atbildēt | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 06:38 pm
#

da ne pārdomām, a diplomdarbam man tas ir vajadzīgs.. bet paldies... būs laiks, palasīšu...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lyr

from: [info]lyrfeel
date: Apr. 12., 2005 - 06:56 pm
#

Jā, es jau tā arī sapratu, ka diplomdarbam un biju domājusi, varbūt tā pārdomu viela diplomdarbam varētu būt noderīga. Ņem pa labu

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 10:42 pm
#

ugu, jebkurā gadījumā pateicos...

Atbildēt | Iepriekšējais


zhuu

from: [info]rikella
date: Apr. 12., 2005 - 10:18 pm
#

man liekas, ka tieši otrādi ir.

Atbildēt | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 10:44 pm
#

nu jā, es arī nodzīvoju savu mūžu pārliecībā, ka ir otrādi... pie tam, visi pētījumi, kas bija veikti Krievijā un ASV, liecināja par pretējo... bet iztestēju mūsu pašu cibistus un te lūk šāds rezultāts... tāpēc jau jautāju, ka biju pārsteigts... bet nu Mikii un Džerijs labi atbildēja uz šo jautājumu... tas tik tiešām laikam vairāk saistīts ar cibas iekšējo dzīvi...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zhuu

from: [info]rikella
date: Apr. 12., 2005 - 10:51 pm
#

hmmm, tad tas saistīts arī ar dažādu tautību raksturu iezīmēm?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 12., 2005 - 10:54 pm
#

jā, starp citu, arī varētu būt... par to es nebiju padomājis... kaut gan cibā tas vairāk varētu būt saistīts ar to, ka te visi viens otru pazīst un nedarbojas anonimitātes princips, kurš tiek ņemts vērā visos pētījumos internetā, un pateicoties kuram parādās lieliski uzticības līdz pat naivumam rezultāti...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zhuu

from: [info]rikella
date: Apr. 12., 2005 - 11:10 pm
#

čatā arī pazīst viens otru, bet imho tur nav tas aizdomīgums tik paaugstināts.
varbūt tas saistīts ar to, ka cibā viss tiek saglabāts un vēlāk it kā ir pierādījumi tam, ko cilvēks izdarījis?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Lord Andrey de Initio

from: [info]lord_andrey
date: Apr. 13., 2005 - 03:02 am
#

aha, tā arī varētu būt...

Atbildēt | Iepriekšējais